996981 schreef:Voor mijn gevoel loop ik helemaal niet zo hard… ben vrij lang, 1,78m. Misschien dat ik daardoor van mezelf al langere passen/meer snelheid maak? Of zal het toch aan de achternaam Bolt liggen?![]()
Vind ik leuk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
996981 schreef:Inderdaad fanatiek Germie! Mijn ECG, en echo’s zijn steeds normaal. Zodra daar wat gaat afwijken kunnen iets. Eerder niet. Ik hoorde laatst dat ze onderzoeken doen naar een gen mutatie die ervoor zorgt dat je hart ineens ziek wordt. Het onderzoek staat nog in de kinderschoenen en ben helaas de naam vergeten… als daar meer over bekend is wil dat nog wel graag onderzoekennu is het cru gezegd vooral afwachten en een beetje gezond proberen te leven…
Wat goed Fenn! Hoe lang geleden ben je bevallen?
Tiggs schreef:996981 schreef:Inderdaad fanatiek Germie! Mijn ECG, en echo’s zijn steeds normaal. Zodra daar wat gaat afwijken kunnen iets. Eerder niet. Ik hoorde laatst dat ze onderzoeken doen naar een gen mutatie die ervoor zorgt dat je hart ineens ziek wordt. Het onderzoek staat nog in de kinderschoenen en ben helaas de naam vergeten… als daar meer over bekend is wil dat nog wel graag onderzoekennu is het cru gezegd vooral afwachten en een beetje gezond proberen te leven…
Wat goed Fenn! Hoe lang geleden ben je bevallen?
Dat las ik ook, is bij de rivier/het gebied Worm toch? Of althans, daar komt de genmutatie vandaan.
Germie, bij mij ging ook met hartslagband m’n hartslag lekker over de 180