[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:03

Ik zie weinig foto's van die shop op hun Facebook. Maar wat er staat lijkt me netjes

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:03

Wat een gave tattoos weer <3

Ik heb mijn pentagram idee volledig uitgewerkt. En ga in maart naar the rising bastards. En ze raadde mij aan om met dit kleine ontwerp gewoonnop de inloop dag te komen. Dus dat ga ik dan ook doen.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:07

Is mooi geworden GA!

Mooie ideeën komen er voorbij met lamp-paar combi, ik ben helaas niet zo creatief haha

Ik mag morgen weer! Gaan we of Suicune bijwerken en inkleuren of butterfree inkleuren. Dat zijn de laatste twee die nog moeten :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 10:13

Painted Flesh heeft gaaf werk! Ben er zelf nooit geweest, maar van wat ik zie vind ik ze goed.

Als je evenredig mank loopt, loop je dan nog steeds mank? :') Het is dat ik niet in mn sweatpants naar stage kan, want dat had ik nu het liefst gedaan :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:43

Joolien schreef:
Anoniem schreef:
He bah :=
Ik heb natuurlijk officieel nog geen echt full-sleeve :) De binnenkant ga ik pas eind dit jaar laten doen, eerst op vakantie :o

En ze gaat op vakantie en ze laat aan t einde van t jaar ook nog een tatoeage laten zetten. En maar zeggen dat ze geen geld heeft. Boef!! -O-
:P

Hahaha genoeg sparen en niks voor jezelf kopen is mijn geheim :D ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:48

Berdien, respect .. ik was er allang klaar mee geweest. Het is leuk als je druk bent, maar je hebt wel klanten tevreden te houden. Ofwel maak je tijd in je agenda om mensen fatsoenlijk antwoord te geven. Ofwel regel je iemand die het klantcontact grotendeels voor je overneemt. Maar zo moeizaam wat kunnen regelen.. ik vind het echt een grote afknapper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:18

Amado schreef:
Hooii

Ik zit al enorm lang na te denken over een tattoo, maar kan maar niks bedenken.
Afgelopen 2,5 jaar was mijn paard, Amado, echt het lichtpuntje in mijn leven en heeft me door alles heen gesleept (samen met mijn ouders, vriendinnen enz).
Nu wil ik dus heel graag een tattoo van mijn paard. Maar een portret durf ik niet aan, omdat die toch best snel kunnen mislukken.
Iets kleins en simpel zoals alleen zijn naam en een klein figuurtje vindt mijn moeder niks.

Dus ik ben eigenlijk opzoek naar een tattoo met een betekenis eraan vast.
Eerst zat ik zelf te denken aan zo’n vitting lampje en dan iets erin, maar heb geen idee wat.
Iets met watercolor lijkt me ook super leuk! (Hou echt van watercolor tattoo’s)

In ieder geval, alle ideeën zijn welkom :D

En zijn er nog goede tattooshops aan te raden?

Als een goede tatoeerder zoekt, kun je echt wel een mooi portret laten zetten :j Maar denk ook aan een artistieke vorm van een portret, zoals in de voorbeelden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:58

Amado.. je ma vindt naam en iets kleins niks. Maar hoe denk je daar zelf over? Het moet wel voor altijd op jou lijf staan, niet op die van je moeder.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:58

Ik vind het werk van Painted Flesh ook wel echt tof :j Grote en kleinere werken zien er strak uit.

Maar! Soms moet je even pissig worden (en dat laten merken), want volgende week ga ik mijn plannen bespreken met de artiest die ik in gedachten had. Met je vuist op tafel slaan helpt soms :))

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 13:12

Berdien schreef:
Dat laatste paard is wel héél gaaf :oo

Rozen zijn mooi geworden GA!

Tijger heb ik ook voorbij zien komen, vond hem ook al wat... jammer.

Kennen jullie dat verhaal van dat meisje wat zo graag even de mogelijkheden voor het upgraden van haar klavertje wil bespreken? Nou... die wil dat nog steeds ^) Contact verloopt zooooo moeizaam. Ga haar vandaag een laatste mail sturen, want ben er nou toch wel echt klaar mee. Dan maar niet beide enkels door de zelfde artist.

Wat vinden jullie van het werk van Painted Flesh?
https://www.facebook.com/paintedfleshshop/?ref=br_rs

Als het contact zo moeizaam verloopt was ik daar allang niet meer heen gegaan
..

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 15:27

Amado schreef:
Hooii

Ik zit al enorm lang na te denken over een tattoo, maar kan maar niks bedenken.
Afgelopen 2,5 jaar was mijn paard, Amado, echt het lichtpuntje in mijn leven en heeft me door alles heen gesleept (samen met mijn ouders, vriendinnen enz).
Nu wil ik dus heel graag een tattoo van mijn paard. Maar een portret durf ik niet aan, omdat die toch best snel kunnen mislukken.
Iets kleins en simpel zoals alleen zijn naam en een klein figuurtje vindt mijn moeder niks.

Dus ik ben eigenlijk opzoek naar een tattoo met een betekenis eraan vast.
Eerst zat ik zelf te denken aan zo’n vitting lampje en dan iets erin, maar heb geen idee wat.
Iets met watercolor lijkt me ook super leuk! (Hou echt van watercolor tattoo’s)

In ieder geval, alle ideeën zijn welkom :D

En zijn er nog goede tattooshops aan te raden?

