3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:28

Iets minder actief geweest hier, maar de laatste dagen gaat het best goed.
Ik begin weer een ritme te krijgen voor in ieder geval 1x pw, dit probeer ik uit te breiden naar minimaal 2x pw.

Ook gaat het gezond eten weer steeds beter. Afentoe een uitschieter, maar ik kan mezelf heel makkelijk beperken tot dat moment en er dan van kan genieten **\O/**

Eventjes zelfmotivatie na een lekker avondje sporten Hahaha!

_KellyAV

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 09:36

Sanne, dat klinkt ook goed! Ik probeer inderdaad ook zo min mogelijk met pakjes etc. Maar bijv een curry pasta vind ik te veel werk (denk ik :') ). Dan kies ik wel voor kant en klaar, maar verder maak ik alles graag vers!

Klinkt goed BK! Carbonara is ook echt by far m'n lievelings pasta, ik denk zelfs m'n lievelings eten. Waar woon je? Welke Italiaan? ~~}>

Fijn benth dat je de slag weer te pakken hebt! :)

Vandaag een druk dagje hier, goed m'n eten al ingepland :D

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:58

Ik kom ook weer eens om een hoekje kijken :wave:

Carbonara <3 Ik maak altijd een nep carbonara, recept van mn moeder en altijd een succes. Lekker met crème fraiche (dus nep :+ ), uitgebakken ontbijtspek en katenspek, (ook nep :') ), eieren, veeeeel kaas en een uitje. Ohhh krijg er spontaan trek in <3 <3

Het gaat hier voor geen meter, ik doe wel mn best maar omdat ik nog steeds niet opknap zit ik niet lekker in mn vel en dat resulteert in vreetbuien :o Sporten wil ook nog niet, ik ga nu wel braaf 2x per week op bejaardentempo, maar gisteren moest ik halverwege echt stoppen omdat ik teveel buiten adem was, werd helemaal dizzy. Maandag maar weer naar de huisarts, eens kijken of mn longen wel echt schoon zijn, of dat er misschien een andere oorzaak is.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:10

Houden jullie eens op, ik krijg spontaan trek in pasta :))

Laura: heel herkenbaar hoor. En rustig aan doen! Lief voor jezelf zijn en goed voor jezelf zorgen. Veel succes maandag bij de huisarts :(:)

Hier eten we ook vrijwel niets uit pakjes, soms inderdaad eens een curry pasta want daar heb ik echt geen kracht voor haha.

Lijstje vandaag:

O: up & go shake aardbei + nak'd reepje
T: handje noten + cappuccino
L: grote kop thaise soep met veeeel groenten en noodles er in
T: 2 crackers met zuivelspread en komkommer rauwkost
T: appel
A: poke bowl <3 rijst, zeewiersalade, sojabonen, zalm, surimi, sojasaus en wasabi
T: kwark met fruit

B: anderhalf uur balletles, 20 minuten pony poetsen (dat is echt een workout met dat verharen nu :+ )

Van de week 45 minuten bezig geweest om mijn pony te poetsen :)) Dit kwam er aan 1 kant vanaf aan haar:
Afbeelding
Afbeelding

En lekker dat hij het vond. Hij zal wel jeuk hebben

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 11:46

Black_kelpie: zou mooi zijn als je dan extra calorieën verbrand! :P

Sanne: ja ik heb het ook gewoon even op zn beloop laten gaan, uiteindelijk viel de schade heel erg mee gelukkig, maar toch baal je dan een beetje.. Ach ja, nieuwe dag, nieuwe kansen! Heel veel succes met je sollicitatiegesprek, spannend zeg!

Benthhh: wat ben je goed bezig, netjes hoor!

Kelly: succes met je drukke dag!

