Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:44

Ik heb vanmiddag bij MAC Dark side lipstick met Burgundy lipliner gekocht.
Moet nog wel erg wennen aan mezelf met rode lippen, maar vind het wel een hele mooie kleur rood!

Ik weet nog niet wat ik met kerst qua make-up ga doen,ik draag ieder geval een zwart jurkje, dus daar past eigenlijk alles wel bij qua make-up!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:16

Cyella schreef:
Djilna schreef:
Gaaf Cyella, gewoon doen! Je kunt er altijd een andere kleur overheen gooien en het dan uit laten groeien. En zolang je niet elke 6 weken gaat verven èn een beetje vriendelijke koopt valt dat uitdrogen best mee :)

Hahaha, dat is waar! Ga het sowieso niet voor de kerst doen aangezien ik een paars jurkje heb, dat zou nogal vloeken :+

Ben nog aan het twijfelen bij welke kapper ik het laat doen, er zijn maar 3 goede kappers in de buurt, maar kiezen is zo moeilijk. We hebben ook een Toni & Guy kapper, maar ombre kost daar 80 euro :(

Heb je een Rob Peetoom in de buurt? Daar ga ik altijd naartoe en ze zijn erg goed :)

Ik ga echt helemaal niks doen met kerst. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:26

Ik zag iemand ook over de sigmaF80.... Ik heb de sigmaF82(round kabuki),die is echt heel fijn..!
Brengt heel mooi egaal en natuurlijk aan, en is heeeeeeeel zacht.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:26

Ik ga werken met kerst? En tweede kerstdag genieten van een vrije dag dus vooral niks aan mn hoofd doen en als een zwerver rondlopen _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 23:49

Ik heb Kerstavond wat en 1e Kerstdag. 2e geen plannen en denk dat ik dat zo hou :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:22

Anoniem schreef:
Ik zag iemand ook over de sigmaF80.... Ik heb de sigmaF82(round kabuki),die is echt heel fijn..!
Brengt heel mooi egaal en natuurlijk aan, en is heeeeeeeel zacht.

Dat ben ik :) Heb gisteren de F80 besteld, hopelijk wordt die dinsdag dan bezorgd. Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 00:26

Ben idd ook benieuwd. Ik wilde die eerst ook namelijk, maar nav recensies toch maar de F82...

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 01:02

Ik twijfelde ook hoor, tussen die 2. Heb maar een keuze gemaakt. Als deze niet bevalt, misschien de F82 proberen.
Ik van de week een primer gekocht, vond vandaag een mooie dag om deze te testen, ware het niet dat m'n hoesten als een hond overgegaan is naar een lopende neus en bijhorende rode neus, dus dit was geen goede primer-test-dag :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 08:09

Anc/dnt heeft m ook, die is er ook heel erg tevreden over!

Ik twijfel wel.. De 3dhd of f80. Nu 10% korting bij boozy :). Waarom zijn trouwens de copper kwasten duurder :')?

Ik ga straks even lamgs skins, fulltime lcm halen. En meteen f vragen voor een testertje van de tinted moosturizer.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 22-12-14 08:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 08:09

Nee, dat kan ik me voorstellen haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 09:12

Zoeva kwasten set is echt fijn :D Al zitten er denk ik toch wel wat kwasten in die ik niet ga gebruiken := Agh ja....

En ik heb zaterdag Chanel Le Volume gekocht, ik wil niet meer anders <3 <3 Wat een fijne mascara!!!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 09:23

Ik vond Le volume eerlijk gezegd tegenvallen? :o max factor false lash effect doet het hier beter, maar zal per persoon vast heel erg verschillen :)!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 09:43

Max Factor Falshe lash had ik hiervoor maar Le Volume doet het bij mij veel beter :j
Krijg veel meer volume :) Zit zelfs te twijfelen of ik niet alvast een back up haal nu die 40% korting is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 10:57

Ik heb de F80 inderdaad en ben er onwijs blij mee!
Verdeeld mijn foundation perfect en met heel weinig moeite blend hij moeiteloos, waardoor het resultaat echt heel natuurlijk is.

Ik ben fan!
Enige probleem is nu dat ik de HD ook wil proberen :')

Iemand vroeg ook nog naar de Mary Luminizer, die heb ik ook, gebruik ik al ongeveer een jaar lang elke dag en heb nog steeds geen pan geraakt.
Hij is zo goed gepigmenteerd dat je echt voorzichtig moet zijn, een klein beetje is meer dan genoeg!

