Volgens mij is er nu gewoon een postnl medewerker die ligt te badderen in mijn ritualsproducten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_djoeke_ schreef:gebruiken jullie alle producten die in een pakket
Dallista schreef:Goede slag geslagen, Saleisha!_djoeke_ schreef:gebruiken jullie alle producten die in een pakket
Nee. Parfum is mij te sterk. Gezichtsmaskers en die ampules enzo hoeft ook niet zo nodig. En ik draag geen make-up, dus alles in die hoek gaat ook weg.
Maar je mag me wakker maken voor een lekkere scrub, body cream, shower gel etc. Oh, en body mist. Dat is niet zo sterk, heerlijk!
Dallista schreef:Goede slag geslagen, Saleisha!_djoeke_ schreef:gebruiken jullie alle producten die in een pakket
Nee. Parfum is mij te sterk. Gezichtsmaskers en die ampules enzo hoeft ook niet zo nodig. En ik draag geen make-up, dus alles in die hoek gaat ook weg.
Maar je mag me wakker maken voor een lekkere scrub, body cream, shower gel etc. Oh, en body mist. Dat is niet zo sterk, heerlijk!
Dallista schreef:Banyu schreef:Mocht je die ampules niet gebruiken, ik wil ze heel graag proberen
Ik ben ze al kwijt.Had er vier (2 x 2 verschillende) en heb er twee vriendinnen erg blij mee gemaakt.
Je hebt er trouwens een mooi voorraadje aan goodies bij, zo te zien!
Banyu schreef:Degene die fotos van internet had; krijg net mail van MP zelf dat account geblokeerd is. Omdat hun zelf ook verdacht vonden.
Chocopasta schreef:Postnl heeft mijn pakket retour gestuurd. Ik krijg van rituals geld terug en moet maar opnieuw bestellen.... hoe dan??? Allemaal producten uit de sale.... ik baal!