Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 16:01

Djilna mooie highliters zijn schroom en dazzlelight :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 16:15

Had er op die manier nog niet eens over nagedacht :+ Ach, al m'n kwasten moeten toch weer eens gewassen worden, dan neem ik die maar meteen mee.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:12

Djilna schreef:
MAC Craving lijkt mij ook mooi. Alleen heb ik Amorous ook en ik weet niet of hij daar niet teveel op lijkt..

Mac craving is eigenlijk plumful maar dan met meer pigment.
Amorous lijkt op de plaatjes wel echt heel veel op craving, en captive lijkt ook op craving.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:20

Plumful heb ik ook :+ Dus dan is het wel erg dubbelop. Denk dat de eerstvolgende dan toch Russian Red wordt :P

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:29

Djilna schreef:
Plumful heb ik ook :+ Dus dan is het wel erg dubbelop. Denk dat de eerstvolgende dan toch Russian Red wordt :P

Ja daarom, is een beetje zonde als het op elkaar lijkt haha.
Is plumful een mooie kleur?
want in de winkel lijkt het toch altijd anders.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:44

Plumful vind ik een hele mooie kleur. Hij is alleen bij mij anders dan dat ik soms bij Youtubers zie. Maar dat zal ook door de belichting ed komen :D
Ik draag hem heel regelmatig, misschien wel het meest van mijn MAC lipsticks. On Hold draag ik ook vaak.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:48

Djilna schreef:
Plumful vind ik een hele mooie kleur. Hij is alleen bij mij anders dan dat ik soms bij Youtubers zie. Maar dat zal ook door de belichting ed komen :D
Ik draag hem heel regelmatig, misschien wel het meest van mijn MAC lipsticks. On Hold draag ik ook vaak.

Is hij best donker of gewoon een zachte plum kleur?
want daar zie ik ook verschil in.
In de winkel lijken ze ook altijd anders, wat jammer is.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:50

Bij mij een zachte Plum, heel draagbaar. Bij anderen is hij wel eens feller, maar niet donkerder.

Denk dat je voor jezelf moet kijken. Opdoen in de winkel en buiten kijken :) Deed ik met Amorous ook en kocht hem diezelfde dag nog nadat ik Media en Modesty al had gekocht :))

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:53

Djilna schreef:
Ik heb nu in mijn palette:
All that Glitters, Sable, Satin Taupe, Embark, Mythology, Cranberry, Expensive Pink, Trax, Steamy en Tilt

En daar zoek ik dus nog wat bij.

In dat geval Club en Woodwinked. Star Violet is een mooie kruising tussen een paars en Cranberry. Sattelite Dreams en Parfait Amour vind ik mooie paarsen. Oh, en Moon's Reflection is ook mooi. :)

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:54

Djilna schreef:
Bij mij een zachte Plum, heel draagbaar. Bij anderen is hij wel eens feller, maar niet donkerder.

Denk dat je voor jezelf moet kijken. Opdoen in de winkel en buiten kijken :) Deed ik met Amorous ook en kocht hem diezelfde dag nog nadat ik Media en Modesty al had gekocht :))

Ik heb ze dus allebei al op gehad haha, maar niet buiten gekeken.
Zit te twijfelen :D

ow en mac flamingo lijkt me ook heel mooi:P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:20

Loose schreef:
Djilna schreef:
Ik heb nu in mijn palette:
All that Glitters, Sable, Satin Taupe, Embark, Mythology, Cranberry, Expensive Pink, Trax, Steamy en Tilt

En daar zoek ik dus nog wat bij.

In dat geval Club en Woodwinked. Star Violet is een mooie kruising tussen een paars en Cranberry. Sattelite Dreams en Parfait Amour vind ik mooie paarsen. Oh, en Moon's Reflection is ook mooi. :)

Dank voor de tips! Fig zag ik er ook bij staan, die lijkt me ook mooi.
En Sattelite dreams was me ook al opgevallen.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:24

Arggh, ik moet echt een keer de knoop doorhakken, vind deze haarkleur zo enorm mooi(Maar dan in de puntjes net wat blonder), maar ben zo bang dat het niet uit gaat zien.

