Marlis schreef:Lisette1987 schreef:Succes Marlis!
Ik doe altijd online aanmelden juist om dat beneden aanmelden te ontlopen
Ja hier moest je altijd gewoon op de poli zelf aanmelden maar vanaf vandaag dus centraal..
Maar ik had om 9 uur een ctg afspraak staan en 945 afspraak echo/gyneacoloog.
Zit hier vanaf 8:45 uur maar zit nog steeds te wachten, nog geen afspraak gehad. Ben er wel beetje klaar mee.
En dan willen ze dat ik dit twee x per week doe haha. Nou een x per week is al teveel.
Ben benieuwd wanneer ik een x de eerste afspraak heb vandaag
Wat een gedoe elke keer weer, snap dat je er niet goed van wordt zo

Gisteravond wilde hij alleen maar aan de borst. Had hij die niet was hij echt hysterisch! Hebben hem nog geen een keer zo hard horen huilen. Maar ja, ook ik ben wel een keer leeg en het begon op een gegeven moment ook gewoon zeer te doen.
Heb wel truien en echt zomerkleding, maar voor dit tussenweer eigenlijk nauwelijks kleding. Bij de vorige was het vanaf maart al zo'n beetje zomerweer, dus toen droeg ik alleen maar jurkjes en korte broeken. Had al op vinted gekeken, maar daar kan ik het ook nog niet echt vinden en zonde om er nu veel geld voor uit te geven. Dus het is nu even behelpen en dan hopelijk wordt het snel warm genoeg voor zomerkleding. Laten we het maar houden op eerste wereldproblematiek
en paard overgedragen aan haar tijdelijke amazone, ging heel leuk! Onze overkapping is klaar dus nog even plantjes gehaald voor de border daarvoor en er in gezet
een klein voortuin maar daar ga ik niet liggen met mn bikini. Met mooie weer is de straat druk.
Net even achter de naaimachine, nu lunchen en zo nog even verder