Van mijn vorige zwangerschap weet ik ook nog dat ik de laatste week/weken vrij zwaar vond, met name het wachten en de onzekerheid. De wetenschap dat het ieder moment kan gebeuren, maar ook nog weken op zich kan laten wachten vond ik (als controlfreak zijnde) niet fijn. Destijds was het ook nog Corona-tijd en heel heet, dus veel meer doen dan als een soort walvis in een zwembadje in de tuin rollen zat er niet in. Ik heb toen het boek Mama'en van Nina Pierson gekregen en vond dat een heerlijk boek om door te lezen. Lekker dik en veel positieve informatie over de zwangerschap, bevalling en kraamtijd. Verder een abonnement afgesloten op Disney+, zodat ik wat fijne laagdrempelige films kon kijken. Wellicht kun jij ook zoiets doen om de tijd een beetje te doden.
Ik denk dat het ook wel goed is om je een beetje te vervelen, dan maakt je brein ruimte voor wat komen gaat

Freekieee: ik heb goede verhalen gehoord over Deventer. Dus daar komt het ook vast helemaal goed!
Marlis: fijn dat je nu maar één keer per week hoeft. Als steeds alles goed is, is het ook zo'n gedoe om iedere keer weer die rit naar het ziekenhuis te maken. Kost een hoop tijd.
Mriek: super om te horen dat Hidde weer een beetje de oude wordt. Steeds alleen maar hazenslaapjes is ook niets...
Peeltje: goed dat de paracetamol wat helpen. Alles voor een goede nachtrust.
Hier vandaag de hele dag in de weer geweest bij de huisarts. Gisteren tijdens de controle bij de vk kwam mijn ijzergehalte wat laag uit de vingerprik. Dus vanochtend meteen even bloed geprikt om te laten onderzoeken. En ik heb sinds een paar weken ineens allerlei eczeem-uitbraken. Nu ben ik daar altijd erg gevoelig voor, maar ik krijg het nu niet meer weggesmeerd. Dus vanmiddag toch maar even langs de huisarts. Voor beide afspraken liep alles natuurlijk lekker uit. En net nog langs de apotheek, waar het ook allemaal nooit zo snel gaat. Zo vliegt je dag wel weer lekker voorbij, haha.