Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:01

Helaas zijn de filmpjes van Jillian geblokeerd en kun je ze daardoor niet meer downloaden, heb ik ook geprobeerd.

Benieuwd naar foto's Dorus!!

Oyeru

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:13

Ik ga nu 13 doen *\%/*

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:17

Monster_tos schreef:
Helaas zijn de filmpjes van Jillian geblokeerd en kun je ze daardoor niet meer downloaden, heb ik ook geprobeerd.

Dat is dan pas heel recentelijk gebeurd, want ik nog geen twee weken terug een hele rits gedownload.
De foto's houd ik trouwens voor mezelf ;)

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:29

Even een berichtje van niet zo'n actieve poster, maar wel een actieve meelezer en shredder.
Ik vind het zo'n lekker motiverend topic dat ik niet gestopt ben met lezen, maar actief posten is er niet meer van gekomen.

Ben nu ook aan level drie begonnen en vind het echt killing. Die oefening waar je op je gewichtjes moet steunen is (vind ik) echt heavy. De beweging op zich valt wel mee, maar alles combineren, pfoe.

Ik heb trouwens een vraagje aan de experts in het topic: 30ds is voornamelijk gericht op spieropbouw of niet? Ik zou graag, en dan met name op mijn bovenbenen, wat meer vet kwijtraken. Wat zou ik daar voor oefeningen voor kunnen doen? Of is er een programma dat ik hierna kan doen dat een beetje aansluit bij het shredden, maar ook op mijn "probleemzones"? Ik weet de naam van het programma even niet meer, maar dat waar "fat" in voorkomt duur bijna een uur of niet? Ik vrees dat ik daar de tijd niet voor heb (althans niet iedere dag) dus ik zoek bij voorkeur iets dat ook een half uurtje duurt, of nog een minuutje of 10 aanvullend op het shredden.

Monster_tos schreef:

Ik heb ze wel op de computer staan, dus mocht je ze willen hebben, dan moet je even een seintje geven.
Nu ik verslaafd ben aan Jillian, ga ik denk ik wel de dvd alsnog kopen. Vind ik dan wel weer zo netjes dat ze er ook iets aan verdient, maar wilde eerst even uittesten of ik het ook echt kon volhouden zeg maar.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:30

Ik wil ook graag de DVD bestellen, maar op de site in de OP zijn ze uitverkocht -O-

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:34

zwieke schreef:
Ik wil ook graag de DVD bestellen, maar op de site in de OP zijn ze uitverkocht -O-

Whahahaaaa, BUSTED!! GOOO Biffie :D Gaan we samen Shredden??! :P
Ik kijk wel even naar de filmpjes op youtube. Nuja, ik ging vorige week beginnen en ik ben nog niet bezig :') uitstelgedrag hoezo?

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:41

lienbono schreef:
zwieke schreef:

Whahahaaaa, BUSTED!! GOOO Biffie :D Gaan we samen Shredden??! :P
Ik kijk wel even naar de filmpjes op youtube. Nuja, ik ging vorige week beginnen en ik ben nog niet bezig :') uitstelgedrag hoezo?

Kom ik jou ook overal tegen? ^) Stalker := Kan jij mij eventueel de filmpjes van youtube doorgeven? :+

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:49

zwieke schreef:
lienbono schreef:

Kom ik jou ook overal tegen? ^) Stalker := Kan jij mij eventueel de filmpjes van youtube doorgeven? :+

No problemo, wel pas straks, moet na het werk eerst gaan rijden dus ben pas tegen 20u thuis. Maar als je nu op youtube '30 day shred' intikt kom je er ook wel hoor :D Maar straks krijg je de linkjes! Wel laten weten wanneer je begint, dan doe ik mee! :P

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:50

Als je de DVD´s wilt bestellen kan je eventueel Raponsje PB-en (die kan ze via haar werk krijgen) of anders op amazon.com bestellen.
De youtube filmpjes staan trouwens ook gewoon in de OP.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:51

lienbono schreef:
No problemo, wel pas straks, moet na het werk eerst gaan rijden dus ben pas tegen 20u thuis. Maar als je nu op youtube '30 day shred' intikt kom je er ook wel hoor :D Maar straks krijg je de linkjes! Wel laten weten wanneer je begint, dan doe ik mee! :P

