Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frummels schreef:hahaha Louskan ik me ergens wel voorstellen, dat je daar nu een hekel aan hebt
![]()
Ik vind een long bob, zoals op de foto die ik plaatste echt heel erg mooi. Dat opgeschoren van achteren is niet zo mijn ding..
Yasmine: ja precies! Nu heb ik wel pluizig/kroezend haar van mezelf met af en toe een stijle pluk erdoor, dus ik zal er wel echt iets aan moeten doen, maar het kost aanzienlijk minder tijd dan nu.
Vorig jaar rond deze tijd ook zo iets laten knippen en het is nu al echt wel weer flink lang! Dus het gaat snel gelukkig mocht ik het zat worden.
Ghostattack schreef:Dat kapsel midden onder is ook weer hoe ik het wil hebbenAlleen zat nog te twijfelen over de kleur.
Ik heb zelf het liefst donker, omdat ik gewoon een hekel heb aan lichte kleuren
Overigens ben ik een vrij alternatief persoon (laten we zeggen.. Metalhead ofzo?), dus wat dat betreft stond het donkere wel goed bij mijn stijl
![]()
Ik hou absoluut niet van lieve schattige kapsels, liefst een beetje extreem qua kleur en model
Lichter dan donkerbruin wordt het niet meer bij mij, dat wil ik niet en dan moet het helemaal geblondeerd worden..
Edit: Helemaal zwart wil ik het trouwens ook niet meer hoor