In welke omgeving woon je?

Ik vind het lampenidee wel gaaf !

Dit is mijn tatoeage van mn oudste pony dream. Vond alleen dr naam ook niks.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 15:34

Zo iets met een gloeilamp wil ik ook ooit nog, vind dat zo gaaf! Weet alleen niet precies hoe :)

Ik ga van mijn paard trouwens dit laten zetten, ergens volgend jaar waarschijnlijk :)
Afbeelding

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 15:49

Ik wilde ook iets wat symbool staat voor mijn 2 overleden paarden. Ik heb 2 plaatjes via internet die samen 1 tattoo gaan worden en ben er zo blij mee. Kan niet wachten tor het op mn arm staat.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 16:50

Ugh ik wil ook graag een nieuwe tattoo, binnenkort Snip Art maar een berichtje doen! Heb al wel wat in m’n hoofd, wil graag op m’n bovenarm een beginnetje maken met een sleeve. Wil sowieso bloemen, maar eigenlijk ook een pony erin. Niet echt een beeltenis van een bepaald paard ofzo. Heb al wat zitten schetsen maar artists zijn daar veeeeeel beter in, maar dan heeft hij iig een ideetje met wat ik in m’n hoofd heb :+

Afbeelding

Zat nog te twijfelen aan bloemen boven de pony ook, maar daar mag hij dan mooi naar kijken :+

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:31

Super cute!

Ik was vorige week nog langs bij Robbin, even hai zeggen en het werk van 2 jaar geleden showen :').
Het blijft een chille shop, en Robbin is gewoon heel aardig.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:14

Leuke designs bij blackbear, zou er bijna voor naar eindhoven rijden! Ik zie er zo wel drie die op mijn lichaam zouden mogen. Alleen zie ik dat er al 71 mensen gaan, met 17 designs.. te weinig kans om zo'n eind voor te rijden (uur en nog wat).
Nou ja ik heb begin mei al een afspraak bij ze staan.. laat ik me inhouden.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:20

Mooi die rozen!

IK zou nooit wat laten zetten tbv een dood of vorig huisdier/paard, dus vind het moeilijk daar passend advies over te geven

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:52

Waar in Nederland is de shop waar Robbin werkt Warboel?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:57

Amsterdam, Antiek Tattoo :)

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:07

Hallo allen !

Ik lees graag met jullie mee. Over een poosje laat ik mijn eerst tattoo zetten ( bij l extremiste in Arnhem). Een hartje op de binnenkant van Mn pols. Ik wil t al super lang maar toch weg bang dat t te veel pijn zou doen. Echter heb ik afgelopen halfjaar eyeliner laten tatoeëren en dat viel reuze mee.

Vraagje : ik heb bij Mn eyeliner verdovende zalf gebruikt. Is dit iets wat voor gebruikt word bij het tatoeëren van de binnenkant van de pols ? Ik las ook ergens dat de inkt dan eerder vervaagd klopt dit of is dit meer een fabeltje ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:09

Je oogleden zijn heel wat anders dan een tattoo op je lichaam he. Naast het feit dat je oogleden veel voorzichtiger zijn gebruiken ze voor tattoos op je lichaam een andere machine. Als ik jou was zou ik voor iets kleins als een hartje niet naar zalf grijpen, ik denk niet dat dat nodig is. Een hartje duurt een kwartiertje ofzo, als het nou blijkt dat je het echt een onprettig gevoel vindt kan je altijd voor een volgende tattoo nog voor creme gaan.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:15

Ik heb een pols tattoo, ik vond het alleen kietelen, geen eens pijn doen.
Had meer last van mn enkel tattoos

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:23

Judass schreef:
Amsterdam, Antiek Tattoo :)

Ja dit :D op de Rozengracht zit het. Echt een hele leuke shop!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 19:27

Hallo iedereen, heb even een aantal pagina's doorgelezen en foto's bekeken van jullie tattoos. Ik heb eindelijk besloten dat ik een tattoo wil en weet ook wat. Altijd handig. Ik wil namelijk een pootafdruk van mijn kat in de regio sleutelbeen op mijn linkerkant. Een beetje waar je bh zit. Iemand enig idee waar ik een goede artiest kan vinden en hoe ik het beste aan die pootafdruk kan komen? Weet niet of een stijl hierbij van belang is aangezien het een pootafdruk is....?

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:06

Emmaa_ schreef:
Je oogleden zijn heel wat anders dan een tattoo op je lichaam he. Naast het feit dat je oogleden veel voorzichtiger zijn gebruiken ze voor tattoos op je lichaam een andere machine. Als ik jou was zou ik voor iets kleins als een hartje niet naar zalf grijpen, ik denk niet dat dat nodig is. Een hartje duurt een kwartiertje ofzo, als het nou blijkt dat je het echt een onprettig gevoel vindt kan je altijd voor een volgende tattoo nog voor creme gaan.

Klopt dat weet ik. Toch heeft was het voor mij 1 stap in de goede richting om voor een “echte” Tattoo te gaan. Ik verwacht ook niet echt pijn en ga t dus gewoon proberen. Verwacht idd ook dat t zo gebeurd is :)

Bedankt voor je advies