Laura: kalm aan hoor, soms is het goed om je eerst op jezelf te focussen alvorens je allerlei andere dingen er ook bij pakt :(:)

Frummels: lekker lijstje zeg, ik had nog nooit van een poke bowl gehoord haha, ga het zo eens opzoeken! En je pony is vet schattig! <3

Zo, ik voel me vandaag alweer een heel stuk beter! We gaan er weer tegenaan! Door het leren kom ik, naast wandelen, bijna niet aan mn beweging toe dus dat remt mij een beetje deze week en ik kan moeilijk heel weinig gaan eten om wel aan mn negatieve energiebalans te komen. Gisteren op 200+ gekomen qua energiebalans, dus ik sta nu deze week op -2340 en wil graag naar -3500 in 2 dagen tijd, mijn doel is -500 per dag en nu zal dat dus -600 moeten zijn, dus maar even een extra rondje lopen haha.

Lijstje:
O: cornflakes met melk
T: liga evergreen
L: 2 boterhammen met tzatziki en ham en 1 boterham met pindakaas
T: granenbiscuits
A: Indiase curry madras (verspakket Albert Heijn)
B: 5 km wandelen

Calorieën: 1669 dus 2269 te verbranden! Fijne dag allemaal :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 15:53

Wat een scheetje Frummels! <3 Hij ziet er zo'n blij popje uit! Hoe gaan de balletlessen? Wat vind je het leukste tot nu toe?

Voel je je al wat beter inmiddels?

Sharon, moet je nog veel studeren?

Laura, ik heb je gemist hier! Wat ellendig dat je nog steeds niet in orde bent... Misschien een tekort in je bloed? Frustrerend is dat, als je lijf niet mee wil :(:)

Benth, klinkt goed! Wat voor sport doe je?

Phoeh Kelpie, wat erg, van je wagen :oo Verschrikkelijk asociaal ook... Hopelijk komt de verzekeraar gewoon tussen en heb je er niet te veel kopzorgen van.

Ik kook ook zo veel mogelijk vers, maar wat ik wel vaak gebruik zijn dingen als zakken gesneden soepgroenten enzo. Ik vind al dat koken, boodschappen doen en sporten nu al zo tijdrovend :P Puree maak ik wel altijd klaar uit de diepvries :o
Gisteren was ik zo moe! Na het indienen van de paper kreeg ik echt een enorme dip, heb mijn balletles afgezegd. Nu examentoezicht houden, en vanavond uit eten in het bio-vega restaurant (want geen tijd om te koken) en daarna naar Romeo & Juliet gaan kijken (live ballet in de bioscoop) *\o/*

Ik vind het jammer dat ik nu een week niet gesport heb, vooral omdat ik lekker aan het afvallen was. Maar mijn vrije momenten heb ik dan wel zo vaak mogelijk actief besteed door een uur te gaan wandelen oid. Het is nu even niet anders...

Edit: lijstje:
O: Chocopops met magere melk, koffie met melk, Melkunie proteine aardbeien kwark
B: Half uurtje wandelen
L: Salade met spinazie, 1 tomaat, komkommer, 150 g kikkererwten, witte kool, 50 g feta en dressing van mayo, azijn, mosterd en 4 cracottes
T: Theekoek en een latte op de trein
B: 2 x flink half uur wandelen
A: Bio veggie restaurant: schotel met 5 warme en 5 koude groentes, stukje vega burger
T: kwark met fruit

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:06

Sharon: Poke bowls zijn hemels <3
Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Bhriseis: Ja ik vind hem onweerstaanbaar :o kleine druif is ook altijd blij.
De lessen gaan goed! Ben nu 2 keer geweest en vanavond mag ik weer. Tot nu toe vind ik de standaard oefeningen zoals battement tendu erg leuk omdat ik dan echt op mijn houding moet letten! En het laatste deel van de les wordt een stuk van het optreden altijd geoefend, dat vind ik ook heel leuk. Ook al doe ik daar niet aan mee, want dat durf ik nog niet. :D

Veel plezier vanavond! Super leuk!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:26

Wat vervelend Laura, hoop dat je meer duidelijkheid hebt na je doktersbezoek!

Wat een schatje Frummels! <3

Dankjewel Sharonn! Heb de baan gekregen, zo blij *\o/* Maandag begonnen met solliciteren en nu al een baan gevonden en aangenomen. Begin wel pas op de 19e maar dat is verder niet heel erg.

