Ik heb overal spierpijn door Workout 4 van BR
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb hem gister voor het eerst gedaan maar van die push-ups waarbij je zo met je benen naar voren moet snap ik niks, kom niet eens in die positie want dan zit ik helemaal in de knoop?

weer nergens verschil

heb sommige oefeningen iets eerder afgekapt maar heb het wel 30 minuten vol gehouden

maar bij de shred zou je om de 10 dagen wel verschil moeten zien. Ik ga gewoon verder en kijk vanaf volgende week (ons mam komt me vanaf morgen tot dinsdag opzoeken) wat ik nog zou kunnen veranderen. Tot die tijd blijf ik gewoon door gaan en tracht ik men hier in t topic te helpen
solarpleure schreef:Leuk Frederieke, welkom! Je zult heel snel verschil merken, hij zal niet binnen 10 dagen makkelijk worden, maar je zult versteld staan wat je over 5 dagen kan in vergelijking met gisteren
Nant, lief dat je zo reageertmaar bij de shred zou je om de 10 dagen wel verschil moeten zien. Ik ga gewoon verder en kijk vanaf volgende week (ons mam komt me vanaf morgen tot dinsdag opzoeken) wat ik nog zou kunnen veranderen. Tot die tijd blijf ik gewoon door gaan en tracht ik men hier in t topic te helpen
Niet opgeven, maar juist doorgaan! Misschien een gekke vraag, maar let je ook op je voeding? Dat wil ook nog wel eens helpen

wil ik ook wel weer wat vaker gaan doen!
Ik ben vorige week zondag begonnen met Ripped in 30 level 1 en toen heb ik het t/m donderdag elke dag gedaan behalve dinsdag. Nu hoopte ik dat ik zaterdag nog 1 keer level 1 kon doen en daarna beginnen met level 2, alleen ik heb sinds donderdag geen tijd meer gehad ervoor (nouja zondag had ik een te grote kater om te sporten
).
Kan ik nu beter helemaal overnieuw beginnen of toch wel gewoon naar level 2 gaan denken jullie? Level 1 ging me trouwens wel makkelijk af.