Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 03:09

Nou mijne komt ook zaterdag niet binnen. Nieuwe melding: aflevering uitgesteld ivm geslotenverklaring. Woon al jaren op dit gewone huisadres en ontvang ook al jaren op zaterdag pakketjes :roll:
Volgens mij is er nu gewoon een postnl medewerker die ligt te badderen in mijn ritualsproducten.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 08:53

Die melding had ik in mijn app van postnl toen ik een retour deed. Dus wellicht handig om even met Rituals te contacten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 09:08

Probleem ligt vast bij PostNL, hebben zo vaak een pakket van mij kwijt gemaakt terwijl ik aangetekend en met track&trace verstuur. Dan zeggen ze gewoon ja we zijn hem kwijt en dan zie je je pakket nooit meer terug. Dus zou postnl bellen, ik gok dat Rituals niets fout heeft gedaan.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 09:34

Zonet vakje 1 van 1 kalender en vakje 24 van een tweede 2017 kalender geopend. Ik doe mijn eigen aftelsessie naar 29 januari. *\o/* En begin de dag meteen goed met een kaars branden. Dacht dat het misschien leuk was om de stavaza daarvan te laten zien.

Dit is mijn yalda kaars.

Afbeelding

Hij is mooi egaal afgebrand, zit nog ongeveer een derde in. Eigenlijk heel simpel: nooit korter laten branden dan dat de hele oppervlakte gesmolten is. Dat duurt wel een paar uur, dus het zijn geen kaarsen voor als je te weinig tijd hebt om in 1 keer te branden.
Toen ik het een keertje korter deed, ging het meteen goed mis de dag erna, dan gaat het tunnelen. Ik heb het opgelost door met een mesje het kaarsvet aan de randen weg te snijden en hem zo weer te egaliseren, maar dat is natuurlijk heel erg zonde van je kaars.

En dit zijn wat leuke hulpmiddelen voor als je obsessed bent. :')

Afbeelding
vlnr: elektrische aansteker, een ???? (iets voor het lont... wellicht om het recht te buigen oid?), een kaarsendover en een lont schaar. Laatste drie was een setje, moet nog een even opzoeken waar dat ene ding nou echt voor bedoeld is. Heb het naar mijn idee nog niet nodig gehad voor iets...?
De aansteker wilde ik perse hebben omdat ik niet zo van de lucifers en gas ben en dit gewoon heel handig is (USB oplaadbaar!).
En een kaars brandt het beste met een heel kort lont, dus daar is zo'n schaar voor (lang dus komt makkelijk in diepe potten zoals de grote Yankee candles en Rituals, plus het afgeknipte lont blijft in het cirkeltje liggen, dan til je het er zo uit. Scheelt ook vieze vingers!

Afbeelding
Een Illumalid, gemaakt voor grote Yankee candles. Daar past het precies op. De Rituals pot is eigenlijk net te groot, want de omtrek aan de bovenkant van de pot is precies even groot als de lid, dus dan ligt de lid bovenop de pot (sluit wel perfect af dus), maar eigenlijk hoort het om de bovenkant van de pot heen te vallen. Niet dat het verder uitmaakt, eindresultaat is hetzelfde: een kaarsenvlam beschermd tegen tocht etc., en dus brandt ie heel steady zonder flikkeren. En dat komt de kaars weer ten goede.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 15:36

Per ongeluk bij de Sale in Eindhoven naar binnen gelopen.. <3
Afbeelding

Stond nog heel veel happy buddha en banyu

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 16:04

Zo te zien is iedereen lekker aan het shoppen in de sale!
Ik heb mijn adventkalender van 2017 inmiddels binnen en maak vanaf 1 januari elke dag een vakje open
Wat ik me afvraag: gebruiken jullie alle producten die in een pakket zitten? Ik hou niet van scrub en heb daarvan inmiddels potten in verschillende afmetingen en geuren staan.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 16:54

Goede slag geslagen, Saleisha!

_djoeke_ schreef:
gebruiken jullie alle producten die in een pakket

Nee. Parfum is mij te sterk. Gezichtsmaskers en die ampules enzo hoeft ook niet zo nodig. En ik draag geen make-up, dus alles in die hoek gaat ook weg.
Maar je mag me wakker maken voor een lekkere scrub, body cream, shower gel etc. Oh, en body mist. Dat is niet zo sterk, heerlijk!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 16:56

Dallista schreef:

_djoeke_ schreef:

Nee. Parfum is mij te sterk. Gezichtsmaskers en die ampules enzo hoeft ook niet zo nodig. En ik draag geen make-up, dus alles in die hoek gaat ook weg.
Maar je mag me wakker maken voor een lekkere scrub, body cream, shower gel etc. Oh, en body mist. Dat is niet zo sterk, heerlijk!

Gebruik juist veel scrub, weer geen make up en parfum van luxe kalender 2018 vind ik vies. Dus dat gaat bij mij ook weg. Misschien met iemand wat ruilen, verkopen of weggeven.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:42

Dallista schreef:

_djoeke_ schreef:

Hi
Mocht je die ampules niet gebruiken, ik wil ze heel graag proberen, ik heb al een probleemhuid, en hoor positieve verhalen. Maar vind 'm nog even te duur (27 euro volgens mij), om het even te "testen"..

