[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 10:55

Ja king tut toen geprobeerd bij jou en viel voor dat boterzachte maar zijn opvolgers zijn heel stroef, zit ook veel losse glitter in, Anc heeft ze ook gevoeld en ze zijn idd anders maar goed ik vind Jeffree zn producten steeds slechter worden

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 12:01

Deze gaat weg mocht iemand interesse hebben, 1x geswatched
Afbeelding
Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 12:06

Ik heb androgyny vanwege de goddelijke kleur, verder boycot ik hem liever omdat ik het echt geen fijn mens vind en zijn producten mij verder niet onmisbaar zijn :) ik kijk nu al uit naar het najaar, weer die lekkere donkere rode/oranje kleurtjes overal :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 12:58

Ja ik verheug me op de koper :+: Ben zo van de kopertinten momenteel :') En roest.. Maar dat zit in diezelfde hoek.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 15:42

Androgyny wil ik ook :') Zijn kleuren zijn gewoon heel mooi...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 16:55

Ik blijf je piercing zo gaaf vinden naad. Tof sierraad erin. En uiteraard weer een lekkere look.

De andere looks zijn ook mooi!

Ik ging gister voor smokey, mijn inner gothic moest weer even los.

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 17:14

Mooi elke!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 17:23

Laatste tijd vrijwel makeup loos door het leven gegaan. Van de week toch weer even de makeup doos erbij gepakt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 18:25

@velvetblack welke wenkbrauw producten heb je gebruikt? Mooie look!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:39

Ohhh mijn beste vriendinnetje kwam gister aan met The Saharan van Juvia's als kadootje <3 <3 Ben er zo blij mee, de kleuren zijn zo gepigmenteerd :oo

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 22:56

Wat tof zeg!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 23:13

Wow. Lief vriendinnetje

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:06

chimello schreef:
@velvetblack welke wenkbrauw producten heb je gebruikt? Mooie look!

Ik heb op die foto de 'Lowlights' gel eyeliner van MAC op. Is waterproof en smudgeproof dus ik gebruik hem gewoon voor de wenkbrauwen haha!

Emma wauw wat een geluk!!

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 15:21

Suus___ schreef:
Deze gaat weg mocht iemand interesse hebben, 1x geswatched
[ [url=m/VOZgbw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TpCEIz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waarom doe je hem weg suus?

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 15:23

Mooi velvetblack, wenkbrauwen zijn ook goed gedaan.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 16:37

Hij is te koel voor me helaas.. zag t direct toen ik m swatchte

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:22

Suus___ schreef:
Hij is te koel voor me helaas.. zag t direct toen ik m swatchte

Ik stuur je even een pbtje :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:04

Vandaag mn favo palette gepakt Fif.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:19

Hoi hoi! Ik wil mij graag even melden met een vraagje.
Ik ben totaal geen make-up persoon en weet er dus ook vrij weinig vanaf, maar sinds ik ben begonnen met mijn nieuwe hobby (cosplayen), ben ik ook make-up nodig.
Het meeste heb ik en weet ik hoe het werkt :+
Maar ik moet alleen nog foundation en eyeshadow en vind dat zo enorm lastig om uit te vogelen hoe ik die het beste kan kiezen..

Iemand tips voor mij? En mijn excuses als dit hier niet gevraagd mag worden.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:06

Het ligt eraan welke cosplay je draagt. Voor sommige heb je en witte foundation nodig en voor andere weer foundation met een gele of roze ondertoon. Als je voor een cartoon manga cosplay gaat bijv. Zou ik voor wit kiezen. Ga je voor thombraider o.i.d gele ondertoon. Voor elfjes etc een roze ondertoon. Je moet even googelen op die cosplay en kijken welke tint foundation er gedragen wordt.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 21:48

Ze is sowieso heel wit, ze is een anime character en tja.. veel valt er niet echt van af te kijken..

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 00:40

Mag ik hier wat vragen? Ik ben 40+, maar heb 0,0 verstand van make up eigenlijk. Ik gebruik wel mascara en heel sporadisch oogpotlood, lippenstift en ogenschaduw. Maar dan allemaal heel saai en standaard.
Vroeger hadden wij een kapsalon en gebruikte ik wat poeder vanwege het felle licht.

