Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:25

Maar waarom volg je dan niet gewoon de 30 DS als programma?

Ik heb overal spierpijn door Workout 4 van BR 8-)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:52

Bhriseis schreef:
Maar waarom volg je dan niet gewoon de 30 DS als programma?

Ik heb overal spierpijn door Workout 4 van BR 8-)

Of Ripped die hetzelfde principe volgt.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:14

Nah kijk. Ik vind sommige circuits leuk maar niet alle circuits. De 30DS vind ik wel in zn geheel leuk om te doen, maar in de serie komen die oefeningen/combinaties niet voor die ik dus ook leuk vind.

Maar ik heb al een ideetje ^^
Ik ga gewoon de leuke circuits achter de 30DS knippen en plakken, probleem opgelost :P

Ripped had ik nog niet uitgepluist met welke oefeningen daarin voorkomen, daar ga ik vandaag nog naar kijken, misschien dat ik wel om niks zit te zeuren .-.

Maar heb jij BR gekocht Bhris of heb je die op internet gevonden?
Ik had er zelf een keer naar gegoogeld maar kon hem niet vinden :p
Die schema's die ik gezien had zien er wel heel vet en intensief uit (:

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:31

Mijn vriend heeft die voor mij gezocht :)

Bij BR (en ook voor andere workouts) geldt wel dat je mooi het schema moet volgen. Je moet elke workout toch minstens 4 x doen of je bent niet sterk genoeg om de laatste workouts te voltooien.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:47

Jeeeetje, net ripped level 3 gedaan. Dat is echt wel ff wat anders dan level 1 en 2. Alleen de buikspieroefeningen vind ik hierin te matig en de arm/beenspieren te veel. Had van mij andersom gemogen.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:35

Ik vind level 2 al moeilijker. :+ Heb hem gister voor het eerst gedaan maar van die push-ups waarbij je zo met je benen naar voren moet snap ik niks, kom niet eens in die positie want dan zit ik helemaal in de knoop? :')

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 15:34

Bijna alle programma's van jillian zijn verbonden aan schema's, daar zijn ze voor gemaakt. Het is jammer om de schema's niet te volgen en dan met minder of geen resultaat zitten.

Ik had vandaag de laatste dag van level 2, eindelijk er van af.
Vanavond nog killer buns doen, die kan iig zonder gewichtjes

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:32

Ansich ben ik het wel met Solarpkeure eens. Jillian kiest de work outs uit die het beste resultaat geven en ultieme verbranding, als je de leuke oefeningen eruit gaat halen moet je het hele ritme misschien veranderen. Wellicht word de workout dan te zwaar of juist niet zwaar genoeg.

Heeft iemand Banish Fat Boost Metabolism al gevolgd? Was het wat?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 08:05

Ik wordt hier zo verdrietig van ;( weer nergens verschil :(

ilovejetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:30

leuk topic ik ga volgen

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:26

Bfbm ga ik hierna denk ik volgen. Misschien icm 6w6p.

Krijg nu last van mn polsen na 2 dagen level 3 van ripped. Denk door die oefening dat je als pyramide moet opdrukken. Ik draai mn handen naar binnen ipv recht. Lunges doe ik ook niet springend ivm mn knieeen, daarvoor doe ik de yoga oefening uit level 2.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:42

Solarpleure hoe lang zit er tussen het meten steeds? Vooral na een tijdje zal je niet in korte periodes verschil zien. Niet opgeven hoor!!

Jotoma, ik ben erg benieuwd naar BFBM. Eerst mijn shred afmaken, dan wil ik BFBM ook doen denk.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:44

Damn ik was vergeten wat voor 'walk in the park' level 3 van de shred is :')

10 dagen Nant, na elk level
Laatst bijgewerkt door solarpleure op 22-04-14 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:44

Inmiddels ben ik aan level 2 begonnen van de shred. Maar jeetje ik vind het tempo soms best wel hoog. Niet dat ik het qua conditie niet kan bijbenen, maar om de oefening goed uit te voeren ben ik soms echt meer tijd kwijt lijkt het :P Misschien nog even flink oefenen.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:45

Ik ook Nant. Ik wil graag wat meer cardio en buikspieren. Nu weet ik niet of die twee te combineren zijn.
Is bfbm een training die je echt opbouwt in levels? Of kan ik ook 3x bfbm en 3x 6w6p combineren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:57

Hoi! mag ik me melden? ik heb vandaag voor het eerst level 1 van de 30 day shred gedaan.. vond het toch nog pittig zwaar, vooral het opdrukken, dat kan ik echt niet _O- heb sommige oefeningen iets eerder afgekapt maar heb het wel 30 minuten vol gehouden :)

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 07:44

Solarpleure, 10 dagen is best korte periode, ik meet eens per maand. Merk je wel dat je conditioneel vooruit gaat? Dat is ook belangrijk!