Top! +:)+ Goh het zal pas na mijn vakantie zijn dat ik begin, eerst snowboarden :) Kan ik me wel al mentaal voorbereiden! :j

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:21

Mikkie schreef:
Even een berichtje van niet zo'n actieve poster, maar wel een actieve meelezer en shredder.
Ik vind het zo'n lekker motiverend topic dat ik niet gestopt ben met lezen, maar actief posten is er niet meer van gekomen.

Ben nu ook aan level drie begonnen en vind het echt killing. Die oefening waar je op je gewichtjes moet steunen is (vind ik) echt heavy. De beweging op zich valt wel mee, maar alles combineren, pfoe.

Ik heb trouwens een vraagje aan de experts in het topic: 30ds is voornamelijk gericht op spieropbouw of niet? Ik zou graag, en dan met name op mijn bovenbenen, wat meer vet kwijtraken. Wat zou ik daar voor oefeningen voor kunnen doen? Of is er een programma dat ik hierna kan doen dat een beetje aansluit bij het shredden, maar ook op mijn "probleemzones"? Ik weet de naam van het programma even niet meer, maar dat waar "fat" in voorkomt duur bijna een uur of niet? Ik vrees dat ik daar de tijd niet voor heb (althans niet iedere dag) dus ik zoek bij voorkeur iets dat ook een half uurtje duurt, of nog een minuutje of 10 aanvullend op het shredden.

Hoe meer spieren je hebt, hoe meer vet je zult verbranden in rust. Dus spieropbouw geeft zeker ook vetverbrandingen, ook (of misschien wel juist) na de trainingen. Cardiotrainingen zijn gericht op het verbranden van calorieen en hebben na de trainigen geen of veel minder effect. Ik ga cardiotrainingen doen om de andere programma's van Jillian beter vol te houden. ik merk dat ik nu echt tekort schiet in mijn algemene conditie.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:57

Zoo :D Mijn shred zit er ook weer op vandaag! Vandaag heb ik een dagje rust van 6w6p dus nu lekker gaan genieten van een heerlijke avondmaal (eerst even lekker al het zweet van mijn lichaam af douchen) dan even gaan werken en dan een vrije avond! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:57

Ik merk wel dat ik meer kracht in mijn armen krijg, ik heb daarnet een deel van de hoeven van mijn Fjord en jaarling bekapt (lang leve natuurlijk bekappen, godzijdank voor mijn rug kan dat in stukjes!) en ik kon het fysiek allemaal beter dragen nu *\o/*

Nu even masterproef-dingen doen, en dan shredden en hopelijk doen we er ook de 6w6pack bij; ik vond het best een leuke work-out gisteren :)

@Raponsje: die muziek is echt vreselijk ja, vriendlief is altijd weer blij als ik met het shredden klaar ben zodat hij die deuntjes niet meer hoeft aan te horen :+ Zijn Jillians work-outs voor jou eigenlijk nog pittig? (er rekening mee houdend dat je steeds zwaardere gewichten en zo kan gebruiken)

Geniet ervan MrUlbe!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:01

Hubbie zet gewoon de tv aan, dus dan is het hopen dat zijn geluid Jillian niet overstemd. Meestal gaat dat wel redelijk en als ik vraag of het wat zachter kan doet hij dat ook braaf.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:02

De work outs vind ik niet echt pittig.

Dus als ik ze doe dan neem ik zwaardere gewichten - doe enkel gewichtjes om en maak de oefeningen moeilijker.

Heel diep squatten met gewichten - opdrukken met 1 been omhoog etc.

Ik wil namelijk graag wel een echte work out hebben van deze videos en niet het idee hebben dat ik alleen maar even bewogen heb want dan kan ik net zo goed een uur gaan wandelen.

Als je maar lang genoeg door gaat met kracht training en vol blijft houden dan word je zo ontzettend sterk en worden oefeningen echt makkelijk.

