En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eydis

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:06

Wat een klote update...je bent een voorbeeld voor velen hoe jij / jullie omgaan met deze rotziekte. Heel veel sterkte.

Yenni

Ik lees vanaf het begin mee.. Jeetje heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte Y;(

Alenthe05

Hier ook een stille meelezer..
Kippenvel, wat een k*t nieuws..
Ik hoop dat ze wat aan je pijn ed kunnen doen. Geniet van de tijd die je nog mag beleven van je lieve gezin en dierbare familie. Hopelijk kunnen jullie met mekaar nog een hoop mooie herinneringen maken.

Heel veel sterkte met alles wat er komen gaat.

Fitzroy

Ook hier een stille meelezer. Iedere keer volg ik je updates. Met bewondering hoe jij erin staat met je kleine meiden en zo jong.
En nu dit... zo oneerlijk. Pak de momenten nog en heel erg veel sterkte voor jou maar ook voor iedereen in je omgeving, waarvoor jij zo waardevol bent.
Dikke virtuele knuffel, wat een rotnieuws ;(

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:09

De update die niemand wil lezen.. -O-

Lieverd, geniet van jouw prachtige gezin en familie! Ze zijn ongetwijfeld enorm trots op jou. :(:)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:09

Ik heb hier geen woorden voor buiten het feit dat het leven soms verd*md oneerlijk is.
Ik wens jou, je dierbaren en naasten veel kracht TS.
Dit nieuws kun je eigenlijk niet bevatten. Onmenselijk. ;(

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:10

Jeetje... Je weet dat het komt, maar toch nog zo onverwacht. Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat ik je moet wensen. Niets dekt de lading van de pijn. Dit is de nachtmerrie van iedere moeder (en vader, etc).

Ik wil je toch heel veel sterkte wensen in de tijd die volgt. Ik hoop dat je je meisjes "goed" kunt voorbereiden en nog zoveel mogelijk herinneringen maken met je geliefden die zij de rest van hun leven mee mogen dragen!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:11

Jeetje wat heftig. Ik ben er sprakeloos en stil van. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik typen moet. Ben halve zinnen begonnen, maar heb ze allemaal weer weggehaald.

Hele dikke knuffel :*

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:12

Geen idee wat ik moet zeggen. Dikke knuffel

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:13

Afbeelding

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:13

Ik kom gewoon woorden tekort...
ik wens jullie veel kracht de komende tijd.

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:15

Lieve TS, ik denk aan jou, je man, kinderen en naasten en mijn hart huilt :(

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:16

Sprakeloos....
Echt geen woorden voor, ....

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:18

Het is schrikbarend dat een leven zomaar weg gerukt kan worden. Dit mag niet, kan niet en wil (ik) niet. Het is hartverscheurend en bangmakend. Hoe kan het dat iemand van mijn leeftijd met twee jonge kinderen wordt weg gerukt.

poedersuiker.. poedersuiker..

Lieve, krachtige en mooie vrouw. Sterkte mama, sterke echtgenote, sterke dochter. Laat de tijd even stilstaan, even wat langer. Neem alles in je op en neem alles in je mee.

:*

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:21

12 pagina's gemist....ohjee das meestal niet positief en man wat k*t dat dat klopt.

Het is niet te bevatten, zo verschrikkelijk oneerlijk en druist tegen alles in.

Roby, je heerlijke humor, je geweldige opmerkingen (samen met mb)
En nu toch verslagen door die stomme ziekte! ;(

Geen woorden voor. Er komen mooie berichten voorbij maar ik krijg de juiste woorden niet op het beeldscherm.

Een vraag,ga je nog brieven schrijven of kaarten in het voren schrijven voor je dochters-voor als ze bv 18 worden? Of een brief met kerst oid?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:24

Ook bij mij schieten woorden te kort. Ik heb je topic vanaf het begin elke dag gevolgd, meegeleefd met je fantastische gezin en vrienden, ook de steun van hier in dit topic was zo mooi om te zien. Ik wist nooit wat te zeggen, maar dit komt zó plots.