Jotoma daar ben ik ook benieuwd naar! 6w6p is in ieder geval goed te combineren met de shred.
Met de BFBM hoef je niet als bij de shred etc exact 10 dagen voor je naar het volgende level gaat, gewoon wanneer je er aan toe bent. Ben benieuwd!

Frederieke, goed dat je begonnen bent, lukt het opdrukken op je knieën ook niet?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 07:58

Leuk Frederieke, welkom! Je zult heel snel verschil merken, hij zal niet binnen 10 dagen makkelijk worden, maar je zult versteld staan wat je over 5 dagen kan in vergelijking met gisteren :j

Nant, lief dat je zo reageert :) maar bij de shred zou je om de 10 dagen wel verschil moeten zien. Ik ga gewoon verder en kijk vanaf volgende week (ons mam komt me vanaf morgen tot dinsdag opzoeken) wat ik nog zou kunnen veranderen. Tot die tijd blijf ik gewoon door gaan en tracht ik men hier in t topic te helpen :)

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:05

Je hebt in ieder geval een positieve gedachtegang +:)+

Ik moet ook eind mei al in bikini :') hoe dichter het bij komt hoe harder ik ga trainen, het werkt in ieder geval motiverend! *\o/*

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 09:44

solarpleure schreef:
Leuk Frederieke, welkom! Je zult heel snel verschil merken, hij zal niet binnen 10 dagen makkelijk worden, maar je zult versteld staan wat je over 5 dagen kan in vergelijking met gisteren :j

Nant, lief dat je zo reageert :) maar bij de shred zou je om de 10 dagen wel verschil moeten zien. Ik ga gewoon verder en kijk vanaf volgende week (ons mam komt me vanaf morgen tot dinsdag opzoeken) wat ik nog zou kunnen veranderen. Tot die tijd blijf ik gewoon door gaan en tracht ik men hier in t topic te helpen :)

That's the spirit ! *\o/* Niet opgeven, maar juist doorgaan! Misschien een gekke vraag, maar let je ook op je voeding? Dat wil ook nog wel eens helpen :j

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 09:45

Ik heb maandag 9 km geskeelerd, gisteren een pittige, maar heerlijke bootcamp les gehad, dus vanavond wil ik weer aan de 6w6p !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:02

opdrukken deed ik inderdaad met mn knieen, ik kan het misschien 4 keer volhouden, dan even pauze en nog een paar keer, maar die gaat me wel het moeilijkst af! Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het over een paar dagen beter gaat! :D

skeeleren is ook leuk :j wil ik ook wel weer wat vaker gaan doen! :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:03

Opdrukken kon ik paar maanden geleden ook écht niet en nu kan ik er ongeveer 25 achter mekaar dus het komt goed. :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:50

Haha opdrukken doe ik ook altijd op mijn knieën!

Ik heb even een vraagje. :D Ik ben vorige week zondag begonnen met Ripped in 30 level 1 en toen heb ik het t/m donderdag elke dag gedaan behalve dinsdag. Nu hoopte ik dat ik zaterdag nog 1 keer level 1 kon doen en daarna beginnen met level 2, alleen ik heb sinds donderdag geen tijd meer gehad ervoor (nouja zondag had ik een te grote kater om te sporten :o ). := Kan ik nu beter helemaal overnieuw beginnen of toch wel gewoon naar level 2 gaan denken jullie? Level 1 ging me trouwens wel makkelijk af.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:11

Hm... 5 rustdagen... Ofwel nog een keer level 1 doen, en vanaf morgen level 2, ofwel gewoon beginnen met level 2 en dan 6 dagen het level doen, met deze keer dus maar 1 rustdag?