Groetjes Natascha

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:47

Dit is mijn aankoop van de afgelopen twee weken! :oo
Alleen de geur van Yalda (10 & 50 ML) braaf opgehaald vandaag, en verder niks uit de sale meer meegenomen in de winkel.... Maar jeetje, wat is Bergen toch slecht met de service, wbt de winkel hier!
Ze zouden voor mij die geur apart zetten. Hadden ze dus wel gedaan, maar een verkoper (geen weekend verkoper dit keer ;-)), die zegt even doodleuk, die is verkocht, vanmiddag komen ze binnen.. *Ze pakt vervolgens het boek om mijn gegevens te noteren*..

Dus ik zeg, álles leuk en aardig, maar ten eerste woon ik hier niet in de buurt, en ten tweede heb ik hier een mail dat het voor VANDAAG opzij gezet zou worden, afzender was van de SHOPMANAGER!
"Ja, sorry vanmiddag komen ze binnen" ... Dus ik vraag weer; Weet u dat heel zeker mevrouw? ... "Ik ga het voor de zekerheid navragen" .... Komt de Shopmanager aanlopen: "We hebben hem apart achter voor u gezet zoals afgesproken!" :')

Stonden nog 5 kleintjes, dus 1 voor mezelf extra meegenomen, en eentje voor de moeder van mijn bijrijdster! <3

maargoed, hierbij mijn aanwinst van de afgelopen twee weken dus! :+
Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:23

Banyu schreef:
Mocht je die ampules niet gebruiken, ik wil ze heel graag proberen

Ik ben ze al kwijt. :o Had er vier (2 x 2 verschillende) en heb er twee vriendinnen erg blij mee gemaakt.

Je hebt er trouwens een mooi voorraadje aan goodies bij, zo te zien!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:33

Mijn verzameling inmiddels, de kast word te klein :D
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 00:08

Dallista schreef:
Banyu schreef:
Mocht je die ampules niet gebruiken, ik wil ze heel graag proberen

Ik ben ze al kwijt. :o Had er vier (2 x 2 verschillende) en heb er twee vriendinnen erg blij mee gemaakt.

Je hebt er trouwens een mooi voorraadje aan goodies bij, zo te zien!

Ohh chips. Moest via pb. Snapte al niet waarom er in het topix gereageerd werd haha lekker dom. :+

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 10:48

SophieFT schreef:
Mijn verzameling inmiddels, de kast word te klein :D
[ [url=m/OaUydk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 16:52

Degene die fotos van internet had; krijg net mail van MP zelf dat account geblokeerd is. Omdat hun zelf ook verdacht vonden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 17:04

Banyu schreef:
Degene die fotos van internet had; krijg net mail van MP zelf dat account geblokeerd is. Omdat hun zelf ook verdacht vonden.

Mooi *\o/* , hoop alleen niet dat ze net zo makkelijk wéér een account kan maken. T is wel een reden dat ik altijd even kijk hoelang iemand al lid is, ja iedereen moet ooit beginnen, maar toch :=

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 18:54

Nu is mijn pakket volgens de app afgeleverd vanochtend maar toen was er niemand thuis en heb geen briefje in de bus... grrrr rot postnl

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:42

Ik zit nogal eens op ebay Duitsland te kijken en wat ik vandaag tegenkwam viel mijn mond van open!
Een nieuwe doucheschuim van Mandi lu.lur voor 3 euro :wow: maar ja, was natuurlijk te laat, want al gereserveerd #)

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:36

Zag dat de brons en donker groene toilet tas er weer was.
Wilde ze alle twee bestellen en kijken welke ik ging houden.
Wil ik betalen is brons weg :+
Keuze dilemma opgelost _O-

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 10:00

Ik heb door een lieve en oplettende bokker de donkergroene toilettas ook kunnen bestellen! *\o/* Make-up tasje was helaas net uitverkocht.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:05

Postnl heeft mijn pakket retour gestuurd. Ik krijg van rituals geld terug en moet maar opnieuw bestellen.... hoe dan??? Allemaal producten uit de sale.... ik baal!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 20:58

Chocopasta schreef:
Postnl heeft mijn pakket retour gestuurd. Ik krijg van rituals geld terug en moet maar opnieuw bestellen.... hoe dan??? Allemaal producten uit de sale.... ik baal!

Tssssssss lekker dan, die zijn allemaal uitverkocht natuurlijk en daar kan jij helemaal niks aan doen. Ik had iets soortgelijks trouwens. Zou nieuwe toilettassen krijgen, ja die waren onderweg, kon alleen even duren, na 5 dagen een mailtje: sorry waren er toch niet meer, hier is je geld terug. Grommm, lekker vlot ook.
Na een hoop stennis schoppen nu een kortingscode van 10% gekregen. Niet veel, mja, in ieder geval iets.
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 08-01-19 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 21:10

Wauw, ook zo’n lekkere service dus.
Ja en verslaafd als ik ben had ik al om 17:00 mijn winkelmandje gevuld en steeds vernieuwd, zodat ik om 00:00 meteen kon bestellen. Had echt een bestelling van bijna 120,- met allemaal spulletjes voor mijn nieuwe huis.
Goed, een luxeprobleem dit, voel me echt een boos klein kind dat niet krijgt wat hij wil haha.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 21:30

Goh! Jeetje, heb tot heden alles dag erna binnen gekregen wat ik besteld heb.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 21:37

Nou Chocopasta ik geef je groot gelijk, boos klein kind of boos groot kind dit is gewoon geen stijl. T is blijkbaar logistiek teveel moeite om het pakket op te vangen en te zorgen dat jij het alsnog krijgt en dat vind ik echt mega slechte service. Ik zou dus even doorzeuren bij ze, net wat je zegt je KAN niet opnieuw bestellen met allemaal sale dingen die nu al op zijn.