Nu heb ik vandaag een feestje, maar ben niet zo happy met mn look. Mijn broer is overleden, ik ben afgevallen en mn gezicht tekent altijd enorm snel. Nu ook al maanden dat mn reuma erg opspeelt en ik dus wel continu met pijn loop. Alles zie je bij mij. Hangende oogleden, dikke wallen, lijnen etc.

Wel heb ik een mooie egale huid verder.

Ik was gaan lezen over BB cream om dan eigenlijk klaar te zijn met 1 laagje die je niet ziet zitten. Make up wat je ziet zitten vind ik zelf niet mooi. Ook bijv het verschil tussen gezicht en hals, decolete niet.

Voor mn moeder kopen we weleens make up zoals foundation, blusher etc als we niks anders weten. een beetje een luxe merk dan. Maar eerlijk gezegd wil ik niet zoveel voor mezelf nu uitgeven.

Iemand een eenvoudige tip? Ga mezelf niet een make over bezorgen, want dan herkend niemand me. Wil er gewoon fris en gezond uitzien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 01:31

Ik zou niet een gele/roze/pimpelpaarse ondertoon kiezen als dat niet je eigen kleur is. :=
Als je geen idee hebt wat voor kleur je moet hebben dan zou ik naar de Douglas of Ici Paris oid gaan en daar om hulp vragen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 11:44

Ik ga binnenkort op vakantie naar Sardinie. Gezien ik amper wenkbrauwen heb en altijd bij moet tekenen, ga ik de Wonderbrow 2 proberen. Review van tati bekeken en zij is meestal wel eerlijk. Ziet er veel belovend uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 11:50

superpony schreef:
Mag ik hier wat vragen? Ik ben 40+, maar heb 0,0 verstand van make up eigenlijk. Ik gebruik wel mascara en heel sporadisch oogpotlood, lippenstift en ogenschaduw. Maar dan allemaal heel saai en standaard.
Vroeger hadden wij een kapsalon en gebruikte ik wat poeder vanwege het felle licht.

Nu heb ik vandaag een feestje, maar ben niet zo happy met mn look. Mijn broer is overleden, ik ben afgevallen en mn gezicht tekent altijd enorm snel. Nu ook al maanden dat mn reuma erg opspeelt en ik dus wel continu met pijn loop. Alles zie je bij mij. Hangende oogleden, dikke wallen, lijnen etc.

Wel heb ik een mooie egale huid verder.

Ik was gaan lezen over BB cream om dan eigenlijk klaar te zijn met 1 laagje die je niet ziet zitten. Make up wat je ziet zitten vind ik zelf niet mooi. Ook bijv het verschil tussen gezicht en hals, decolete niet.

Voor mn moeder kopen we weleens make up zoals foundation, blusher etc als we niks anders weten. een beetje een luxe merk dan. Maar eerlijk gezegd wil ik niet zoveel voor mezelf nu uitgeven.

Iemand een eenvoudige tip? Ga mezelf niet een make over bezorgen, want dan herkend niemand me. Wil er gewoon fris en gezond uitzien.

Ik zou persoonlijk niet voor bb / cc cream gaan, helemaal niet als je voor een drugstore optie wilt gaan.
Zelf heb ik er echt ontzettend veel geprobeerd en allemaal oxideerden ze als een malle, waardoor ik wel een wortel leek :')
En als je heel opvallend verschil ziet tussen gezicht, hals en decolete, dan heb je geen juiste foundation.

Als ik je verhaal zo lees, wil je je wallen wat verbloemen en je teint wat egaler maken, zonder dat je gelijk een dikke laag make up ziet.
Zelf zou ik dan voor een foundation gaan die een lichte dekking heeft.
MAC face and body is een fijne, die maakt alleen je huid wat egaler, zonder gelijk de hele boel te verstoppen.

Mocht je een gele ondertoon hebben, dan is de Bourjois serum foundation ook heel fijn.
Lichte dekking, je voelt en ziet hem niet zitten, maar geeft wel een mooie, egale teint.
Voor een roze ondertoon is hij niet geschikt, want dat hebben ze simpel weg niet :')

Voor je wallen zou ik een fijne concealer pakken, welke hangt een beetje van je huidtype af.
Als je heel droog bent, is MAC moisture cover een fijne. Dekt genoeg, maar zie je niet zitten.
Voor de vette huid kan ik je helaas niet adviseren, omdat ik zelf gortdroog ben :')