Gelukkig nieuwjaar allemaal! En dubbel voor Goof, fijne verjaardag!
Fanatiek aan de wandel al, allemaal! Het waaide hier zo vreselijk hard dat wij er snel klaar mee waren vandaag
X2305
Geplaatst: 01-01-25 22:03
De komende dagen regen en zondag ‘even’ 25 mm De komende twee dagen zit ik op kantoor de hele dag…. Doe mij de lente en zomer maar.
Bootsiebob
Geplaatst: 02-01-25 12:57
Er is al mooi gewandeld in het nieuwe jaar! En Jojo met sneeuwschoenen, leuk!!
Ik lag oudejaarsavond vroeg in bed, voelde mij niet zo best. Maar gisteren toch lekker een nieuwjaarswandeling gemaakt op de Blomberg. Ben vandaag wel heel moe, maar het was prachtig
Wat een foto die eerste; prachtig!! En ook niet fit met de jaarwisseling, balen
Bootsiebob
Geplaatst: 02-01-25 13:28
lizard schreef:
Mooi weer, bootsiebob. Maar wat weinig sneeuw?
Het was 12 graden in de zon Maar op beschaduwde plekken lag wel nog een dik pak sneeuw. Wel héél erg veel modder op de afdaling, waar de sneeuw gesmolten was, spekglad
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-25 14:20
Zo jaloers op die mooi zon en sneeuw foto's.
Maar hier scheen de zon ook. Wat eerder met werk begonnen zodat ik een uurtje kon lopen. Op dit moment komt er een dikke bui over dus ik had mazzel.
Laatst bijgewerkt door Faringo op 02-01-25 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben maandag weer thuis. Zaterdag eerst nog naar mijn ouders in Zwitserland om een goed nieuwjaar te wensen
Lekker die blauwe lucht en dan hardlopen. Jammer dat het alweer grijs is
shaddy82
Geplaatst: 02-01-25 15:37
Mooie sneeuw plaatjes Bootsiebob !
En ook mooie foto's van Faringo en Goof
Ook maar even een rondje gemaakt, Banjer en ik begonnen met blauwe lucht, maar dat was van korte duur, wel nagenoeg droog gehouden
X2305
Geplaatst: 02-01-25 15:38
Faringo prachtige wandeling en wat een geluk met het weer. Fijn dat jij dit ook met je werk zo kunt regelen.
Gaucho lekker sportief bezig geweest!
Goof gefeliciteerd met je PR!
Hier voelde ik me gisteren stukken beter maar ‘s avonds wel toch nog een keer overgegeven helaas. Vandaag dus toch nog maar een dagje thuis werken: maar daardoor wel in mijn lunchpauze even een kort rondje in ‘ons eigen bos’ met geweldig weer Het had hier gisteravond en vannacht wel heel veel geregend maar dat mocht de pret niet drukken.
De oudste doe ik nog steeds niet los deze dagen (ook niet ivm al meerdere kniebandoperaties en artrose) want soms hoor je toch nog wat knallen.
Wel een klein rondje van 40 min ivm werk maar eruit is eruit!
Gezellig Shaddy samen met Banjer op pad. Fijn dat je het droog hield.
Fijn dat je nog thuis kon werken X2305 en je je goed genoeg voelde voor een rondje bos. Het heeft gisteravond en vannacht inderdaad veel geregend.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-01-25 17:14
Alles ziet er beter uit als de zon schijnt. Hier drukke dag gehad. Twee paarden gedaan, in huis bezig geweest en de hond ook nog uitgelaten. Nieuwe laarzen lopen als pantoffels, heerlijk.
Ik geniet echt van de sneeuw foto's ook, en de heerlijke zonnige foto's plus vrolijke hondjes en Banjer.
Lekker Boots, geniet nog maar even 2 daagjes dan. Wat heerlijk om bij jullie ook zon te zien!
Ik ging vanmiddag nog naar het park met de honden, maar dat werd een kort rondje. Als ik naar rechts keek, scheen de zon volop. En als ik naar links keek, zag ik pikzwarte wolken. Die kwamen sneller dan gehoopt, dus ik had een bui op mijn kop.
Bij deze het verschil tussen links en rechts van het pad haha.
gaucho
Geplaatst: 02-01-25 17:52
Oeh dat is een flinke.
Zaterdag lijkt het hier in de omgeving in ieder geval droog te blijven, dus misschien dat ik dan nog wel een flinke wandeling ga maken.