Ik wil jou en je dierbaren heel veel kracht en liefde wensen komende tijd. Je bent ontzettend sterk en dapper, wat een topvrouw ben jij. En wat Pien zegt geloof ik echt, jouw kinderen dragen diezelfde kracht!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:24

Oh bah bah bah, het is zo vreselijk oneerlijk. Je doet zo je best om het voor te blijven, om eruit te halen wat erin zit en toch word je genadeloos ingehaald. Het is toch zo'n k**tziekte. Ik heb eens gereageerd in je topic maar daarnaast altijd meegelezen omdat ik het heel moeilijk vind om iets zinnigs te zeggen en het voor mij, net zoals voor veel anderen, heel dichtbij komt en pijnlijk is.

Ik ken je niet, maar wat ben je flink en dapper, nuchter en lief. Ik hoop dat ze je kunnen helpen om zo pijnloos mogelijk nog een tijd met je gezin te mogen zijn. Y;( Y;(

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:28

Wauw ik ben hier stil van. Ironisch wel.. al maanden een stille meelezer maar nu toch iets willen zeggen. Wat ben jij een ontzettend tof wijf en wat vind ik het knap hoe je het allemaal doet. Sterkte

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:31

Goof schreef:
Hier nog een meelezer, ik heb nooit eerder gereageerd, maar je topic wel dagelijks gecheckt.
Quera, ik ken je helemaal niet en volgens mij ben ik je ook nooit in andere topics tegen gekomen, maar je topic raakt me enorm. Wat schrijf je vol liefde en vol kracht. Wat heftig dit laatste nieuws, ik zit met tranen in mijn ogen.
Ook ik wil laten weten dat ik jou en je familie kracht toewens en aan je denk.

Precies dit ;( verdomme het leven is niet eerlijk

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:31

Ik lees al vanaf het begin mee, maar ik wist niet goed wat te zeggen. Wat zeg je tegen iemand die je niet kent, maar zoiets verschrikkelijks meemaakt? Sterkte is zo ontzettend niets zeggend nu. Hele dikke knuffel meis.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:35

Oooh Roby, nee nee en nog eens nee, wat een verschrikkelijke hartverscheurende update, mijn hart breekt en tranen over m'n wangen. Wat gaat het ineens bizar snel. Liefste dappere stoere Roby, ontzettend veel sterkte met alles wat komen gaat, hele dikke knuffel voor jou, je twee lieve dametjes en die kanjer van een kerel van jeX
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 05-11-19 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:35

Jeetje, bijna een jaar na je eerste post in dit topic. Ik had toch gehoopt dat je nog jaren kon rekken eigenlijk. Dikke knuf.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:40

Ik ben vanaf het begin een stille meelezer, nooit goed geweten wat ik kon schrijven. Iedere keer dat ik het topic opende hoopte ik dat ik een goed bericht zou lezen.

Wat een rotnieuws heb je vandaag gehad. Daar zijn geen woorden voor. Wat zeg je tegen iemand die nog zoveel had moeten kunnen doen? Waarbij alles anders loopt dan het had moeten gaan. Ik kan niet anders doen dan je veel sterkte wensen en hopen dat je nog een mooie tijd mag doorbrengen met je mooie gezin en familie.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:40

Ook ik lees al maanden mee, en jee wat komt die update hard aan. Wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat je je naar omstandigheden toch nog goed genoeg voelt om nog te genieten van de momenten met je gezinnetje, en ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe de komende tijd.

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:43

Ik weet ook niet wat te zeggen... wat vreselijk...
Sterkte voor jou en je dierbaren.

Afgelopen zaterdag was mijn haar lang genoeg om te doneren, dankzij jouw topic en verhaal wist ik hiervan....