Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:xRooss schreef:Hoelang doet de mac verzending er gemiddeld erover bij jullie?
Als je je spul snel binnen wilt zou ik via Douglas bestellen. Die is veel sneller met verzenden dan MAC. Bij MAC kan het zo een weekje duren.
Jodym schreef:ik heb een vraag & dacht misschien is er hier iemand die het antwoord weet!
Altijd als ik oogschaduw opheb, is het binnen een uur weer eraf, en zitten de glitters ervan overal
Heeft iemand dé tip dat het eens blijft zitten, en waar kan ik dit kopen?
Blon_D schreef:Het is tot nu toe de enigste lipstick waarvan ik super zachte lippen krijg. De houdbaarheid is wel oke maar je moet wel bij stiften naar een botherham hoor. Als je echt scheurtjes hebt raad ik je wel aan deze eerst te scrubben en dit te verhelpen anders krijg je de kleur niet mooi egaal opgebracht. Ik wil iig niets anders meer mijn dior en chanel sticks doen er ver voor onder!
Deijs schreef:ik vind ze het geld zeker waard. Ze zijn zuinig in gebruik verzorgen goed ik koop geen andere meer. Overigens dat de houdbaarheid iets minder is komt doordat de samenstelling anders is. Eigenlijk moet je hem een keer in de winkel voelen vasthouden etcBlon_D schreef:Het is tot nu toe de enigste lipstick waarvan ik super zachte lippen krijg. De houdbaarheid is wel oke maar je moet wel bij stiften naar een botherham hoor. Als je echt scheurtjes hebt raad ik je wel aan deze eerst te scrubben en dit te verhelpen anders krijg je de kleur niet mooi egaal opgebracht. Ik wil iig niets anders meer mijn dior en chanel sticks doen er ver voor onder!
Oké thanks! vind jij het het geld waard? of zijn er lipsticks die er net zo goed aan doen?
Wel vreemd dat hij niet lang blijft zitten voor dat geld!