[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 03:19

Tinkerloos schreef:
pocahontas tattoo toch ?
Zal wel een grote plaat zijn dan voor die prijs?

Ja klopt, een pocahotas tattoo in watercolor stijl. Ik wil hem niet eens zo groot, 10 bij 15 cm wss. Maar ik wil hem heel graag bij Jay Freestyle laten zetten en die rekent een hoog tarief kennelijk. Was ik al bang voor, maar hij is het wel waard denk ik :)

En klinkt mooi MarloesRixt, ben benieuwd hoe het ontwerp er straks uitziet!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 07:49

Wat? 1000 euro voor een tatt van 10 cm? Dat is niet normaal hoor.
Wat wil je precies? Er zijn meerdere goede artiesten die niet zulke belachelijke prijzen hanteren. Ik schrik hier van.

Die van mij was 70 euro.
Is zo'n 10 cm.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 08:01

WoW wat voor Hollywood bedragen zijn dat? Wat een onzin zeg :=

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 09:50

Dat vind ik ook te gek.
Voor die prijs heb je je hele rug vol staan en niet een plaatje van 10 cm.
Je zou kunnen informeren wat een andere goede shop rekent?
Dat zal aanzienlijk minder zijn denk ik.
Ik snap dat je je zinnen hebt gezet op die artiest, maar er zijn natuurlijk grenzen.
Wat je ook beslist, het is jou lijf en het zijn jou centen maar rondkijken kan geen kwaad .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:39

Er zijn grenzen hoor qua bedragen... dan maar iemand anders zoeken waar je ook tevreden mee bent. Vind dat wel heel veel geld voor eigenlijk een klein plaatje :o Dat je meer betaald bij sommige best, maar jeetje dit vind ik wat overdreven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:59

Jeetje inderdaad.... Had voor dat bedrag een gigantische rugtatoeage verwacht :') Zou toch verder zoeken. Er zijn grenzen inderdaad...

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:02

Jammer dat hij zo duur is, had graag een tattoo van hem gehad. Maar ik kan dat geld beter ergens anders in steken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:03

Denk dat ie de tatoeage afwerkt met swarovski kristallen.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 12:18

Jeetje wat gigantisch duur..

Ik ben verliefd op die pijl van een paar pagina's terug :o mijn zwaluw tattoo zit er nu 4 maanden op, en ben er nog steeds super super blij mee!

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 12:30

poeh, dat is inderdaad een monsterbedrag voor dat formaat... Puur goud in de huid? :D

Ik was dat geld kwijt voor mijn rug tattoo, wat ik daar een normale prijs voor vond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:25

heuu amanda heeft teruggemaild! Haar wachtlijst is momenteel tot mei 2015 maar ze neemt wel gelukkig nieuwe klanten aan. :) nu een intakegesprek plannen!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:32

Hoe berekent die Jay Freestyle zijn prijs?? Zou ik toch wel willen weten eigenlijk, met een tatoeage van 10 bij 15 cm ben je toch niet veel meer dan 3 uur kwijt (de mijne zijn groter (hoewel ik ook begon met die afmeting in mijn hoofd) in kleur en in respectievelijk 3,5 en 4 uur gezet). Dat er een indicatie wordt gegeven vind ik logisch, dat doen er meer lijkt me, uurtarief en een geschatte tijd die ze ermee bezig zal zijn, zodat je weet waar je je op kunt richten. Maar wat dat betreft vind ik 1000 tot 1600 euro ook wel een enorme prijsrange, klinkt wat mij betreft wel erg freestyle. :+

Pimaude, fijn dat er verder gepland kan worden. Die kriebels dat het door kan gaan vind ik al leuk. Maar voorlopig komt er bij mij niets meer bij. Zou ook niet weten wat, maar ook qua financiën staan er nu eerst andere dingen op mijn verlanglijstje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:40

Dreamybol schreef:
Hoe berekent die Jay Freestyle zijn prijs?? Zou ik toch wel willen weten eigenlijk, met een tatoeage van 10 bij 15 cm ben je toch niet veel meer dan 3 uur kwijt (de mijne zijn groter (hoewel ik ook begon met die afmeting in mijn hoofd) in kleur en in respectievelijk 3,5 en 4 uur gezet). Dat er een indicatie wordt gegeven vind ik logisch, dat doen er meer lijkt me, uurtarief en een geschatte tijd die ze ermee bezig zal zijn, zodat je weet waar je je op kunt richten. Maar wat dat betreft vind ik 1000 tot 1600 euro ook wel een enorme prijsrange, klinkt wat mij betreft wel erg freestyle. :+

Pimaude, fijn dat er verder gepland kan worden. Die kriebels dat het door kan gaan vind ik al leuk. Maar voorlopig komt er bij mij niets meer bij. Zou ook niet weten wat, maar ook qua financiën staan er nu eerst andere dingen op mijn verlanglijstje.

Dat ie op je rug begint en ineens bij je grote teen eindigt :')

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:50

*Kruipt onder steen vandaan*

In de mail die ik van Jay kreeg stond : my hourly rate is 200 euro per hour, 600 euro minimum.

