Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Anoniem schreef:He bah
Ik heb natuurlijk officieel nog geen echt full-sleeveDe binnenkant ga ik pas eind dit jaar laten doen, eerst op vakantie
En ze gaat op vakantie en ze laat aan t einde van t jaar ook nog een tatoeage laten zetten. En maar zeggen dat ze geen geld heeft. Boef!!![]()
Amado schreef:Hooii
Ik zit al enorm lang na te denken over een tattoo, maar kan maar niks bedenken.
Afgelopen 2,5 jaar was mijn paard, Amado, echt het lichtpuntje in mijn leven en heeft me door alles heen gesleept (samen met mijn ouders, vriendinnen enz).
Nu wil ik dus heel graag een tattoo van mijn paard. Maar een portret durf ik niet aan, omdat die toch best snel kunnen mislukken.
Iets kleins en simpel zoals alleen zijn naam en een klein figuurtje vindt mijn moeder niks.
Dus ik ben eigenlijk opzoek naar een tattoo met een betekenis eraan vast.
Eerst zat ik zelf te denken aan zo’n vitting lampje en dan iets erin, maar heb geen idee wat.
Iets met watercolor lijkt me ook super leuk! (Hou echt van watercolor tattoo’s)
In ieder geval, alle ideeën zijn welkom![]()
En zijn er nog goede tattooshops aan te raden?
Berdien schreef:Dat laatste paard is wel héél gaaf![]()
Rozen zijn mooi geworden GA!
Tijger heb ik ook voorbij zien komen, vond hem ook al wat... jammer.
Kennen jullie dat verhaal van dat meisje wat zo graag even de mogelijkheden voor het upgraden van haar klavertje wil bespreken? Nou... die wil dat nog steedsContact verloopt zooooo moeizaam. Ga haar vandaag een laatste mail sturen, want ben er nou toch wel echt klaar mee. Dan maar niet beide enkels door de zelfde artist.
Wat vinden jullie van het werk van Painted Flesh?
https://www.facebook.com/paintedfleshshop/?ref=br_rs
Amado schreef:Hooii
Ik zit al enorm lang na te denken over een tattoo, maar kan maar niks bedenken.
Afgelopen 2,5 jaar was mijn paard, Amado, echt het lichtpuntje in mijn leven en heeft me door alles heen gesleept (samen met mijn ouders, vriendinnen enz).
Nu wil ik dus heel graag een tattoo van mijn paard. Maar een portret durf ik niet aan, omdat die toch best snel kunnen mislukken.
Iets kleins en simpel zoals alleen zijn naam en een klein figuurtje vindt mijn moeder niks.
Dus ik ben eigenlijk opzoek naar een tattoo met een betekenis eraan vast.
Eerst zat ik zelf te denken aan zo’n vitting lampje en dan iets erin, maar heb geen idee wat.
Iets met watercolor lijkt me ook super leuk! (Hou echt van watercolor tattoo’s)
In ieder geval, alle ideeën zijn welkom![]()
En zijn er nog goede tattooshops aan te raden?
Emmaa_ schreef:Je oogleden zijn heel wat anders dan een tattoo op je lichaam he. Naast het feit dat je oogleden veel voorzichtiger zijn gebruiken ze voor tattoos op je lichaam een andere machine. Als ik jou was zou ik voor iets kleins als een hartje niet naar zalf grijpen, ik denk niet dat dat nodig is. Een hartje duurt een kwartiertje ofzo, als het nou blijkt dat je het echt een onprettig gevoel vindt kan je altijd voor een volgende tattoo nog voor creme gaan.