Van die voorgesneden groenten in zak vind ik ook echt ideaal Bhriseis, scheelt zooooo veel werk en tijd.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:36

Gefeliciteerd Sanne! Wat super! Wat voor baan is het? Iets wat je graag wilde? :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:41

Medewerker Klantcontact bij DUO, hartstikke prima voor nu! Dankjewel! :)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:01

Wauw wat goed Sanne, gefeliciteerd!

Ik houd ook van zakken voorgesneden groente, zo makkelijk! Vooral voor pasta's en roerbakgerechten, geweldig.

Poke bowl nog nooit gehad, weet niet goed wat ik me erbij voor moet stellen :o

Bloedonderzoek heb ik al gehad, kwam niets vreemds uit, alleen verhoogde ontstekingswaarden maar dat is niet gek met bronchitis. Ik blijf wel een zeurende keelpijn houden die uitstraalt naar mn oor, misschien rommelt daar nog wat.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:03

__Sannne schreef:
Medewerker Klantcontact bij DUO, hartstikke prima voor nu! Dankjewel! :)

Oh super! Heel fijn voor je :)

Laura82 schreef:
Wauw wat goed Sanne, gefeliciteerd!

Ik houd ook van zakken voorgesneden groente, zo makkelijk! Vooral voor pasta's en roerbakgerechten, geweldig.

Poke bowl nog nooit gehad, weet niet goed wat ik me erbij voor moet stellen :o

Bloedonderzoek heb ik al gehad, kwam niets vreemds uit, alleen verhoogde ontstekingswaarden maar dat is niet gek met bronchitis. Ik blijf wel een zeurende keelpijn houden die uitstraalt naar mn oor, misschien rommelt daar nog wat.

Dit is bijvoorbeeld een poke bowl <3 :

Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:04

Pokebowls zijn zo lekker <3

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:12

Ok, en zit daar dan nog een soort dressing achtig iets doorheen ofzo?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:14

Ja je kunt vaak kiezen uit diverse dressingen, citroengras, sojasaus, you name it :) Zelf maken kan ook heel makkelijk natuurlijk, zowel de bowl als dressing. Het is allemaal koud behalve de rijst.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:30

Ok, klinkt goed dan idd :D

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:38

Gefeliciteerd Sanne!

Laura, wat waardeloos dat het niet wil lukken. Weer terug naar de huisarts lijkt me geen gek idee :(:)

Pokebowls zijn hemels <3 Nu heb ik zin in sushi, zucht, al veel te lang niet gehad...

Bhriseis, verzekering kan hier niks mee als de tegenpartij niet bekend is. Onze auto is te oud om all-risk te verzekeren, dus we hebben pech. Er bestaat zoiets als een waarborgfonds, daar kun je in zulke gevallen beroep op doen en dat gaan we ook doen, maar die keren niet makkelijk uit (bewijslast) en het duurt allemaal errrrrrrg lang #) Schade is geschat rond de 850 euro.

Vanmorgen een lekker stukje gereden en verder een beetje bijgeslapen. Mijn energieniveau is nihil, heel irritant. Niet ziek, wel moe. Straks nog een stuk lopen met de hond en dan heb ik het wel gehad.

O; yoghurt met Cruesli Volvezel, lijnzaad, noten en banaan
T; Brinky koekje
L; 2 tosti's kaas/salami
T; appel
A; bloemkoolpizza

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 19:48

BK, wat ontzettend klote van je auto zeg!! Ik snap dat je een beetje ontdaan bent :(:)

Wat een heerlijke pony Frummels <3 en wat een haar er al af! Die van mij verhaard ook al een beetje, maar die heeft gelukkig niet echt een dikke vacht haha.

Komt vast goed Sharon! Met wat extra beweging zeker weten :)

Gefeliciteerd sanne! Wat fijn dat je zo snel werk hebt kunnen vinden!

