Roosch schreef:Zwarte Tulp.my 600lb life, dat motiveert!
Ik heb gehoord dat met een bad veel kcal worden verbrand. Dus ik lig voor de 5e keer in bad deze week.
Hahaha Obese werkte bij mij altijd fantastisch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Morgen!
Muesli wat voor loopband heb je voor thuis? Ik ben steeds meer aan het overwegen er ook 1 te kopen.
Hier vanochtend dus ook geen hardlopen, ff kettlebells maar en daarna bij het paard aan de slag. Morgen een flinke wandeltocht.
Butterfly schreef:Volgens mij is het niet zo gek dat je met dit weer wat meer wil eten idd. En zo te lezen valt het bij jullie allemaal prima binnen de perken![]()
Die afvalprogramma's zijn echt top idd! Wat ik trouwens ook heel erg leuk vind is het programma Over Gewicht op SBS6, met Kees Tol en Edsilia Rombley. Die onderzoeken allerlei methodes, van sappen tot sporten en verschillende diëten en praten daarin (meestal) met iemand die het doet en er helemaal achter staat, maar ook met wetenschappers, artsen enzo. En dan trekken ze een conclusie of het werkt of niet.
In de laatste aflevering hielden ze drankjes met alcohol tegen het licht en vergeleken ze dat met voeding. Wellicht moet niet iedereen die kijken