*kruipt terug onder steen*

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:52

Eugen heeft een uurprijs van 150. Vond dat al redelijk pittig

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:01

Mijn vlinder op mijn voet is helemaal niet groot en daar zit ook zo'n 3,5u werk + 1,5u bijwerken in. Dus ik kan me wel voorstellen dat er artiesten zijn die over een dubbel zo groot werk ook lang doen. Ik zou persoonlijk het er wel voor over hebben als het 100% zeker dé artiest is die ik wil. Twijfel zelf ook over Jay, kom niet veel artiesten tegen die ik zo'n aansprekend werk vind maken... Neemt niet weg dat het heel duur is :).

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:10

Tattoo Hans heeft op bepaalde plekken ook een uurtarief, zoals de rug. Ik was 100 euro kwijt voor een tekst tussen m'n schouderbladen. Je betaald dan ook pas vanaf dat hij begint, het tekenen, plaatsen etc kost niks.
Vind het wel echt een hoop geld wat er gevraagd word... dan had ik het niet gedaan.
Maar iedereen z'n eigen lichaam en geld natuurlijk :)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:14

paardenmiep schreef:
*Kruipt onder steen vandaan*

In de mail die ik van Jay kreeg stond : my hourly rate is 200 euro per hour, 600 euro minimum.

*kruipt terug onder steen*

Klopt dat had hij bij mij ook gezegd. En dat hij dan 5 a 8 uur schat voor mijn tattoo :Y)

Nu ik lees dat het toch wel absurde prijzen zijn voor zo'n tattoo ga ik misschien toch maar verder kijken.
Vind zijn werk geweldig, maar er zijn misschien wel vergelijkbare artiesten.
Hoewel het mij wel echt om de watercolor stijl gaat. En de anderen die ik tot nu toe in Nederland heb gevonden vind ik minder goed/mijn stijl.

Aan de ene kant vind ik het die 1000 euro wel waard, aangezien het voor altijd op je lichaam blijft staan, maar aan de andere kant, als je een vergelijkbaar resultaat voor de helft van de prijs kan krijgen..

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:16

Ik heb wel een beetje hetzelfde hoor :=
Hij is tot nu toe de enige artiest waarvan ik denk 'jaaaaa dit is precies wat ik wil!', anderen zijn meh, gewoon net niet.
Maar 5 a 8 uur is wel echt heel veel voor zo'n tattoo, of heb ik nou zo'n verkeerd beeld van hoe lang zoiets duurt? :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:19

Met een starttarief van 600 euro kom je al snel op dat bedrag.
Echt belachelijk.
Maar er zijn mensen die het voor lief nemen anders zou ie al failliet zijn denk ik.

Mijn artiest heeft ongeveer 8 a 10 uur nodig voor mijn fullsleeve.
Misschien eet ie een chinese rijsttafel tussendoor en komt ie daarom op zoveel uur uit ?

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:20

Wow, ik was ook al aan het sparen voor een tattoo bij Jay. Maar nu ik dit hoor ga ik wel even 2x nadenken. Zijn werk is wel echt fantastisch, ben echt fan!

Maar bij hem is het ook 'go big or go home'. Maar 200€ per uur is wel absurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:21

Heeft er iemand ervaring bij Yugen tattoo?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:28

Joolien: _O- En dan bij commentaar: 'Ik heet niet voor niets Jay Freestyle'

Maar euh, 5 à 8 uur voor een tattoo van 10x15? :oo
Had het daar laatst nog over toen ik lag voor mijn bovenbeen, na aanleiding van het feit dat de apprentice van de zaak beter en ook steeds sneller werd, dat snel werken eigenlijk geld kost als artiest met uurtarief. 'Mijn' artiest keek me even aan en zei vervolgens dat ze nou eenmaal van doorwerken hield. En dat langzaam tatoeëren ook eigenlijk niet kon, komt je lijnenwerk niet ten goede.
Is het starttarief dan 600 euro, of bedoelt hij te zeggen dat hij geen kleine werkjes doet en dus pas werk aanneemt vanaf 3 uur? Hoe dan ook, ik vind het echt heel erg veel geld, terwijl ik eigenlijk van mening ben dat je niet vanwege het geld een andere artiest zou moeten zoeken. Maar voor zoveel geld zo lang doen over een relatief kleine tattoo vind ik dan wel weer 'apart'.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:32

Dreamybol schreef:
Is het starttarief dan 600 euro, of bedoelt hij te zeggen dat hij geen kleine werkjes doet en dus pas werk aanneemt vanaf 3 uur?

Dat vraag ik me ook af inderdaad! Misschien maar eens een mailtje achteraan sturen :+ Want met 600 euro starttarief is het een heel stuk minder aantrekkelijk dan 'ik doe het niet voor minder dan 600 euro'.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:33

chantalboes schreef:
Wow, ik was ook al aan het sparen voor een tattoo bij Jay. Maar nu ik dit hoor ga ik wel even 2x nadenken. Zijn werk is wel echt fantastisch, ben echt fan!

Maar bij hem is het ook 'go big or go home'. Maar 200€ per uur is wel absurt.

Ja klopt, ik was sowieso al verbaasd dat hij mijn tattoo wil zetten, omdat hij relatief gezien toch klein is.

En er staat ook dat hij pas op de dag van het zetten de tattoo ontwerpt. Daar heb ik ook wel moeite mee, want ik ben iemand die er even over na moet denken, kan dat niet op de dag zelf beslissen.