welshfan97 schreef:Oke voor de koude dagen zal ik dus mn katoenen tshirt moeten verruillen voor een hardloop shirt met lange mouwen. En dan moet ik nog opzoek naar een lange hardloopbroek, kan een trainings broek ook? (zo'n los bankhang ding, die heb ik namelijk voor over mn witte rijbroek liggen)
Kwestie van proberen! Als het niet bevalt kan je altijd even kijken voor een andere broek, toch? Maar ik denk wel dat losse trainingsbroeken, zeker bij langere afstanden, kunnen gaan schuren.

Ik ga morgen eens checken!
(heb ze al weer gevonden)

Heb me er een paar maanden er niet toe kunnen zetten, maar ik had zo'n zin vandaag dat ik weer begonnen ben.
Ik ren met runtastic en die zegt de eerste twee km's hoe hard ik ren en dat ik dus 1 of 2 km gerend heb. Nu probeer ik voornamelijk mijn tempo op te voeren. Ik ren 3x in de week waarvan 1x interval is. Die intervallen kijk ik niet op mijn telefoon, maar ik tel in mijn hoofd ongeveer de minuten, of ik gok met de liedjes op de radio. Soms check ik het op de telefoon en kijk ik of ik nog op schema zit. Ik had vandaag bv gewoon 5km rennen en dat in 33,33 minuten op het programma staan. Dat is ongeveer 9 km p u en dat is zo ongeveer mijn gewone tempo (ben net begonnen met opvoeren tempo, dus daar is nog niets aan veranderd) en ik heb voor ik begon met rennen mijn wekker van de telefoon gezet op 31 minuten. Toen de telefoon ging heb ik hem erbij gepakt en toen had ik inderdaad biiiijjna 5 km gerend. Uiteindelijk 5 km in 32,41 minuten gerend, dus netjes mijn doel van vandaag bereikt.