Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Monster_tos schreef:Helaas zijn de filmpjes van Jillian geblokeerd en kun je ze daardoor niet meer downloaden, heb ik ook geprobeerd.
Benieuwd naar foto's Dorus!!
Monster_tos schreef:Helaas zijn de filmpjes van Jillian geblokeerd en kun je ze daardoor niet meer downloaden, heb ik ook geprobeerd.
Benieuwd naar foto's Dorus!!
lienbono schreef:zwieke schreef:Ik wil ook graag de DVD bestellen, maar op de site in de OP zijn ze uitverkocht
Whahahaaaa, BUSTED!! GOOO BiffieGaan we samen Shredden??!
Ik kijk wel even naar de filmpjes op youtube. Nuja, ik ging vorige week beginnen en ik ben nog niet beziguitstelgedrag hoezo?
zwieke schreef:lienbono schreef:
Kom ik jou ook overal tegen?Stalker
Kan jij mij eventueel de filmpjes van youtube doorgeven?
lienbono schreef:No problemo, wel pas straks, moet na het werk eerst gaan rijden dus ben pas tegen 20u thuis. Maar als je nu op youtube '30 day shred' intikt kom je er ook wel hoorMaar straks krijg je de linkjes! Wel laten weten wanneer je begint, dan doe ik mee!
Mikkie schreef:Even een berichtje van niet zo'n actieve poster, maar wel een actieve meelezer en shredder.
Ik vind het zo'n lekker motiverend topic dat ik niet gestopt ben met lezen, maar actief posten is er niet meer van gekomen.
Ben nu ook aan level drie begonnen en vind het echt killing. Die oefening waar je op je gewichtjes moet steunen is (vind ik) echt heavy. De beweging op zich valt wel mee, maar alles combineren, pfoe.
Ik heb trouwens een vraagje aan de experts in het topic: 30ds is voornamelijk gericht op spieropbouw of niet? Ik zou graag, en dan met name op mijn bovenbenen, wat meer vet kwijtraken. Wat zou ik daar voor oefeningen voor kunnen doen? Of is er een programma dat ik hierna kan doen dat een beetje aansluit bij het shredden, maar ook op mijn "probleemzones"? Ik weet de naam van het programma even niet meer, maar dat waar "fat" in voorkomt duur bijna een uur of niet? Ik vrees dat ik daar de tijd niet voor heb (althans niet iedere dag) dus ik zoek bij voorkeur iets dat ook een half uurtje duurt, of nog een minuutje of 10 aanvullend op het shredden.
_Karlijn schreef:Ik heb net dag 5 gedaan, nergens meer spierpijn behalve een enorm zeurende en stekende pijn in mijn rechterkuit. Voornamelijk bij cardio maar ook bij gewoon lopen enzo, heel vervelend. Ik hoop niet dat ik nu al iets overbelast heb
Mikkie schreef:Vooral op de probleem plekjes kan het me niet snel genoeg gaan eigenlijk.