Zelf vind ik de glans die hij geeft echt prachtig!
Ik wil wel een foto pb'en, maar ik weet niet meer wie er om vroeg :')

Gister even naar de MAC counter geweest voor een lipstick.
Holy hell wat was het druk :oo

Heb 2 geprobeerd, waarvan eentje Plumfull was.
Ik vond hem ontzettend op Craving lijken, maar volgens de macman was dat niet zo.
Nou... ik heb ze naast elkaar geswachted en ze zijn qua kleur identiek!
Craving is alleen een gepigmenteerder, dus die heb ik lekker laten staan.

En vervolgens ben ik uit de gekte gestapt, ga een andere keer wel kijken als het weer wat rustiger is :')
Heb nu een Dior nude lipstick gekocht die ik heel gaaf vind, maar weet het nummer niet meer en hij ligt nog ingepakt onder de boom...

En toch ook nog maar de YSL Babydoll mascara gescoord :=

Le Volume bevalt mij ook heel goed, maar ik moet wel voorzichtig zijn met aanbrengen.
Hij wil nog wel eens klontjes geven.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 12:45

That was me :D Ik heb gisteren de Mary-Lou Manizer gekocht bij FeelUnique :) Had er positieve recensies over op YT langs zien komen. Wil wel nog steeds ook S&G van MAC of de Cheeky Bronze :)

Plumful, Craving, Captive en ook Amorous zitten heel dicht bij elkaar, zeker in de bullet. Al zijn Plumful en Amorous naast elkaar geswatched toch wel weer erg verschillend (net even gedaan nl :D )
Kijk, handige blogpost
http://www.indyabeauty.com/2011/12/mac-plum-lipsticks/

Edit als ik het zo goed zie lijken Craving en Plumful erg op elkaar en Captive en Amorous. Ze zijn allemaal wel net iets anders, maar om ze daarom allemaal aan te schaffen. Wat ik al zei, Plumful en Amorous zijn bij mij op de lippen echt anders, dus met beide ben ik blij :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:31

Heeft iemand hier mac modesty lipstick? :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:52

Jup, me :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:03

Hoe bevalt die? :D en is er iets waar je hem mee vergelijkt, ben van plan om hem mezelf kado te doen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:39

Het is de enige meer beige-nude lipstick die ik heb die ik mooi vind staan. Heb hem gekocht door dit filmpje:
http://youtu.be/wnlaWRAdaZo

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:52

Ik heb m'n Revolution palet! Wauw! :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:26

Welke heb je Limoen?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:57

Ja ik ben eruit, voor kerstavond ga ik voor een gouden ooglook. Wil ik maken met m'n naked2 palet.
Zit al driftig tutorials te zoeken voor inspiratie :)

Nadeel alleen is dat ik overdag moet werken en de wekker om 05.50 gaat, en ik na het werk niet weer helemaal m'n make-up eraf ga halen en opnieuw ga beginnen. Wil dus eigenlijk in de ochtend al de hele look maken, dan maar een keer met full-face makeup naar m'n werk, kan best met kerst.
In de avond gaan we ook nog naar een feest in een café, dus dan moet het eigenlijk ook nog goed zitten..
Twijfel twijfel, misschien toch maar in de ochtend basis make-up doen en bij thuiskomst alles eraf en dan de volledige look maken voor de avond en nacht..

Doe trouwens m'n foute kerst trui aan dus past er mooi bij :')
Morgen komt m'n sigma kwast binnen met de brievenbus post, jammer genoeg komt die altijd pas rond 15.00.. :(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:58

Ik zou je oogmakeup volledig doen en dan je basis eraf en opnieuw zodat je zeker weet dat t perfect blijft :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:00

O ja dat kan ook nog :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:17

Ik ben ook nog met de outfits bezig. Denk er trouwens over om 1 avond ipv een red lip voor mijn Tiger Eye van Estee Lauder te gaan. Dat is een goudbruine glitterlipstick :D Daar moet dan wel veel kleur op mijn gezicht bij, anders valt het helemaal weg. Of ik doe hem over een donkerrood lippotlood, kan ook..

Dilemma's, dilemma's :))

Leuk zo'n kersttrui, vroeger vond ik dat stom maar het heeft gewoon wel wat :D