Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

weet dat het voor een goed doel is, maar baal desondanks echt als een stekker.. wil als alles achter de rug is nooit meer van m’n leven een blender zien
. Maar in wezen heb ook ik 6 weken vloeibaar gegeten. 
maar dan toch nog niks kunnen qua eten spreekt het voor je gevoel dan allemaal zo erg tegen.

knak lijkt me idd heel vervelend, zou het goed in de gaten houden en anders misschien toch even aan de bel trekken.
heel fijn want ben toch meer afgevallen dan ik had gewild, hopelijk kan dat er weer een beetje aan. De 31e nog een keer controle en dan pas de 18e januari naar de ortho, maar mijn kc was wat verbaasd dat dat zo laat was. Maandag maar even bellen of dat wel echt de bedoeling is, ik vind het zelf ook vrij laat. In ieder geval nu lekker bedenken wat ik wil eten

dus schrik niet van een droge mond en gekke smaken. Verder gewoon lekker alles goed schoonhouden, je kan als het goed is gewoon poetsen maar je zal merken dat er veel meer grove stukjes voedsel in je beugel blijven hangen. Ik heb altijd ruzie met gehakt, rijst, biefstuk etc
maar met een ragertje krijg je dat gewoon weer schoon. Oh en het beugel plaatsen zelf duurt eventjes en is wat ongemakkelijk, maar absoluut niet pijnlijk oid. Veel succes iig! Als je nog wat wil weten mag je me ook een pb doen, maar je bent onder genoeg ervaringsdeskundigen hier
onder komt pas later omdat deze nog vrij goed staan. Hij verwacht dat over 1,5 jaar alles klaar is, aangezien alles nog vrij recht staat op m'n voortanden na. 
Maar dat was meer omdat ik er zat van was
).Lalidan schreef:Oeh, spannend Melewel94! En snel dan ook ineens, dat is wel fijn, hik je er ook niet tegenaan.
Hier nog elke dag blij dat ik het gedaan heb, echt geen seconde spijt van gehad (nou ja, oké, ergens in de weken na de operatie heb ik me wel af gevraagd waar ik in vredesnaam aan begonnen wasMaar dat was meer omdat ik er zat van was
).
Hoe is het verder met iedereen?

heel veel succes met de trajecten! Het is af en toe idd echt afvragen waar je aan begonnen ben maar het is het echt waard.
vandaag voor het eerst bij de ortho geweest. Hij was super tevreden en verwacht dat de beugel er over een klein half jaartje uit mag
die gaan van buttons die ze aan de binnenkant van mijn twee achterste kiezen bovenin hebben gezet naar de buitenste slotjes onderin. Beetje ongemakkelijk, maar elastiekjes mogen uit met eten en het is minder pijnlijk dan een dikke nieuwe draad dus ik mag niet klagen. Ga de elastieken verder wel heel braaf dragen zodat alles hopelijk volgens plan kan blijven lopen. Kijk nu al uit naar de zomer