Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Tsja, die kwaliteitseisen zijn er niet voor niets. Een (nog) niet goedgekeurd medicijngebruiken kun je nu eenmaal zien als een risicospel/Russisch roulette.
Dat is wat hier gezegd is.
Er is niet gezegd dat het vaccin niet goed is. Er is niet gezegd dat het vaccin gevaarlijk is. Er is gezegd dat het toedienen van vaccins die nog niet gekeurd zijn gevaarlijk kán zijn.
En dat klopt natuurlijk gewoon.
Ik zou sputnik NU ook nog niet willen hebben. Als het eenmaal het label 'veilig' heeft wel. Kan mij geen fluit schelen in welk land het ontwikkeld is, als het maar veilig is. (Russische wetenschap is bij mijn weten nog echt behoorlijk goed ook, dus op zich 0 moeite met door Russen ontwikkeld vaccin)
Pandora2 schreef:In Japan komt er ook niet echt veel schot in de zaak.
Belooft wat voor de O.S.
https://businessam.be/vaccineren-kan-no ... ootje-van/
bigone schreef:Dit niet aan de regels houden is al vanaf vorig jaar. Weet nog dat mijn hoefsmid vertelde dat hij een pony aan het bekappen was en de eigenaar een keer hoestte. O ja, och corona he maar bekappen kan toch wel volgens hem, hij stond bijna boven op de smid.
Smid was met laatste hoef bezig, afgemaakt en weg gegaan nadat hij de eigenaar vertelde dat hij maar een andere smid moest zoeken. Die man hield dus geen afstand, geen mondkapje op terwijl hij op dat moment corona had.
Morrie schreef:Het gaat lekker opschieten met het Jansen vaccin:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1337391 ... -telegraaf
bigone schreef:Dit niet aan de regels houden is al vanaf vorig jaar. Weet nog dat mijn hoefsmid vertelde dat hij een pony aan het bekappen was en de eigenaar een keer hoestte. O ja, och corona he maar bekappen kan toch wel volgens hem, hij stond bijna boven op de smid.
Smid was met laatste hoef bezig, afgemaakt en weg gegaan nadat hij de eigenaar vertelde dat hij maar een andere smid moest zoeken. Die man hield dus geen afstand, geen mondkapje op terwijl hij op dat moment corona had.
sureido schreef:Ik kan me dat eigenlijk ook gewoon niet voorstellen? Mijn huisgenoten en familie en vrienden zouden mij echt niet willen zien of zouden me echt verafschuwen als ik dat deed..
Morrie schreef:Mijn man heeft vandaag, op zijn verjaardag, DE brief gekregen en meteen 2 afspraken gemaakt voor vaccinaties, op 28 maart en 2 mei. Hij kan dus 1 juni op vakantie (in Nederland).
Of ik ook mee kan, is nog de vraag....
bigone schreef:Morrie, ook al ben je dan zelf niet gevaccineerd, gewoon gaan. Op de camping loop je waarschijnlijk minder risico dan in het appartementen complex.
bigone schreef:Morrie, ook al ben je dan zelf niet gevaccineerd, gewoon gaan. Op de camping loop je waarschijnlijk minder risico dan in het appartementen complex.
Morrie schreef:hij is pas half mei volledig geënt en ik ben zo bang voor mensen, dat ik de deur niet eens meer uit wil.
Laat mij maar lekker thuis, lekker veilig.
Komende dagen moeten de auto's voor de APK, dat vind ik alweer spannend genoeg voor deze maand....