Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Sharon, ik snap wat je bedoelt hoor, en ik maak me er ook weleens schuldig aan. 2 redenen eigenlijk: ik vind een bijleespost op mn telefoon maken echt ruk, en het ontbreekt me op het moment ook echt aan de energie om dingen terug te gaan zoeken enzoWordt wel weer meer, ik postte voorheen vaak vrij uitgebreid.
Kiwi_ schreef:Hoi!
Ik ben al tijden meelezer, maar het lijkt me toch leuk om mee te praten. Mag ik me hier ook melden?
Laura82 schreef:Sharon, ik snap wat je bedoelt hoor, en ik maak me er ook weleens schuldig aan. 2 redenen eigenlijk: ik vind een bijleespost op mn telefoon maken echt ruk, en het ontbreekt me op het moment ook echt aan de energie om dingen terug te gaan zoeken enzoWordt wel weer meer, ik postte voorheen vaak vrij uitgebreid.
Kiwi_ schreef:Bedankt allemaal!
Ik ben 1,5 jaar geleden van een hele actieve naar een kantoorpand gegaan met de nodige snoepjes en traktaties, en dat merk ik helaas (hallo 7 kilo!). Ongeveer 6 weken geleden is de knop echt omgegaan en ben ik gestopt met snoepen en meer gaan bewegen. Heel af en toe een minder moment, maar het gaat best redelijk gelukkig! Ik ben inmiddels weer 2 kilo kwijt! Ik weeg nu 76,5 kilo, en wil eigenlijk graag naar de 68/70.
0,8 kilo is lekker Kelly, was dit het verschil met vorige week?
Aria_zz schreef:Kelly, zwemmen was heerlijk! Was duidelijk dat ik ziek ben geweest, lijf werkte niet heel goed mee, maar zwemmen was de goede keuze om terug te beginnen sporten na een paar dagen rust. Slim dat je dan wel tussendoor nog wat eet wanneer je er nog controle over hebt, honger hebben is gevaarlijkmisschien erg druk bezig geweest de voorbije dagen?
En wat goed dat je op voorhand al kiest, dat zal vast helpengezond is ook lekker. Doe je duidelijk goed!
Heb nu al zin in krachttraining morgen, dus de motivatie en energie is duidelijk terug, maar ik pak het rustig op. Vandaar ook krachttraining, cardio zou te zwaar zijn.
Ik zit op 1787 calorieën voor vandaag, wat volgens mij erg netjes is. Zit dus perfect op ongeveer -400cal.
Periode van de maand begint morgen zo ongeveer, dus sowieso doe ik niet te gek nu.
Vanaf ongeveer maart kan ik terug aan het werk, en ik ga echt moeten opletten dat ik genoeg eet, want ik weet dat ik daar enorm weinig eet. We kunnen ook niet echt iets kopen dus dat wordt preppen. (Ik ben koetsier, als studentenjob). En dan eet ik in de avond ook vaak erg weinig. Als ik kan zorgen dat ik op mijn calorieën eet, gaat dat volgens mij best veel invloed hebben, aangezien het best actief en buiten is. Momenteel even weer het gevoel dat ik gewoon niet af val. Misschien toch maar eens op de weegschaal staan om te zien of ik iets moet aanpassen.
Maar goed, nog even genieten van in het buitenland zijn![]()
Aria_zz schreef:Ik studeer trouwens Moraalwetenschappen.
jaimy10 schreef:Vanaf nu! Haha, begin ik gelijk met de eerste vraag. Of nouja, de fitbit zie het zo veel, zelf heb ik er geen maar wil het wel graag, denk ik.... Doen?
black_kelpie schreef:Nee, mijn vriend speelt rugby. Vandaag is de 6 Nations competitie weer begonnen en de wedstrijden waren in de kantine op groot scherm. Het is wel echt een geweldige sport, maar omdat mijn nieren extreem vergroot zijn en er toch aardig in die regionen gebeukt wordt met tackelen is dat voor mij een heel slecht idee.
De Fitbit motiveert mij enorm om meer te bewegen, vind het de uitvinding van de eeuw