[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:15

Het is niet zo dat je van de anticonceptiepil aankomt, maar meer dat de pil eetbuien versterkt waardoor je meer gaat eten. :)
Denk zal even dat idee de wereld uit helpen. :)

Oh ja hier nog een tip waar je als een tierelier van afvalt: http://www.youtube.com/watch?v=nmKQEVJdh5s
Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 04-02-13 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:16

caj2008 schreef:
Ik ben bang dat ik geobsedeerd word door de weegschaal ik sta er wel twee keer per dag op. Ik had gister voor genomen niet op de weeg schaal te staan en pas zondag weer. Vanochtend er alweer op gestaan. Hoeveel kilo verschillen jullie sochtends en savonds ik 1.1 kilo.

Dit had ik in het begin ook.
Weet nog wel dat ik er 's middags op ging staan, ineens 5 kilo zwaarder woog. :') Ik huilen en gillen, bleek dat er een handdoek onder de weegschaal lag en dat het daardoor kwam, echt wtf.
Maargoed.
Welkom nieuwe leden. :)

Malima

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:21

Hier weeg ik ook vaak 2x per dag. Ochtend en avond.
Maar de ene keer verschilt ochtend en avond 300 gram en de andere keer 1,1kg. Verschilt zo erg, dus eigenlijk moet ik alleen maar in de ochtend wegen, haha.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:25

Mayflower_ schreef:
Het is niet zo dat je van de anticonceptiepil aankomt, maar meer dat de pil eetbuien versterkt waardoor je meer gaat eten. :)

Ook goed, in mijn ogen toch wel het zelfde want door het product is het kwaad er in geschoten.
Wanneer ik niet van anticonceptie was veranderd had ik hoogst waarschijnlijk mijn oude lijf nog gehad ook moet ik zeggen dat toen mijn eet patroon niet eens gek veel veranderd was maar binnen een maand stonden de striemen al op mijn heupen.

Nu ik op mijn zelf woon is mijn eetpatroon wel verslechterd, haal veel verkeerde producten in huis.
Maar vanaf mijn 18e tot nu aan toe heb ik altijd rond de 60 kilo gezeten.

Nu is het ook gewoon een kwestie om te gaan bewegen en mijn eet patroon aan te gaan pakken, erg lastig! Maar hoop dus hier de motivatie te kunnen vinden! :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:30

Malima schreef:
Hier weeg ik ook vaak 2x per dag. Ochtend en avond.
Maar de ene keer verschilt ochtend en avond 300 gram en de andere keer 1,1kg. Verschilt zo erg, dus eigenlijk moet ik alleen maar in de ochtend wegen, haha.

Bij mij zat er ooit 2 kilo tussen. :o
Ik weeg me nu 1 x per dag, 't is zoveel gedoe anders.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:32

Ik weeg mij altijd in de ochtend, direct als ik uit bed stap. Dan ben je nog op je lichtst. :D

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:33

Ik ga inderdaad in de ochtend eerst plassen en dan gelijk wegen, hihi

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:40

Ik moet ook nodig een weegschaal aanschaffen, stap tijdens mijn werk wel eens op de weegschaal maar het is inderdaad fijner om het wat vaker te kunnen controleren!

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:28

Ik weeg 1x in de week op maandag ochtend anders word ik echt desperate als er bijv woensdag weer 300 gram bij zit..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:29

Ik weeg me bijna niet meer :o
Ik werd er helemaal frusti van en het beinvloedde mijn humeur. Dus ben ik afgekickt en nu sta ik er soms nog op om te kijken of ik nog op de goede weg ben.

Doordat ikook shred, ben ik begonnen met meten en dat geeft mij een veel beter beeld dan de weegschaal :j

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:44

Mweh hier gaat het slecht. Nou ja, zit nu een doos Belgische chocolade leeg te eten tot ik misselijk ben. Wie geeft mij even een virtuele schop onder mijn gat?!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:45

@nynke: schop!!!!

Hier eten we nasi, ook niet echt gezond helaas...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:50

Bah ben misselijk, zaten 20 in en nu nog 7 :r . Om me dood te schamen :'). Zijn hier trouwens mensen met knie problemen?

Ik ben 15 juni aan mijn knie geopereerd en toen is mijn halve meniscus verwijderd. Na mijn ongeluk in augustus springt mijn knie aldoor op slot en heb echt 24/7 pijn in die knie. Nu moet ik 20 febr naar het ziekenhuis en begint het hele riedeltje weer van voren af aan: foto-echo-scan-en dan denk ik operatie.

Wat zouden jullie doen wbt sporten? Ik heb 1,5 jaar lang met een gescheurde meniscus 5 keer per week gesport tot dat ik niet meer kon lopen en binnen een week geopereerd moest worden. Zouden jullie het nu houden bij 2 keer in de week fysio? Als ik niet vaak kan sporten vind ik het zo moeilijk om gezond te eten.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:56

Goedemiddag.