Beetje hetzelfde als met paardrijden.
Als klein meisje vond ik lichtrijden super moeilijk, nu kan ik het met mijn ogen dicht en vingers in mij neus zonder er ook maar bij na te denken.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:05

@Mrijn: bedankt voor je antwoord. Wat je zegt klinkt logisch (duidelijk uitgelegd) dus dan shred ik dapper en doorgaans ook vrolijk verder. Ik merk het echt heel goed in de centimeters en merk dat ik nu over enthousiast raak en meer en meer wil. :o Vooral op de probleem plekjes kan het me niet snel genoeg gaan eigenlijk.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:06

Hmm ik moet nog wel heel lang trainen tot ik tot dat niveau kom denk ik zo :')

@Dorus: dat is wel gezellig; hier palm ik de tv in en zit vriendlief aan de pc

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:18

Cm verliezen is verslavend Mikkie, opgepast! :=

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:22

Net dag drie. Nadat ik vanochtend ook al hard hardgelopen heb ik even getwijfeld of ik wellicht wat minder moest gaan springen om mijn enkels/knieën te vriend te houden, maar eigenlijk ging het prima. Alleen heb ik, net als velen, nog moeite met de push ups. Watje die ik ben := Voor de rest kan ik het goed volhouden, ik denk er over om voor de buikspieren al te starten met gewichtjes in mijn hand. Nu merk ik daar namelijk heel weinig van. Wordt dat erger/beter in level 2?
Overigens merk ik bij bepaalde oefeningen dat het nu al makkelijker gaat, dag 3, dat slaat natuurlijk nergens op, maar ik vermoed dat ik qua balans het allemaal beter door heb ;)

Bhrises, wat leuk dat je het resultaat ook in de rest van je leven merkt :)

Raponsje, klinkt als een goede workout+.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:25

Die buikspieren komen nog wel om de hoek kijken Fenn ;) Sinds ik aan level 3 ben begonnen voel ik ze continue.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:28

Ik heb net dag 5 gedaan, nergens meer spierpijn behalve een enorm zeurende en stekende pijn in mijn rechterkuit. Voornamelijk bij cardio maar ook bij gewoon lopen enzo, heel vervelend. Ik hoop niet dat ik nu al iets overbelast heb :=

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:30

_Karlijn schreef:
Ik heb net dag 5 gedaan, nergens meer spierpijn behalve een enorm zeurende en stekende pijn in mijn rechterkuit. Voornamelijk bij cardio maar ook bij gewoon lopen enzo, heel vervelend. Ik hoop niet dat ik nu al iets overbelast heb :=

Ik had precies hetzelfde, vooral de eerste 3 dagen.
Ging vanzelf weer snel over.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:39

Mikkie schreef:
Vooral op de probleem plekjes kan het me niet snel genoeg gaan eigenlijk.

Herkenbaar. Ik merk ondertussen dat ik nog 1 grote probleemplek heb: Mijn buik. Mijn heupvet is al flink geslonken, sterker nog, aan de voorkant voel ik mijn heupen alweer een tijdje zitten. (hai bot := ) Nu dat buikje nog :+

Spierpijn in de kuiten - incluus raar loopje - had ik ook :j Doorbijten en na de shred rekken!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:40

Vraagje. Merken jullie veel verschil rond de bovenbenen? Ik heb hele dikke bovenbenen en wil dit graag wegtrainen, maar ben bang dat het meer een erfelijk iets is (mijn zus heeft het ook, en mijn moeder ook.) dan iets waar je zelf grip op kan hebben.

[edit] En, rare vraag misschien, maar is er bij iemand cupmaat geslonken? Ik heb al zo weinig en wil dat er niet aftrainen _O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:42

Mijn buik is sochtends echt superstrak trouwens, stond er vanmorgen echt van te kijken. Naarmate de dag vordert, wordt het minder. Maar 's ochtends is ie echt strak en hard haha.

Mijn probleemgebied is het vetje boven mijn navel en mn benen.