Afbeelding
Helaas is er maar een manier om erachter te komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:28

Ik vind verven altijd zo zonde van je haar, word het zo droog van.

Ben er net achtergekomen dat ik mijn Ole Henriksen cleanser per ongeluk heb weg gegooid tijdens de verhuizing.. Balen -O-

Ik was mijn kwasten pas wanneer ik ze gebruik, maar wanneer ik ze koop zijn ze wel altijd netjes geseald. Heeft Mac dat niet dan?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:31

Cyella schreef:
Arggh, ik moet echt een keer de knoop doorhakken, vind deze haarkleur zo enorm mooi(Maar dan in de puntjes net wat blonder), maar ben zo bang dat het niet uit gaat zien.

[ Afbeelding ]
Helaas is er maar een manier om erachter te komen...

Gewoon doen :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:33

Gaaf Cyella, gewoon doen! Je kunt er altijd een andere kleur overheen gooien en het dan uit laten groeien. En zolang je niet elke 6 weken gaat verven èn een beetje vriendelijke koopt valt dat uitdrogen best mee :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:38

Oké, het worden Club, Woodwinked en Satellite Dreams. Volgende keer dan Fig, Coppering en nog 1 en dan is ie vol :P

Edit Schroom misschien, dan zit er ook een highlighter in
Laatst bijgewerkt door Djilna op 21-12-14 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:39

Djilna schreef:
Gaaf Cyella, gewoon doen! Je kunt er altijd een andere kleur overheen gooien en het dan uit laten groeien. En zolang je niet elke 6 weken gaat verven èn een beetje vriendelijke koopt valt dat uitdrogen best mee :)

Hahaha, dat is waar! Ga het sowieso niet voor de kerst doen aangezien ik een paars jurkje heb, dat zou nogal vloeken :+

Ben nog aan het twijfelen bij welke kapper ik het laat doen, er zijn maar 3 goede kappers in de buurt, maar kiezen is zo moeilijk. We hebben ook een Toni & Guy kapper, maar ombre kost daar 80 euro :(

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:47

Ombre zelf is echt niet heel moeilijk.. Gewoon onderkant erin doen, 10 min wachten, stukje erboven in de verf doen (en onderkant weer meenemen), 10 min wachten en dan nog een stuk erbij doen en weer 10 min wachten en hoppa ke hebt ombre dat goed overloopt xD

Alleen is die oranje kleur een beetje tricky :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:47

Djilna schreef:
Oké, het worden Club, Woodwinked en Satellite Dreams. Volgende keer dan Fig, Coppering en nog 1 en dan is ie vol :P

Woodwinked <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 18:59

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:01

Weten jullie al wat je gaat doen met de kerstlooks? Mijn inspiratie is stuk.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:04

Nee, ik kan dat niet zo goed vooruit bedenken. Vaak hangt dat af van hoe ik me dan voel en wat ik daadwerkelijk aan trek. Liefst iets met goud op de ogen en rode lippen, maar dat is met eten niet zo handig. Dus dan misschien een zwaardere ooglook met iets neutralers op de lip. Genoeg opties iig.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:08

Ik ga niks specials doen met kerst. Moet alle 3 de dagen gewoon werken. Misschien dat ik 2e kerstdag wel een felle lipstick op ga doen, heb die dag ook mijn laatste werkdag bij mijn weekendbaantje. Ga waarschijnlijk emmers water over me heen krijgen (1e of 2e kerstdag) dus weet niet mooi haar en make up heel veel zin heeft die dagen :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:22

Iig waterproof makeup dus :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:21

Djilna club is echt heel gaaf :j Al zal m'n meestgebruikte oogschaduw van Mac ongetwijfeld naked lunch zijn, die doe ik ook af en toe op als enige kleurtje op het bewegend ooglid (en dat doe ik echt zelden met oogschaduw).

Voor kerst ga ik denk ik eenmaal een look met goud doen, eenmaal rode lippen met neutrale oogschaduw en eenmaal een donkerdere smokey look met groen.