Heb trouwens ook nog 060 bloody Mary red van Cartrice en 320 rapid Ruby van Rimmel.. Die laatste is wat donkerder
Her is zilver geworden!Tenminste had nog 'essence nail art freestyle &tip painter' in t zwart met zilvere glitters staan
Die photobucket app is idd makkelijk!http://i349.photobucket.com/albums/q393/Celiien/null_zps60f762cc.jpgPink is lelijk die ga ik zo ff bijwerken!
Bezig as we speak daarmee dan nog de topcoat en de andere hand Ik hou echt van mn nageldroger van de action
Hoe lang moet je nou met je nagels in zo'n ding zitten?Ik zweer bij mijn snel drogende topcoat!Vandaag dag 2 van Halloweek: Bat my eyes
Gaaf Anc! Ik heb gisteravond een lichtgroen holo-lakje van de hema gelakt. Best een leuk kleurtje, alleen erg waterig..
Ik vond hem in het flesje tot mijn grote verbazing ook echt leuk Skes De lakjes van de Hema die ik tot nu toe geprobeerd heb, vond ik allemaal aan de dunne kant.Daarom koop ik ze niet meer.En ze drogen bagger...
Het is inderdaad wel minder slecht dan normaal, maar nog steeds niet je van het. Ik zie trouwens dat mn wijsvinger nu al aan het chippen is...