Ik kijk momenteel Obese. Werkt goed om gemotiveerd aan het afvallen te gaan!
Wel ernstig hoe zwaar mensen worden, al is het erg makkelijk om jezelf ook zo te zien. :\

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:59

Ik vond de eerste Obese ook heftig, zeker toen ze lieten zien dat die man gewoon super slank was! Vaak zie je toch dat die mensen al wat steviger waren, maar deze man was echt mooi slank. Vind het wel enorm knap. Als ik nu een Milo als trainer had....:D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:04

Ik ga vanavond ook eens even obese terugkijken! Was vorig seizoen ook echt geboeid!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:42

Gescheurde meniscus en kniebanden.. been there done that.. Zou het even rustig aandoen als ik jou was! Misschien kan je gaan wandelen of fietsen? EN NU STOPPEN MET DIE BONBONS ;)

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:03

hallo, ik ben ongeveer 1,67 groot en weeg een kleine 70 kilo, ik wil graag gaan afvallen.
enige tips?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:18

Oh bah, ik voel me echt even heel naar/raar. Alsof ik niet goed ben/word (lig met laptop op bed nu).
Heb vandaag toch al 850 kcal binnen gekregen (zonder avondeten) geen honger, voel me eerder misselijk...
Wel 3 uur op de been en aan de wandel geweest vanmiddag. Vraag me af wat dit nu is (gaat niet over in 5-10 minuten) toch problemen met mijn medicatie misschien... :\ Ook genoeg gedronken. Wel sinds gisteren een bloeding terwijl ik niet in mijn stopweek zit. Er is vanalles ontregeld geloof ik :(

Goede nieuws: Vanmorgen met ontslag uit het ziekenhuis :)

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:20

Beste allemaal,

Ik kom me hier ook aanmelden. Ik wil Uhhhhh 25 kilo afvallen. heb dus wel wat voor de boeg. Nu hoor en zie ik veel goede resultaten van het cambridge dieet. Wat ik me echter afvraag of er ook mensen ervaring hebben over hoe het daarna gaat? Als je weer normaal (echt normaal, dus niet vet en veel) gaat eten, blijven de kilo's er dan af?

Gr Esther

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:21

Dat klinkt voor jou lengte niet zwaar veronique100,
ik zou niet aan afvallen beginnen als het niet nodig is wellicht kun je dagelijks wel buikspier oefeningen doen.
Dit helpt voor een strakkere buik!

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:37

Mayflower_ schreef:

Oh ja hier nog een tip waar je als een tierelier van afvalt: http://www.youtube.com/watch?v=nmKQEVJdh5s

Ik ben het niet helemaal met je eens over de anticonceptie wat je zegt. Maar ben eerst wel eens benieuwd waarom jij denkt dat de pil je eetbuien versterkt?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:59

Nynke1 schreef:
Bah ben misselijk, zaten 20 in en nu nog 7 :r . Om me dood te schamen :'). Zijn hier trouwens mensen met knie problemen?

Ik ben 15 juni aan mijn knie geopereerd en toen is mijn halve meniscus verwijderd. Na mijn ongeluk in augustus springt mijn knie aldoor op slot en heb echt 24/7 pijn in die knie. Nu moet ik 20 febr naar het ziekenhuis en begint het hele riedeltje weer van voren af aan: foto-echo-scan-en dan denk ik operatie.

Wat zouden jullie doen wbt sporten? Ik heb 1,5 jaar lang met een gescheurde meniscus 5 keer per week gesport tot dat ik niet meer kon lopen en binnen een week geopereerd moest worden. Zouden jullie het nu houden bij 2 keer in de week fysio? Als ik niet vaak kan sporten vind ik het zo moeilijk om gezond te eten.

Ik denk dat je eigenlijk zelf ook wel weet dat je niet moet sporten met die knie ;)

Toevallig ben ik vanochtend bij de orthopeed geweest en ik moet ook geopereerd worden aan waarschijnlijk mijn meniscus (was niet goed te zien op MRI, zou ook kraakbeenblessure kunnen zijn, maar meniscus leek onregelmatig).
Mijn knie slaat ook steeds op slot. De orthopeed raadde mij af om te sporten er mee.

Heb dus ook al een tijd niet gesport en ik val er wel gewoon mee af, dus het kan wel.
Toch proberen gezond te eten en door te zetten! (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:12

Nynke1 schreef:
Ik vond de eerste Obese ook heftig, zeker toen ze lieten zien dat die man gewoon super slank was! Vaak zie je toch dat die mensen al wat steviger waren, maar deze man was echt mooi slank. Vind het wel enorm knap. Als ik nu een Milo als trainer had....:D

Ja, echt super knap van die man! Niet normaal, 93 kilo afvallen. Doe het hem niet na. :n
veronique100 schreef:
hallo, ik ben ongeveer 1,67 groot en weeg een kleine 70 kilo, ik wil graag gaan afvallen.
enige tips?

Lijkt me een prima gewicht. Misschien kun je meer gaan bewegen om wat strakker en gezonder in je vel te komen. :)
Safiera schreef:
Oh bah, ik voel me echt even heel naar/raar. Alsof ik niet goed ben/word (lig met laptop op bed nu).
Heb vandaag toch al 850 kcal binnen gekregen (zonder avondeten) geen honger, voel me eerder misselijk...
Wel 3 uur op de been en aan de wandel geweest vanmiddag. Vraag me af wat dit nu is (gaat niet over in 5-10 minuten) toch problemen met mijn medicatie misschien... :\ Ook genoeg gedronken. Wel sinds gisteren een bloeding terwijl ik niet in mijn stopweek zit. Er is vanalles ontregeld geloof ik :(

Goede nieuws: Vanmorgen met ontslag uit het ziekenhuis :)

Lekker rustig aan doen! Fijn dat je weer uit het ziekenhuis mag! :)
Essie73 schreef:
Beste allemaal,

Ik kom me hier ook aanmelden. Ik wil Uhhhhh 25 kilo afvallen. heb dus wel wat voor de boeg. Nu hoor en zie ik veel goede resultaten van het cambridge dieet. Wat ik me echter afvraag of er ook mensen ervaring hebben over hoe het daarna gaat? Als je weer normaal (echt normaal, dus niet vet en veel) gaat eten, blijven de kilo's er dan af?

Gr Esther

Welkom! Ik heb geen ervaringen met dat dieet, maar er zijn wel mensen in dit topic die op deze manier afvallen.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:04

Net 2 blokjes chocola gesnoept, voor het eerst in 3 weken buiten het boekje. :o