Denk zal even dat idee de wereld uit helpen.

Oh ja hier nog een tip waar je als een tierelier van afvalt: http://www.youtube.com/watch?v=nmKQEVJdh5s
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caj2008 schreef:Ik ben bang dat ik geobsedeerd word door de weegschaal ik sta er wel twee keer per dag op. Ik had gister voor genomen niet op de weeg schaal te staan en pas zondag weer. Vanochtend er alweer op gestaan. Hoeveel kilo verschillen jullie sochtends en savonds ik 1.1 kilo.
Mayflower_ schreef:Het is niet zo dat je van de anticonceptiepil aankomt, maar meer dat de pil eetbuien versterkt waardoor je meer gaat eten.
Malima schreef:Hier weeg ik ook vaak 2x per dag. Ochtend en avond.
Maar de ene keer verschilt ochtend en avond 300 gram en de andere keer 1,1kg. Verschilt zo erg, dus eigenlijk moet ik alleen maar in de ochtend wegen, haha.
Mayflower_ schreef:Het is niet zo dat je van de anticonceptiepil aankomt, maar meer dat de pil eetbuien versterkt waardoor je meer gaat eten.
Oh ja hier nog een tip waar je als een tierelier van afvalt: http://www.youtube.com/watch?v=nmKQEVJdh5s
Nynke1 schreef:Bah ben misselijk, zaten 20 in en nu nog 7. Om me dood te schamen
. Zijn hier trouwens mensen met knie problemen?
Ik ben 15 juni aan mijn knie geopereerd en toen is mijn halve meniscus verwijderd. Na mijn ongeluk in augustus springt mijn knie aldoor op slot en heb echt 24/7 pijn in die knie. Nu moet ik 20 febr naar het ziekenhuis en begint het hele riedeltje weer van voren af aan: foto-echo-scan-en dan denk ik operatie.
Wat zouden jullie doen wbt sporten? Ik heb 1,5 jaar lang met een gescheurde meniscus 5 keer per week gesport tot dat ik niet meer kon lopen en binnen een week geopereerd moest worden. Zouden jullie het nu houden bij 2 keer in de week fysio? Als ik niet vaak kan sporten vind ik het zo moeilijk om gezond te eten.
Nynke1 schreef:Ik vond de eerste Obese ook heftig, zeker toen ze lieten zien dat die man gewoon super slank was! Vaak zie je toch dat die mensen al wat steviger waren, maar deze man was echt mooi slank. Vind het wel enorm knap. Als ik nu een Milo als trainer had....
veronique100 schreef:hallo, ik ben ongeveer 1,67 groot en weeg een kleine 70 kilo, ik wil graag gaan afvallen.
enige tips?
Safiera schreef:Oh bah, ik voel me echt even heel naar/raar. Alsof ik niet goed ben/word (lig met laptop op bed nu).
Heb vandaag toch al 850 kcal binnen gekregen (zonder avondeten) geen honger, voel me eerder misselijk...
Wel 3 uur op de been en aan de wandel geweest vanmiddag. Vraag me af wat dit nu is (gaat niet over in 5-10 minuten) toch problemen met mijn medicatie misschien...Ook genoeg gedronken. Wel sinds gisteren een bloeding terwijl ik niet in mijn stopweek zit. Er is vanalles ontregeld geloof ik
Goede nieuws: Vanmorgen met ontslag uit het ziekenhuis
Essie73 schreef:Beste allemaal,
Ik kom me hier ook aanmelden. Ik wil Uhhhhh 25 kilo afvallen. heb dus wel wat voor de boeg. Nu hoor en zie ik veel goede resultaten van het cambridge dieet. Wat ik me echter afvraag of er ook mensen ervaring hebben over hoe het daarna gaat? Als je weer normaal (echt normaal, dus niet vet en veel) gaat eten, blijven de kilo's er dan af?
Gr Esther