Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:34

Ik heb echt al jaren een obsessie voor mijn buik :+
En vergelijk die ook steeds constant met anderen. Echt vreselijk! :=

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:07

Ja buikje blijft altijd een dingetje. Stom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:17

Ja hier ook. Buik en bovenbenen. Moet wel zeggen dat ik daar nu eindelijk zichtbaar vet begin te verliezen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:17

Hier buik en bovenbenen, heb echt stalpoten :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:30

Mijn benen zijn helaas nog steeds dun.
Ik zou juist steverige benen willen. :D
(met veel spier)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:03

Afbeelding
Afbeelding
Je mag wel een beetje van mij hebben :))

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:34

Ik heb ook nog wel wat in de aanbieding. :))
Bovenbenen krijg ik ook niet dun :n
Zelfs niet bij een gewicht van 54 kg bij 1.70m.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:37

Nou dat vind ik geen stalpoten hoor Dreamy. Toch gewoon mooi?!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:38

Lous schreef:
Ik heb ook nog wel wat in de aanbieding. :))
Bovenbenen krijg ik ook niet dun :n
Zelfs niet bij een gewicht van 54 kg bij 1.70m.

En ik niet dik bij 67 kg en 1.72.

Grappig zo verschillend als iedereen is.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:43

Ik weeg nu weer 63kg.
Maar heb wel 7 jaar geleden dat gewicht gehad. Was toch net iets te weinig voor het goede. :=

Eigenlijk is de achterkant van mijn lichaam prima zo, alleen nog wat spier erop.
Maar inderdaad wel erg grappig hoe lichamen zo verschillend gevormd kunnen zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:11

Ik ben ziek geweest vanaf donderdag, dus vandaag eindelijk weer sporten. Heb ook enorm ongezond gegeten dus even weer strak. :=

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:29

Dreamy schreef:
Je mag wel een beetje van mij hebben

Huh, wat? Dat zijn toch prachtige slanke benen? :)

Bij mij zijn mijn benen en billen ook het stukje waar ik het minst tevreden mee ben. Ik ben klein en heb altijd al stevige bovenbenen en billen gehad, en hoe meer ik train, hoe meer Kardashian-achtig het wordt. Ik haal mijn schouders er maar over op, bouw kan je nou eenmaal niet veranderen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:35

Volgens mij zijn maar weinig mensen tevreden met zichzelf.
Als ik het voor het kiezen had had ik stevigere benen en een slankere taille gehad.
Nu ben ik een soort Sponge Bob. :')

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:42

Ik ben heel tevreden met mijn figuur, alleen niet met die 15 kilo extra. _O-

Heb een smalle taille en brede heupen dus prima! :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:44

Ach hier een buikflap van zeker 2 kilo die nooit weg zal gaan en ook niet weggehaald mag worden. Terwijl het wel vergoed zou worden door verzekeraar. Zitten voldoende spieren onder maar ik oog superdik. Kleding is een ramp daarom ook. Kan me er druk om maken maar kan het toch niet veranderen. Ben al een compacte brede kabouter van mezelf en met een stukje extra buik wordt het er niet charmanter op :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:49

Ik zou graag een wat strakkere buik willen hebben, en 5/8 kilo afvallen, dan ben ik helemaal tevreden. Maar daar komen we wel! :)

Zat te twijfelen tussen sportschool en buiten hardlopen vanmorgen, ben toch maar naar buiten gegaan. Heb me zaterdag al behoorlijk uitgeleefd in de sportschool. 4 km hardgelopen in 24 minuten. Best tevreden over. Eigenlijk zou ik graag minimaal 5 km lopen, maar ik merk dat mijn lichaam dat nog niet goed trekt, dus doe ik nog rustig aan. Ik doe ook geen wedstrijden of zo, puur voor mezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:49

Ik zit nu door al het sporten en hardlopen met het probleem dat ik mijn gruwelijk dure en mooie rijlaarzen niet meer pas -O- -O- -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:52

Vandaag ga ik voor het eerst echt zelf naar de sportschool- superspannend (eng).. ! Ik vind het wel heel jammer dat hier niemand tips had voor wat ik kon doen met die suffe voet van mij, dus het wordt echt een beetje rondsnuffelen en hopen dat er begeleiding is ergens :+ . Met google ben ik ook al niet echt opgeschoten, er was één of apparaat waar je legraises mee kon doen die me wel wat leek, maar er stond geen naam bij dus ik kon er verder niks over opzoeken.

