996981 schreef:Voor mijn gevoel loop ik helemaal niet zo hard… ben vrij lang, 1,78m. Misschien dat ik daardoor van mezelf al langere passen/meer snelheid maak? Of zal het toch aan de achternaam Bolt liggen?![]()
Vind ik leuk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
op naar een mooi nieuw jaar vol veilige km!

. Maar de andere 6 gingen super, hij lekker in galop door de berm en ik sprinten over de weg. Super leuk om samen te doen! 
Top!
hopelijk krijgen jullie de bloeddruk onder controle.
de assistenten en cardioloog lijken altijd oprecht blij als ik er ben
Fijn dat jullie goed in de gaten worden gehouden. 

nu is het cru gezegd vooral afwachten en een beetje gezond proberen te leven…
996981 schreef:Inderdaad fanatiek Germie! Mijn ECG, en echo’s zijn steeds normaal. Zodra daar wat gaat afwijken kunnen iets. Eerder niet. Ik hoorde laatst dat ze onderzoeken doen naar een gen mutatie die ervoor zorgt dat je hart ineens ziek wordt. Het onderzoek staat nog in de kinderschoenen en ben helaas de naam vergeten… als daar meer over bekend is wil dat nog wel graag onderzoekennu is het cru gezegd vooral afwachten en een beetje gezond proberen te leven…
Wat goed Fenn! Hoe lang geleden ben je bevallen?
Tiggs schreef:996981 schreef:Inderdaad fanatiek Germie! Mijn ECG, en echo’s zijn steeds normaal. Zodra daar wat gaat afwijken kunnen iets. Eerder niet. Ik hoorde laatst dat ze onderzoeken doen naar een gen mutatie die ervoor zorgt dat je hart ineens ziek wordt. Het onderzoek staat nog in de kinderschoenen en ben helaas de naam vergeten… als daar meer over bekend is wil dat nog wel graag onderzoekennu is het cru gezegd vooral afwachten en een beetje gezond proberen te leven…
Wat goed Fenn! Hoe lang geleden ben je bevallen?
Dat las ik ook, is bij de rivier/het gebied Worm toch? Of althans, daar komt de genmutatie vandaan.
Germie, bij mij ging ook met hartslagband m’n hartslag lekker over de 180
Maar klinkt als leuke plannen! En leuk om ieder zijn agenda te delen voor het jaar, ik ga er nog even voor zitten wat ik komend jaar wil doen, maar heb al wel wat plannen.
Was de route terug richting Loenen ook nog leuk?
Zeggen dat bokt je niet steunt, is flauw, er worden genoeg onderbouwde reacties gegeven die aansturen op jou willen behoeden voor ongemak en overbelasting vanuit goede bedoelingen. Zulke reacties heb ik ook wel eens gehad en ik waardeer ze, want ik weet dat ik te hard van stapel kan lopen en dan is het fijn als anderen je terugfluiten. Het blijft een topic waar iedereen vrij zijn verhalen en reacties mag geven, ik doe mijn best om net zoveel energie te stoppen in het delen van mijn eigen verhalen als reageren op die van anderen, jij bent vooral bezig met je eigen verhaal opdringen, ook jammer. Misschien kan je inderdaad beter een dagboek beginnen als hier niemand reageert zoals jij dat wil en je toch niet veel geeft om wat de rest doet.
Fijn dat het hardlopen geeft geholpen om je hoofd leeg te maken!
Ik loop in de avond vaak wel lekker, dan ben ik fysiek al los van de dag (de ochtend is wat stijver), lekker mijn hoofd leegmaken, daarna tevreden neer kunnen ploffen en lekker kunnen slapen!
Fantastisch lijkt me, om in de Zweedse natuur te kunnen lopen!
Heerlijk in de Ardennen, wel balen dat je ziek bent geworden, maar fijn dat je van tevoren er nog even uit bent geweest.
Ook een overzicht om hartstikke trots op te zijn!
Dus handmatig mijn cijfertjes en ter illustratie een blij hoofd.
In december liep ik de meeste kilometers, 140,40.

.