Goud bruin glitter.. Ehh klinkt niet als mijn kleur
Djilna
Geplaatst: 22-12-14 20:22
Ik draag hem ook bijna nooit. Had achteraf een andere moeten hebben, maar die was niet op voorrraad en deze werd als alternatief genoemd. Was iets heel anders. Ach Maar hij is wel mooi, maar zeker niet voor dagelijks https://www.google.nl/search?q=tiger+ey ... CAYQ_AUoAQ
Hij is trouwens wel heel vaak uitverkocht dus hij zal best populair zijn.
Hvelreki
Geplaatst: 22-12-14 20:23
Oh wel mooi hoor Alleen voor mij ook echt geen goede kleur gok ik.
Ik kan m echt niet hebben, weet t zeker Hij is behoorlijk oranje zo te zien, misschien idd wel mooi over een donker lippotlood
Eight
Geplaatst: 22-12-14 20:29
Djilna schreef:
Het is de enige meer beige-nude lipstick die ik heb die ik mooi vind staan. Heb hem gekocht door dit filmpje: http://youtu.be/wnlaWRAdaZo
Heel fijn filmpje dankjewel!
Yv_
Geplaatst: 22-12-14 22:29
Wie hadden er nou weleens bij FeelUnique besteld? Krijg je na bevestiging van aankoop nog een mailtje dat het op de post is gegaan? Mijn order staat namelijk al een week op pending en heb verder geen bericht meer gekregen. Weet nu niet of-ie nou al onderweg is of niet..
Leverage
Geplaatst: 22-12-14 22:50
Ik heb laatst nog iets bij FU besteld, kreeg een bevestiging en een mail dat mijn product verstuurd was, duurde wel een paar dagen. Daarna heb ik niks meer gehoord, volgens mij staat mijn order nog steeds op pending.. Viel me op dat dit ook is bij mijn Space NK bestelling.
Allebei de dingen binnen een week hehad, het zal wel druk zijn daar ivm feestdagen
Nu heb ik gisteren besteld en vandaag al bevestiging verzending. Bij mijn vorige bestelling duurde het inderdaad een week voor hij van status wisselde. Kreeg toen wel excuses. Heb er in nov 2x besteld en 2x in december en het wisselt nogal hoe snel het verstuurd wordt. Mijn laatste bestelling is dus het snelst gegaan. Dat heb ik dan misschien as weekend al binnen, maar zal wel begin volgende week worden.
1 sowieso sterker nog die heb ik en 2 hoef ik niet
Yv_
Geplaatst: 23-12-14 00:34
Ik ga ze morgen wel even bellen, vind het wel erg lang duren. Snap dat er kerstdrukte is, maar een week zonder bericht of antwoord op emails vind ik wel erg lang voor een bedrijf. Als het nou een eenmanszaakje was, alla.. Thanks voor de antwoorden!
Nee, ik heb een fijner gevoel bij BeautyBay .
Ik heb echt geen idee hoe de basics zijn. Ik zou voor de naked 3 gaan . Edit: Ik denk dat ik voor 2 zou gaan, tinten staan mij wat meer aan, vind de 1 te geel.
Zo, was vanmiddag bij Skins in Rotterdam, fijne winkel zeg! Ook nog proefjes meegehad voor tinted moisturizer en de primer radiance, dus die ga ik van de week eens proberen als mn vellen weg zijn (peeling gehad dus ben een wandelend vel momenteel ).
Djilna
Geplaatst: 23-12-14 00:42
Ja hun email is niet zo vlot, twitteren gaat sneller Bellen nog sneller denk ik ja! Kreeg vandaag reactie op een mailtje dat ik 26nov had gestuurd. Was wel een bedankmailtje, maar goed Ze zijn idd erg druk. Maar ik bestel er graag, dat blijkt wel uit 4 bestellingen in 2mnd
Laatst bijgewerkt door Djilna op 23-12-14 00:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Beautybay dus goed? Ik wil toch nog een Anastasia Browwiz, heb weer een gat in mijn wenkbrauw en met poeder alleen wil dat niet Twijfel alleen nog over welke kleur. Mijn wenkbrauwhaartjes zijn zwart, maar een zwart potlood maakt het heel donker, dus krijg altijd advies voor bruin. Zou dan medium brown pencil zijn, BB heeft nog niet de nieuwe kleuren zag ik.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 23-12-14 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Dominique_96
Geplaatst: 23-12-14 00:47
Yv_ schreef:
1 of 2? Of lees ik daar nou overheen?
1!
Ik heb geen idee of BeautyBay goed is. Nog nooit besteld daar maar hoor er wel vaker goede dingen over.
Met de kerstdrukte van Black Friday was het dezelfde dag nog klaar en de dinsdag erop (vrijdags besteld natuurlijk) had ik het in huis. Maar was wel een order van meer dan 250 euro. Als je boven een bepaald bedrag zit, wordt je order naar voren gepushed .
Ik had een gescheurd zakje in het pakket zitten, mailtje eruit met foto's en zonder mokken meteen refund gehad wat er de dag erna al opstond. Goede site .
Nee, is wel fijn om een goede review persoonlijk in dit topic te horen Vind het altijd eng om een bestelling te doen bij iets waar ik nog nooit heb besteld
Ik kreeg van Lush uit Engeland een 100gr flesje douchespul ipv mijn bestelde 250gr en na een berichtje aan ze kreeg ik vandaag 2!! flesjes van 250gr thuis als goedmaker. Ook een super service.
Van FU kreeg ik na het te lang moeten wachten op mijn UD Naked1 palet een tegoed van 11 pond dat een jaar geldig is. Dat ga ik volgende keer opmaken
BeautyBay dus voor Anastasia Ze zullen straks ook wel weer sale hebben.
Ze hebben nu een duo van Alpha H voor 50%. Kost me zwááááár moeite om niet te bestellen. Ga zo geloof ik maar naar bed, dan kán ik niet bestellen . Vind dat zulk fijn spul!
Oh dat zijn wel hele nette tegemoedkomingen zeg! Is het veel voordeliger om Lush via Engeland te bestellen?
Lush Engeland is alleen goedkoper bij grote bestellingen omdat de verzendkosten wel rond de 7 euro liggen. Als je dus 1 flesje zeep koopt, kom je door de verzendkosten toch op hetzelfde uit maar als je veel koopt stapelen die paar euro voordeel per product wel aardig op ja!
Ik bestel meestal zo rond de 70 pond. Daar zit je zo aan Verzendkosten 13/14 euro (10,95pond), maar dan ben ik nog goedkoper dan in NL. Dit keer wilde ik trouwens in NL bestellen, maar 3 producten waren al niet op voorraad dus maar weer via Engeland.