Bij zo'n poke bowl moet ik altijd denken aan een pokebal van pokemon :')

Ik heb een lekker druk dagje gehad! Les met paardlief, wat super goed ging. Daarna door geracet naar de wenkbrauw stylist, en daarna weer naar stal voor de smid. Nu even lekker ontspannen in bad :D

Lijstje van vandaag:
O: 2 crackers met vlokken en een banaan
T: kleine ontbijtkoek reep
L: 4 boterhammen, 2 kipfilet/smeerkaas, 2 filet american
T: 1/2 havermoutreep (paard had de andere helft :') )
T: 2 cracottes met kaas
A: aardappelpuree, broccoli met roomsaus en schnitzel
T: 4 paaseitjes

Morgen weer lekker werken, ben de hele week vrij geweest

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 23:07

Bhriseis schreef:
Als je eet onder je BMR, vreet je lichaam eenvoudigweg je eigen spieren en organen op. Dat is echt ontzettend eng, maar ook logisch, hoe moet je lichaam anders energie weten te verzinnen om je basisfuncties te laten gebeuren? Ik woog, toen ik ben gaan opkrikken, zo'n 62 kg bij 1.70 m. Let ook op met extra bewegen om die 1500 kcal die je nu eet te compenseren: extra beweging telt ook mee in de berekening.

Ja, je hebt helemaal gelijk qua opeten van organen en spieren (maar ik had het dus niet door). Beetje dom :P .

Maar hoe zit het nu met jouw opmerking over het bewegen (ik beweeg overigens helemaal niet veel hoor, dus ben ook niet aan het compenseren op dit moment)? Stel je BMR is 1500 en je eet 1600 en verbrandt middels beweging zeg 200... Is dat dan niet goed? Moet je als je je beweging en inname bij elkaar optelt/aftrekt nog steeds boven je BMR blijven als je het gezond wil houden?

Bhriseis schreef:
De hongersnood grens staat trouwens op gemiddeld 1400 kcal. Het is misschien goed om te beseffen dat 1200 kcal eten dus idd niet normaal is, en dat je je niet mag laten meeslepen door mensen die leven op twee crackers en een glas water :(:)

Het is lastig om van mindset te switchen, maar hoe minder jij eet, hoe minder eten je lichaam zal nodig hebben, en hoe sneller het zal bijkomen als je dan eens meer eet. Maar omgekeerd kan je lichaam ook perfect wennen aan dagelijks méér eten, en zal je daar dus niet van bijkomen.

Oeps... Nouja, ik merkte het zelf ook heel duidelijk, ik voelde me echt niet goed fysiek dus vandaar dat er een lampje begon te branden of ik niet gewoon te weinig at :)* (okee, het duurde 6 weken, maar beter laat dan nooit). Ik baal wel hoor, ik zal er vast vooral spiermassa door verloren zijn. Maar nu niks meer aan te doen, gewoon nu ik het weet gezond verder gaan +:)+ .
Het wennen aan meer eten is al aardig aan de gang geloof ik: de eerste dagen was ik steeds onwijs verzadigd en had ik helemaal geen honger, maar het gevoel van honger en trek begint aardig terug te komen (jammer :P ).

Aria_zz schreef:
En eten is zo lekker :9

Nou en of :Y) ! Ik eet heel graag (en snoep nog liever :') ).

_KellyAV schreef:
Hier een "slechte" dag.. Ongesteld, vanmiddag een beetje een slechte bui en ik kon in de supermarkt de paaseieren niet weerstaan |o dus rondom mijn bui zijn die gesneuveld :+ wel wat dingen weggelaten dus qua kcal kom ik eigenlijk gewoon uit. Maar niet echt op een hele gezonde manier, soms moet het gewoon even. Morgen maar weer goed best doen :)
Vandaag wel een stukje gewandeld en lekker getraind met 't peerd!

Oh, als ik ongesteld ben moet ik eigenlijk echt geen boodschappen gaan doen, ik ben dan in staat om de hele supermarkt leeg te kopen qua zoetigheid :') .

Maar je hebt het toch heel goed gedaan als je qua kcal gewoon uitkomt? Het kan/hoeft niet altijd even gezond hè (staat ook in de OP - kcal zijn kcal - :D ).

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 23:26

Nog even een vraag aan jullie over hoeveel calorieën je moet tellen als je het hebt over groenten bakken in olijfolie. Er zitten véél kcal in olijfolie ( :wow: ), maar moet je alles tellen wat je in de pan gooit? Een deel van de olie trekt in de groente denk ik, maar ook een flink deel zal verdampen toch? Ik kom er niet zo goed uit, hoe tellen jullie de olie/boter waar je in bakt mee (of laten jullie die geheel buiten beschouwing)?
Ik zag daarnaast ook dat in braadboter veel minder kcal zitten, dus dat zou voor mij een overweging zijn om (tijdelijk) over te stappen daarop (maar de vetten in olijfolie zijn weer gezonder toch?).

