Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerbenfroh schreef:Die heeft er geen antwoord op nog tot het ontwerp klaar is en ze het op mijn huid kunnen bepalen.
Ik hoef geen precies antwoord, ik heb alleen geen idee meer hoe lang ik voor mijn vorige tattoo heb gezet, en was gewoon nieuwsgierig naar deze grootte (ook omdat ik nu per uur betaal). Het maakt me verder niet uit, ben gewoon benieuwd!
Gerbenfroh schreef:Die heeft er geen antwoord op nog tot het ontwerp klaar is en ze het op mijn huid kunnen bepalen.
Ik hoef geen precies antwoord, ik heb alleen geen idee meer hoe lang ik voor mijn vorige tattoo heb gezet, en was gewoon nieuwsgierig naar deze grootte (ook omdat ik nu per uur betaal). Het maakt me verder niet uit, ben gewoon benieuwd!
Ukkiee schreef:Pff, hoe meer ik erover nadenk hoe liever ik die tattoo wil! Hoe pak ik dat eigenlijk aan? Kan ik nu al gewoon een shop binnen lopen? Ik weet ongeveer wat ik wil, ik weet waar ik het wil, ik weet dat ik het wil, ik heb alleen nog niet genoeg geld. Maar ik wil eigenlijk gewoon het design ervoor af hebben.
Gerbenfroh schreef:Dat is lang zeg, ik heb eeb vrij grote tekst op mijn ribben (15 cm bij 3cm ofzo) en dat was een halfuurtje!