Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Plumful vind ik een hele mooie kleur. Hij is alleen bij mij anders dan dat ik soms bij Youtubers zie. Maar dat zal ook door de belichting ed komen
Ik draag hem heel regelmatig, misschien wel het meest van mijn MAC lipsticks. On Hold draag ik ook vaak.
Djilna schreef:Ik heb nu in mijn palette:
All that Glitters, Sable, Satin Taupe, Embark, Mythology, Cranberry, Expensive Pink, Trax, Steamy en Tilt
En daar zoek ik dus nog wat bij.
Djilna schreef:Bij mij een zachte Plum, heel draagbaar. Bij anderen is hij wel eens feller, maar niet donkerder.
Denk dat je voor jezelf moet kijken. Opdoen in de winkel en buiten kijkenDeed ik met Amorous ook en kocht hem diezelfde dag nog nadat ik Media en Modesty al had gekocht
Loose schreef:Djilna schreef:Ik heb nu in mijn palette:
All that Glitters, Sable, Satin Taupe, Embark, Mythology, Cranberry, Expensive Pink, Trax, Steamy en Tilt
En daar zoek ik dus nog wat bij.
In dat geval Club en Woodwinked. Star Violet is een mooie kruising tussen een paars en Cranberry. Sattelite Dreams en Parfait Amour vind ik mooie paarsen. Oh, en Moon's Reflection is ook mooi.
Cyella schreef:Arggh, ik moet echt een keer de knoop doorhakken, vind deze haarkleur zo enorm mooi(Maar dan in de puntjes net wat blonder), maar ben zo bang dat het niet uit gaat zien.
[ Afbeelding ]
Helaas is er maar een manier om erachter te komen...
Djilna schreef:Gaaf Cyella, gewoon doen! Je kunt er altijd een andere kleur overheen gooien en het dan uit laten groeien. En zolang je niet elke 6 weken gaat verven èn een beetje vriendelijke koopt valt dat uitdrogen best mee