Verder ben ik voor het eerst sinds een week (ben nu een week bezig met meer kcal eten) weer afgevallen :) . Ik stond op -4 kilo, was na de eerste dag (van meer kcal eten) 3 ons zwaarder en dat was er de dag erna weer af. Daarna steeds hetzelfde gewicht en nu in de afgelopen twee dagen 7 ons eraf. Ben benieuwd wat het de komende dagen weer gaat doen. Hopelijk blijft de lijn over het geheel genomen dalend.

_sharonnn schreef:
Calorieën: 1600, dus 2100 te verbranden!

_sharonnn schreef:
Calorieën: 1619 en ik heb op dit moment 2109 verbrand dus nog 110 te gaan tot de negatieve energiebalans van 600, die ga ik dus wel redden :) fijne avond nog!

_sharonnn schreef:
ik kan moeilijk heel weinig gaan eten om wel aan mn negatieve energiebalans te komen. Gisteren op 200+ gekomen qua energiebalans, dus ik sta nu deze week op -2340 en wil graag naar -3500 in 2 dagen tijd, mijn doel is -500 per dag en nu zal dat dus -600 moeten zijn, dus maar even een extra rondje lopen haha.

Calorieën: 1669 dus 2269 te verbranden! Fijne dag allemaal :)

Sharon, hoe moet ik dit zien? Je eet bijv. 1600 kcal en als je dan 2100kcal verbrandt heb je dus een negatieve energiebalans van 500 (dat snap ik nog :P ). Die 2100kcal bestaan dan uit je BMR (wat is die?) en beweging? Maar als je voor een (/zo'n sterke) negatieve energiebalans zorgt houdt je lichaam toch niet genoeg over voor de basale functies? Of begrijp ik dat niet goed? Bhriseis schreef in elk geval dat je beweging ook mee moet tellen in de berekening (voor hoeveel je moet eten dacht ik).

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 23:45

GDG: even snel reactie, maak morgen weer een bijleespost :)

Mijn bmr is 1571 dus daar zit ik altijd boven. In de ochtend maak ik een lijstje van +/- 1700 kcal om te eten. Ik probeer 500 of 600 calorieën extra te verbranden. Ik eet dus 1700 en wil die verbranden +500 extra = 2200 calorieën verbanden en dus een negatieve energiebalans van 500. Wel zorg ik ervoor dat ik, als ik bijvoorbeeld veel beweeg en veel meer verbrand, ik wel wat extra eet, ik probeer de negatieve energiebalans maximaal 600 calorieën per dag te laten zijn. 7000 calorieën verbranden is 1 kilo. Als ik dus een week lang elke dag een negatieve energiebalans van 500 heb, zit ik na een week op een negatieve energiebalans van 3500, wat een halve kilo afvallen inhoudt :) ik hoop dat je het snapt!

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 00:21

_sharonnn schreef:
GDG: even snel reactie, maak morgen weer een bijleespost :)

Mijn bmr is 1571 dus daar zit ik altijd boven. In de ochtend maak ik een lijstje van +/- 1700 kcal om te eten. Ik probeer 500 of 600 calorieën extra te verbranden. Ik eet dus 1700 en wil die verbranden +500 extra = 2200 calorieën verbanden en dus een negatieve energiebalans van 500. Wel zorg ik ervoor dat ik, als ik bijvoorbeeld veel beweeg en veel meer verbrand, ik wel wat extra eet, ik probeer de negatieve energiebalans maximaal 600 calorieën per dag te laten zijn. 7000 calorieën verbranden is 1 kilo. Als ik dus een week lang elke dag een negatieve energiebalans van 500 heb, zit ik na een week op een negatieve energiebalans van 3500, wat een halve kilo afvallen inhoudt :) ik hoop dat je het snapt!

