Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:51

Geen idee, ik denk echt dat hij meer dan 80 word :j

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 21:57

Ik reken maar puur volgens de index he dames ;)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:10

xRooss schreef:
Hoelang doet de mac verzending er gemiddeld erover bij jullie?

Als je je spul snel binnen wilt zou ik via Douglas bestellen. Die is veel sneller met verzenden dan MAC. Bij MAC kan het zo een weekje duren.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 22:57

Glossi schreef:
xRooss schreef:
Hoelang doet de mac verzending er gemiddeld erover bij jullie?

Als je je spul snel binnen wilt zou ik via Douglas bestellen. Die is veel sneller met verzenden dan MAC. Bij MAC kan het zo een weekje duren.

Toch jammer dat ze geen refill hebben. Als ik bestelling doe zonder refills bestel ik meestal via Douglas. Kan ik ook gelijk puntjes sparen voor mijn kaart :P

Maar Douglas is absoluut veel sneller! Mijn Maccosmetics bestelling doet er zo 5 dagen over en bij Douglas heb je het meestal dag erna al in huis. Maar het aanbod is dus wel beperkter.

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:21

Ja daarom, ik moest refills hebben. Had het zondag of zaterdag avond besteld en woensdag in huis. Zal wel een rustig weekje geweest zijn voor mac..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 19:17

Ik heb het geluk dat ik zelf op 5 minuten fietsen van een MAC woon en mijn huidige verblijfplaats op 10 minuutjes met de auto O:) Morgen maar weer even langs, moet nog een concealer hebben en krijg dinsdag toch salaris.

Overigens, voor de mensen hier die nog niet klaar zijn voor wat duurdere cosmetica merken, ik heb DE drogisterij mascara gevonden! Hoorde er al een hele hoop beautybloggers enthousiast over en mijn huisgenootje begon er ook al over dus ik heb er maar een meegenomen, denk niet dat ik voorlopig een andere hoef.. T is de False Lash Effect van Maxfactor, kan hem echt gigantisch aanraden voor iedereen met een iets kleiner budget :j

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:26

:wave: ik heb een vraag & dacht misschien is er hier iemand die het antwoord weet!
Altijd als ik oogschaduw opheb, is het binnen een uur weer eraf, en zitten de glitters ervan overal :+

Heeft iemand dé tip dat het eens blijft zitten, en waar kan ik dit kopen?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:33

Iemand ervaring met de Yves Saint Laurent (rouge) volupte shine? :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:35

Jodym schreef:
:wave: ik heb een vraag & dacht misschien is er hier iemand die het antwoord weet!
Altijd als ik oogschaduw opheb, is het binnen een uur weer eraf, en zitten de glitters ervan overal :+

Heeft iemand dé tip dat het eens blijft zitten, en waar kan ik dit kopen?

Oogschaduwbasis :) Vind die van Catrice erg fijn!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:35

ah bedankt!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:56

Deijs schreef:

Ja heb ik er een van omdat ik nu spaar voor de volgende wat wil je er over weten?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:58

Blon_D schreef:
Deijs schreef:

Ja heb ik er een van omdat ik nu spaar voor de volgende wat wil je er over weten?

Blijft ie lang zitten? voedt ie ook goed? :) ik heb best wel droge lippen namelijk.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:20

Ik heb nu de MAC Painterly Paint Pot, maar wat vind ik die veel fijner dan mij Too Faced Shadow Insurence en mijn Urban Decay Primer Potion!
Ik heb best een vette huid, en ook met primer van Too Faced/Urban Decay is het na halve dag wel allemaal in crease getrokken. Maar had gewerkt van 8.00-13.00 en daarna zat het nog perfect! Dus ben er tot nu toe (1x gebruikt) erg blij mee.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:26

Het is tot nu toe de enigste lipstick waarvan ik super zachte lippen krijg. De houdbaarheid is wel oke maar je moet wel bij stiften naar een botherham hoor. Als je echt scheurtjes hebt raad ik je wel aan deze eerst te scrubben en dit te verhelpen anders krijg je de kleur niet mooi egaal opgebracht. Ik wil iig niets anders meer mijn dior en chanel sticks doen er ver voor onder!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:28

Blon_D schreef:
Het is tot nu toe de enigste lipstick waarvan ik super zachte lippen krijg. De houdbaarheid is wel oke maar je moet wel bij stiften naar een botherham hoor. Als je echt scheurtjes hebt raad ik je wel aan deze eerst te scrubben en dit te verhelpen anders krijg je de kleur niet mooi egaal opgebracht. Ik wil iig niets anders meer mijn dior en chanel sticks doen er ver voor onder!

Oké thanks! vind jij het het geld waard? of zijn er lipsticks die er net zo goed aan doen?
Wel vreemd dat hij niet lang blijft zitten voor dat geld! -O-

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:40

Deijs schreef:
Blon_D schreef:

Oké thanks! vind jij het het geld waard? of zijn er lipsticks die er net zo goed aan doen?
Wel vreemd dat hij niet lang blijft zitten voor dat geld! -O-
ik vind ze het geld zeker waard. Ze zijn zuinig in gebruik verzorgen goed ik koop geen andere meer. Overigens dat de houdbaarheid iets minder is komt doordat de samenstelling anders is. Eigenlijk moet je hem een keer in de winkel voelen vasthouden etc :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 10:00

Ysl glijd als boter over je lippen dat verklaart ook de mindere houdbaArheid maar ik vind ze t ook waard

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 11:06

Ja ik heb hem geprobeerd bij de Ici :)
Ik ga hem vandaag denk ik halen! Hoelang is hij ongeveer houdbaar dan? en welke kleur hebben jullie?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:03

Ik heb nummer 3 violet

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:08

Ik heb er geen maar wel eens gebruikt van een vriendin. Vind ze fijn en idd niet lang houdbaar maar dat is echt de formule. Vind ze wel een beetje vergelijkbaar met Chanel Rouge Coco Shine. :)
Maar als ik jou was zou ik wachten tot ze weer een actie hebben bij Ici Paris met 40% korting op alle lipproducten, hebben ze best regelmatig en het scheelt toch een hoop. :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:12

Ze hebben nu 20%, 40% hebben ze toch vaak pas aan het einde v/h jaar?

Ik wil namelijk nummer 6 ;)

Is Chanel dan wel iets goedkoper? ik geloof van wel he?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:15

Oja 20% is ook nog wel mooi meegenomen. Maar ik weet niet precies hoe vaak, maar ze hebben die actie wel vaker dan 1 keer per jaar. Afgelopen half jaar vanaf augustus ongeveer hebben ze het 2 of 3 keer gehad (en meestal komt daar achteraan de mascara actie :D ).

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:22

Okee :D thanks! Ik ga hem maar gewoon halen. :Y)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:18

Gisteren Clinique stay matte foundation gekocht, ik heb altijd MAC matchmaster, dus ik ben zooo benieuwd hoe het blijft zitten! De kleur is perfect, hoop hiermee mijn glans onder controle te houden! :)
Iemand er hier ervaring mee? Ik laat binnenkort sowieso even weten wat ik er van vind :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 19:16

Ik heb de pro longwear van MAC vandaag gekocht! En de matchmaster foundation, ben heel benieuwd hoe die bevalt. Was altijd heel blij met m'n bb-Cream van L'Oréal, maar die is speciaal voor een vette huid en maakt hem dus wat droger. Ik heb een gemengde huid, dus in de zomer gaat het prima maar in de winter is het echt geen aanzien, allemaal schilfertjes enzo... Ook nog een nieuwe bronzer van de Hema op de kop getikt, ben heel benieuwd hoe die me gaat bevallen