Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Ik zet mijn lengte in combinatie met mijn huidige gewicht niet meer openbaar op internet. Reden eventueel via pb. Beweging: verschilt per dag. Minimaal elke dag
een half uur. Ene dag fietsen, andere dag wandelen. Kcal inname heb ik nooit echt netjes bij gehouden. Maar wel een eetdagboek. Dit gaf inzicht dat mijn oude gewoontes er weer inslopen en heb ik dus weer aan gepakt om dit weer te veranderen. Spaarstand geloof ik op dit moment niet in, omdat ik echt voldoende eet. Verkeerde voedingsmiddelen zou kunnen, maar dan wel iets waar ik als persoon op reageer. Ik eet bijna geen snoep, koek of chips. Heel af en toe een blokje kaas of plakje kipgrilworst. Wel fruit en groenten!
Kim: ik heb al meerdere malen bloed laten testen via de huisarts. Hier is nooit wat uitgekomen. Zelf ben ik er achter gekomen dat ik niet goed reageer op tarwe en eet dit dus ook niet meer. Varkensvlees eet ik zelden tot nooit net zoals gewone aardappels, aangezien ik mij er niet lekker op voel.
blubblabhoi schreef:Hallo iedereen, ik kom weer even binnen vallen!
Een paar pagina's terug las ik wat over Body & Fit. Nu ben ik op de website gaan kijken en wil ik een bestelling plaatsen. Echter ben ik er niet helemaal uit wat beter is.. De Whey Perfection of de Smart Proteïne. Ik zoek een eiwit shake ter aanvulling op m'n dieet, dus voor na het sporten. Iemand die mij hiermee kan helpen?
DBiancaL schreef:Ikkebenhier leuk dat je erbij bent gezellig...
wat betreft buikvet ga je niet verliezen door trainen dit is echt een voeding ding (Secrible... weet dit een paar berichten hiervoor heel mooi uit te leggen)
80% is voeding 20% beweging... waterdrinken (vooral met dit weer) is noodzaak 2 liter per dag minimaal!
zelf ben ik gestopt met brood eten en dat werkt erg goed bij mij...
misschien is het een idee om de begin post te lezen OP te lezen... daar staan ook tips in toch (vul me aan als het niet klopt
Ik ben nu even hardlopen