Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpony schreef:Mag ik hier wat vragen? Ik ben 40+, maar heb 0,0 verstand van make up eigenlijk. Ik gebruik wel mascara en heel sporadisch oogpotlood, lippenstift en ogenschaduw. Maar dan allemaal heel saai en standaard.
Vroeger hadden wij een kapsalon en gebruikte ik wat poeder vanwege het felle licht.
Nu heb ik vandaag een feestje, maar ben niet zo happy met mn look. Mijn broer is overleden, ik ben afgevallen en mn gezicht tekent altijd enorm snel. Nu ook al maanden dat mn reuma erg opspeelt en ik dus wel continu met pijn loop. Alles zie je bij mij. Hangende oogleden, dikke wallen, lijnen etc.
Wel heb ik een mooie egale huid verder.
Ik was gaan lezen over BB cream om dan eigenlijk klaar te zijn met 1 laagje die je niet ziet zitten. Make up wat je ziet zitten vind ik zelf niet mooi. Ook bijv het verschil tussen gezicht en hals, decolete niet.
Voor mn moeder kopen we weleens make up zoals foundation, blusher etc als we niks anders weten. een beetje een luxe merk dan. Maar eerlijk gezegd wil ik niet zoveel voor mezelf nu uitgeven.
Iemand een eenvoudige tip? Ga mezelf niet een make over bezorgen, want dan herkend niemand me. Wil er gewoon fris en gezond uitzien.