Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(gister na het slechte weekend woog ik 0.7 zwaarder haha. Vanaf nu maar weer een keer in de week)
xNavatu schreef:Godver heel verhaal getypt valt m'n mobiel uit :'D
Anyways: dat zalfje werkt helaas niet voor iedereen even goed en bij mij haalt t vrij weinig uit helaas..
En nee idd behalve looks heb ik er niet zo veel last van, alleen in de winter ook drogere plekken due een beetje jeuken en bij mij kun je ook op m'n gezicht heel goed zien dat m'n darmen niet helemaal in orde zijn in de vorm van acne, ook al zo'n feestje :'D maar heb het zelf al een eind geaccepteerd haha. Mij werd het Candida dieet er voor aangeraden, maar dan mag je zo weinig eten en vooral vrijwel niks van wat ik lekker vind dus daar zou ik alleen maar ongelukkiger van worden, geef me dan maar vlekken en acne :'D die vlekken zie je toch alleen in ondergoed/bikini en voor de acne bestaat er foundation haha

)
, bh met smeerkaas chili
Area51 schreef:Of heel vroeg (zeg rond 5) gewoon iets van groenten en vlees eten... Of van tevoren iets lichts (crackers ofzo) en dan daarna een bak kwark met fruit (en evt muesli)
Is niet zo fijn hahaha Area51 schreef:Mmmh die had ik ook gemaakt laatst! Is echt heel erg lekker.
O; fruit (halve banaan, 100 gr galia meloen, 1 abrikoos) en een rijstwafel met pindakaas
T; meergranen bh met kipfilet
L; meergranen pistolet met geroosterde kipstukjes, katjangsaus en beetje gesmolten kaas, bh met smeerkaas chili
T; merci chocolaatje (=oeps 2), miss eind van de middag nog een rijstwafel als ik veel trek krijg
A; ?
B; paardrijden, wei uitmesten, 40 min KT en dan nog een boel heen en weer fietsen
?

) 
je kan erg veel vinden hier namelijk!