Misschien even kort voorstellen? Ik loop een paar jaar. Ben ooit met tegenzin begonnen om fit te worden, maar inmiddels verslingerd aan deze hobby. Mijn loopjes zijn meestal kort (5-10km) en lekker rustig (ik ben niet snel
) hoor. Mijn doel voor 2025: de halve marathon in de stad hier, in maart. De 10km hier heb ik al een paar keer gedaan maar ik wil weer eens een grens verleggen
Daarvoor volg ik al een tijdje een fijn schema.
maar ach mag de pret niet drukken toch?
. Dus ik moet nog een keer een stevige interval ertussendoor gooien maar dat gaat voor de vakantie niet meer lukken helaas. Misschien op vakantie
Mooi tempo op je 5k!
Een loopvereniging lijkt mij dan weer niks... maar dat komt misschien ook omdat ik juist loop om even géén verantwoordelijkheid of verplichtingen te hebben... Wil niet dat lopen als een moetje gaat voelen na al het andere dat ik al moet
Al denk ik dat ik het met borstcrawl wel zou kunnen als ik dat zou oefenen (had als kind veel moeite met de schoolslag), maar voor nu voel ik nog niet de ambitie. Ik heb ook geen racefiets, alleen een tourfiets, dus fiets wel makkelijk ver, maar niet zo snel.