Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Misschien dat ik dit jaar nog een inner conch wil laten zetten waar dan ook later een ringetje in kan. Denk dat die plek wat fijner is dan een helix ivm. haar wat blijft hangen etc.
Nou ben ik voor mijn tragus hier in Groningen bij Passion for Piercing geweest, heeft hem prima gezet maar ik vond hemzelf niet echt chill. Voelde niet echt alsof hij het leuk vond dat ik binnenkwam
Blitzz hoor ik wisselende verhalen over, Saunders zit er nog niet zo lang dus kan er geen ervaringen mee vinden.. en ik zou het ook niet erg vinden om een stukje te reizen voor een goede piercing waar ik wel leuk geholpen word.
Lucky 7 in Assen zie ik af en toe voorbij komen maar ook niet veel ervaringen vindbaar.
Wat zijn nou echte aanraders, "boven de rivieren"?
Banyu schreef:Oorbellen laten ze toch altijd schieten? Is bij mij vroeger ook gewoon gedaan![]()
Banyu schreef:Hebben jullie ervaringen met piercings van Ali?![]()
En waar moet je op letten?
Ik kan enkel alleen niet tegen nikkel (nep zilver)
Lous schreef:Banyu schreef:Hebben jullie ervaringen met piercings van Ali?![]()
Piercings worden niet van zilver gemaakt omdat dit te zacht is. Wel van Titanium en Chirurgisch staal. Aangezien er in Chirurgisch staal nikkel zit, moet je dan Titanium hebben
Dit hoort nu ook in je verse piercings te zitten.
Banyu schreef:Hebben jullie ervaringen met piercings van Ali?![]()
Flying_Angel schreef:Mijn helix blijft etteren na meer dan een jaar. Ik heb nu organic trea oil van dr organic gekocht, hopelijk gaat dat werken.