Maarja, anders ga ik gewoon vrolijk die 2 minuten op een crossstrainer staan, een tijdje fietsen en weer naar huis _O-.
Laatst bijgewerkt door Sintara op 04-02-19 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:58

_Dreamer schreef:
Ik zit nu door al het sporten en hardlopen met het probleem dat ik mijn gruwelijk dure en mooie rijlaarzen niet meer pas -O- -O- -O-

Goede reden om te stoppen met sporten :Y)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:03

Buik is hier ook echt een dingetje. Is toch aldoor het eerste waar ik naar kijk om te zien of ik resultaar heb geboekt. Terwijl de rest van mn lichaam helemaal prima gaat, misschien toch maar gewoon accepteren. Ik heb best flinke bovenbenen, maar dat is grotendeels alleen maar spier dus ben er heel blij mee en ze zijn me nog lang niet groot genoeg haha

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:36

Volgens mij zien we bij onszelf dingen die anderen totaal niet zien. Mijn vriend ziet nu overal meer bespiering komen. Dus heel blij mee. Gisteren alleen mijn knie iets teveel gepusht dus die steekt nu wat. Hopelijk donderdag weer over.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:38

Sintara schreef:
Vandaag ga ik voor het eerst echt zelf naar de sportschool- superspannend (eng).. ! Ik vind het wel heel jammer dat hier niemand tips had voor wat ik kon doen met die suffe voet van mij, dus het wordt echt een beetje rondsnuffelen en hopen dat er begeleiding is ergens :+ . Met google ben ik ook al niet echt opgeschoten, er was één of apparaat waar je legraises mee kon doen die me wel wat leek, maar er stond geen naam bij dus ik kon er verder niks over opzoeken.

Maarja, anders ga ik gewoon vrolijk die 2 minuten op een crossstrainer staan, een tijdje fietsen en weer naar huis _O-.

Gewoon wat apparaten proberen :) er zijn veel kracht apparaten waarbij je je voeten niet of nauwelijks nodig hebt. Staan er bij jouw sportschool geen plaatjes op de apparaten hoe je het apparaat zou moeten gebruiken?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:11

_Christina schreef:
Gewoon wat apparaten proberen :) er zijn veel kracht apparaten waarbij je je voeten niet of nauwelijks nodig hebt. Staan er bij jouw sportschool geen plaatjes op de apparaten hoe je het apparaat zou moeten gebruiken?

Weet ik nog niet, ik ga inderdaad maar wat proberen. Ik vind het alleen enger dan ik had verwacht haha.
Nu met die voet voel ik me veel kwetsbaarder ten opzichte van vreemde mensen, dan toen ik nog lenig was en heel hard weg kon rennen. Maarja, ik zet me er wel overheen := . Het wordt ook wel minder als ik weet wat ik daar ga doen enzo.

Ik vind het wel apart dat mensen zo vaak hun buik zo lelijk vinden. Op een buik hoort best veel huid he, anders kan je niet achterover buigen. En bij vrouwen is de huid daar dikker dan bij mannen, behalve dan als het vetpercentage echt extreem laag raakt.
Jullie hebben vast een doodnormale buik :D .
Persoonlijk vind ik mezelf best mooi eigenlijk. Het minste is misschien mijn neus, maar die vind ik ook niet erg.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:15

Hahaha ik heb nog nooit mensen elkaar zien achtervolgen in de sportschool dus denk niet dat je weg hoeft te rennen. Toch veel plezier!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:29

ingedebruijn schreef:
Hahaha ik heb nog nooit mensen elkaar zien achtervolgen in de sportschool dus denk niet dat je weg hoeft te rennen. Toch veel plezier!

Nee maar het idee dat het kon als het nodig is is wel veilig ofzo.. :+ . Ik ben vroeger gepest dus kwetsbaar overkomen is eng. Maarja. Ik ga echt hoor, en vandaag nog. Zodra ik mijn moed verzameld heb :D .