Hm, iets beter :P . Ik begrijp de optelsom inderdaad. Maar stel je eet 1700kcal en wil 2200kcal verbranden. Dan verbrand je dus 1571 puur door je BMR en blijft er 429 over wat je dus door beweging verbrandt. Maar omdat je maar 1700kcal inneemt via je voedsel kom je dus 500kcal 'tekort' (de negatieve energiebalans). Hoe bepaalt je lichaam dan dat dat ten koste van vet gaan en niet van spieren en organen? Is dat puur omdat je sowieso wél die 1700 inneemt en dat gewoon gelijk voor je BMR gebruikt wordt?

Dit is dan dus wezenlijk anders dan als je 1021kcal zou eten en totaal niet zou bewegen? Want dan heb je eigenlijk ook een negatieve energiebalans van 500kcal toch?

Dat verschil vind ik dus een beetje lastig te vatten, maar het lijkt ermee te maken te hebben dat je dus in eerste instantie wel boven je BMR aan kcal inneemt, alleen later verbruik je dus extra...

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 10:28

Ik begin er vandaag terug aan. Voel me al een stuk beter. Deze namiddag ga ik zwemmen. Heb wel meegelezen, probeer vanavond even een post te maken.

GdG, het wezenlijke verschil is je metabolisme. Dat zet in gang als je genoeg eet en beweegt. Daardoor krijg je een actief lichaam dat gat verbranden, en dat gaat dan uiteindelijk over op vetten, omdat je lichaam de spieren nodig heeft voor de beweging die je doet, maar je er genoeg eten in stopt zodat het de spieren niet op eet.
Snap je wat ik bedoel?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:12

Bhriseis: ik heb dinsdag mn laatste tentamen dan zitten deze tentamenweken erop :) het valt dus mee, maar het is wel echt een zwaar vak.. Haha ik ga ook vaak voor de voorgesneden groente, zo makkelijk. Balen dat je niet kon sporten, maar komt vanzelf wel weer! Je bent in ieder geval goed bezig!

Frummels: dan zal ik eens even kijken of het ook iets voor mij is :)

Sanne: super zeg! Gefeliciteerd! Dat geeft vast een heel fijn gevoel of niet?

Laura: gelukkig dat er niks gevonden is in je bloed! Hopelijk voel je, je snel beter!

Black_Kelpie: rustig aan hoor als je, je niet helemaal goed voelt :(:) ondanks dat vind ik je lijstje wel netjes

Kelly: ja kwam zeker goed, heb het gelukkig gehaald! Haha toen jij in bad ging, lag ik ook in bad :+ heerlijk is dat he na een drukke dag. Net lijstje heb je weer hoor!

GDG: wat Aria zegt dus haha :D

Aria: succes vandaag Aria! Je kunt het *\o/*

Wat ik trouwens nog wel eens vervelend vind (ik noem geen namen verder en lang niet iedereen doet het hoor) is dat ik heel erg mn best doe om op iedereen te reageren en anderen er soms gewoon tussendoor overheen walsen. Ik reageer ook wel eens op 1 iemand (gisteren nog bijvoorbeeld) maar probeer dan later wel een bijleespost te maken. Misschien stel ik me aan hoor, maar wilde het wel even zeggen :j

Ik had weegdag vandaag! 74,6! 0,3 afgevallen sinds vorige week, maar eigenlijk moet ik me morgen wegen, ik kon alleen niet wachten haha, er is al bijna 2 kilo af, daar ben ik zo blij mee! Heb het ook wel nodig voor aankomend weekend, want ik ga 2 keer uiteten en dan kan ik gewoon niet tellen (vind ik zooooo frustrerend, maar uit eten is zo leuk!)

Lijstje van vandaag:
O: cornflakes met melk
T: banaan
L: 2 pistolets met tzatziki en kipfilet
T: granenbiscuits
A: spruitjes met gebakken aardappels en kipfilet
B: shoppen en wandelen

calorieën: 1718 dus 2218 te verbranden! We gaan er weer voor vandaag!! Fijne dag allemaal *\o/*

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:46

Hoi!
Ik ben al tijden meelezer, maar het lijkt me toch leuk om mee te praten. Mag ik me hier ook melden?