Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:43

Marjoow schreef:
Vraagje. Merken jullie veel verschil rond de bovenbenen? Ik heb hele dikke bovenbenen en wil dit graag wegtrainen, maar ben bang dat het meer een erfelijk iets is (mijn zus heeft het ook, en mijn moeder ook.) dan iets waar je zelf grip op kan hebben.

[edit] En, rare vraag misschien, maar is er bij iemand cupmaat geslonken? Ik heb al zo weinig en wil dat er niet aftrainen _O-

Toen ik op dag 8 zat zag ik dat mijn bovenbenen meer gespierd werden (minder blubber) Het was vooral strakker geworden zo'n 10cm van je knie naar boven. (ik ben daarna moeten stoppen dus ik weet niet of nog beter wordt maar ik denk het wel.)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:45

Wat een supergoede resultaten komen hier toch voorbij zeg, zeker motiverend! :j

Nog even een vraagje voor de level 3'ers: hoe houden jullie je nek ontspannen bij de supermanpose? Ze zegt wel dát je 'm moet ontspannen, maar niet echt hoe dan. Tips?

Dorus

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:47

Het schijnt trouwens dat je niet specifiek kan trainen om de vetje op bepaalde gebieden weg te krijgen. Je lichaam kiest waar het vet weg gaat, niet jij. Helaas -O-

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:51

LauraM schreef:
Marjoow schreef:
Vraagje. Merken jullie veel verschil rond de bovenbenen? Ik heb hele dikke bovenbenen en wil dit graag wegtrainen, maar ben bang dat het meer een erfelijk iets is (mijn zus heeft het ook, en mijn moeder ook.) dan iets waar je zelf grip op kan hebben.

[edit] En, rare vraag misschien, maar is er bij iemand cupmaat geslonken? Ik heb al zo weinig en wil dat er niet aftrainen _O-

Toen ik op dag 8 zat zag ik dat mijn bovenbenen meer gespierd werden (minder blubber) Het was vooral strakker geworden zo'n 10cm van je knie naar boven. (ik ben daarna moeten stoppen dus ik weet niet of nog beter wordt maar ik denk het wel.)

Dat heb ik dus ook! Alleen echt alleen dat eerste stukje, terwijl ik juist die flubbers weg wil die hoger zitten :( Heb helaas ook die flubbers gemeten ipv daar onder. Dus denk dat ik met meten ook geen resultaat zie morgen.
Maar ga vanaf morgen ook dat lagere stukje meten, want heb echt het idee dat daar wel wat gebeurd!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:52

Ik merk ook vooral dat mn 'kniekwabjes' weg zijn. Ik ga dat ook meten als ik aan Ripped begin!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:05

Haha kniekwabjes? Nee mijn probleemgebied is echt m'n buik, en daar net onder m'n lies zeg maar. Daar waar m'n benen elkaar echt raken. Daar wil ik écht van af..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:08

Dankje Fenn :) Wat de abs betreft: ik vind ze bij level 1 en 3 het zwaarste. Je moet er wel op letten dat je goed je buikspieren aanspant tijdens de oefening en dat je ze heel netjes uitvoert, dan scheelde het voor mij echt veel; je voelt ze echt knagen dan. Probeer ze traag uit te voeren terwijl je continu aanspant, dan voel je dat je buikspieren meer werken

Ik ben wel al wat cm's kwijt in borstomtrek, maar mijn tietjes zijn wel steviger en mooier van vorm geworden vind ik. Dus ik denk dat die centimeters wat overtollig rug/zij-vet zijn, en mochten mijn borstjes nu nog kleiner zijn dan geeft dat zo niet, ze zien er nu beter uit. Ik heb zelf een kleine B cup (ik ben altijd zo blij bij etam, daar heb ik een grote B :o ) en een eerder fijngebouwd bovenlichaam, en al redelijk snel zag je mijn borstspieren beter liggen. Ook schouders en zo worden fijner (wel gespierder, maar alles wordt minder flubber), waardoor opnieuw die tietjes beter geworden zijn.

Mijn bovenbenen voel ik heel erg tijdens level 3 en die worden gestroomlijnder. Ik ben geen centimeters daar kwijt (misschien mat ik verkeerd?) want volgens de laatste meting waren er enkele cm's bijgekomen. Het overtollig vet wordt weggetraind en je krijgt stevige hammetjes in de plaats. Ik heb hier en daar wel nog cellulitis, maar misschien ben ik gewoon te streng: ik was pas helemaal tevreden over mijn dijen toen ik elke dag ging hardlopen, dus misschien focus ik me teveel daarop.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:16

_JY_ schreef:
Wat een supergoede resultaten komen hier toch voorbij zeg, zeker motiverend! :j

Nog even een vraagje voor de level 3'ers: hoe houden jullie je nek ontspannen bij de supermanpose? Ze zegt wel dát je 'm moet ontspannen, maar niet echt hoe dan. Tips?

Gewoon vooruit kijken, tenminste mijn nek is dan wel ontspannen. :D
Die ene oefening trouwens in plankpositie waarbij je op je onderarmen gaat en dan weer omhoog, daarbij voel ik mijn buikspieren echt heel erg. :j Ga die snel nog even een keer doen want ben net klaar dus mn spieren zijn nog warm. :D

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:29

Voor de dames die bang zijn om borsten te verliezen.

Als je echt wat kilootjes te veel hebt dan kan het inderdaad dat je borsten kleiner worden.
Maar als je alleen wat strakker wilt worden kan het dan je alsnog borst omvang verliest - maar dit is omvang. Dus ook je zij / rug.

Doordat je dat laatste vet weg traint word je omvang kleiner (afhankelijk van hoeveel je kunt verliezen) maar je cupmaat zal het zelfde blijven.
Je kunt inderdaad vaak zien dat je borsten dan strakker worden en ook wat beter "in het midden" zitten.
In plaats van waar sommige dames ook wat borst aan de zijkant hebben zitten.

Een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Laatst bijgewerkt door Raponsje op 30-01-13 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:35

tnx Raponsje, ik snap m :)

Afbeelding

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 18:37

Net dag 9 gehad! Nog een keer en dan naar level 2 :) Ben dat level 1 ook wel een beetje zat.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:02

Ik heb hem vandaag gedaan met een leuk muziekje op de achtergrond, maar dan kon ik niet meer zo goed bijhouden wanneer ik van pose moest wisselen. Daardoor raakte ik het ritme een beetje kwijt, dus dat deed hem ook niet helemaal voor mij. Nou ja, dag 8 afgestreept, dus nog maar 2x voor ik naar level 2 kan.

Vind het eigenlijk wel lekker, zo'n half uurtje. Ga hierna ook maar door met de ripped in 30 geloof ik. Kan je die alleen via amazon bestellen?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:26

Ik heb de Shred lekker afgesloten :) Was wel erg zwaar na een 10 km tegen deze moordende wind in fietsen :=

Ik ben trouwens heel erg weinig van m'n bovenbenen kwijt, voor degene die dat vroeg. Ik wilde daar ook niet veel kwijt, ze zijn wel wat strakker :)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 19:30

Joepie, mag ik me ook melden?
Vandaag een matje + gewichtjes gekocht (ieder maar 0,5 kg, er was niet meer?) en ga morgen beginnen. Hoeveel kg hebben jullie?
Ik ben benieuwd. :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:01

Pfff ik vrees dat ik vandaag skip.

Last van mijn heup en erg misselijk. Voelt alleen erg slecht om te skippen merk ik. Maar anderzijds heb ik van dag 1 tot 20 ook al 3 dagen rustdag gehad en daarvan heb ik geen last gehad en toch resultaat genoeg. Dus denk dat het wel even beter is.

Ik raak ook bijna niks op bovenbenen kwijt. Helaasch!

Wel weer een overzichtje. Ik maak iedere 5 dagen een foto en plak die in een collage. Dat motiveert me.

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:04

Britt in het begin pakte ik 2 waterflesjes :D nu heb ik 1,5 kilo per stuk.

Zo vandaag dag 9 gedaan, nog 1xtje level 1 en dan over naar 2. Ben er nu al bang voor als ik die verhalen lees hihi :P
Zo nog even een uurtje spinnen en dan is het wel weer genoeg geweest voor vandaag ;-)

Ik verlies uberhaupt geen gewicht haha.. Laatste x dat ik me gewogen heb was ik zelfs zwaarder :') . Ik ben 1.68 en weeg 58 kilo... Hoef dus ook niet persé gewicht te verliezen. Mijn doel is vooral mooi strakker worden en betere conditie.
Mijn buik is al vrij strak alleen mijn bovenbenen in verhouding wat dikker.....
Iemand daar tips voor hoe ik die het beste kan trainen?!? Raponsje wellicht :D
Laatst bijgewerkt door Hoppje op 30-01-13 20:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:04

Welkom Britt!
Het gewicht verschilt meestal van 1 tot 3 ( en een enkeling (lees=phormicola ) 5 kg :D )

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:07

Hai britt! Kruitvat had alleen 0, 5. Ik mag om 8 uur voor shred 28. Eerst nog even tv kijken.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:08

Dag 28 alweer!
Ik heb zin in level 3, heb deze wel een beetje gezien :o

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:10

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:17

Mooi om te zien, dat je steeds strakker en gespierder wordt loessssss!
Al was je in den beginne al een mooie strakke dame ;-)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:19

Niet schuldig voelen Loesssss
Ik moet waarsch vrijdag een dagje skippen ( en ja ik heb hetzelfde, voel mij nu al bijna schuldig ;-))) )
Maar dat is zonde vd energie...

Toch ? O:)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:22

Heb net dat 10 nog een keer gedaan, en nu ging het super. Dus morgen ochtend meten en dan morgenavond level 2!
Mn linker borst is zichtbaar steviger, mn rechter hangt er maar wat dom naast. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen:p

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:23

Wahahahaha sorry, dat zeg je wel heel beeldend ;)
Zal wel meevallen, toch?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:24

Al is het een feit, dat vrouwen nooit twee dezelfde borsten hebben. Er is er altijd 1 groter en/of anders v vorm