Jaay

Let niet op de paasei op de achtergrond, ben kerstspullen aan het opruimen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sakura789 schreef:Celestial schreef:Aah ik moet echt vaker vroeg in de ochtend kijken... Ik baal ook dat ik de donkergroene toilettas niet heb besteld. Nu staat de turquoise er weer op, maar de groene helaas niet
Ik heb er eentje retour gedaan, dus wellicht dat ie er nog wel op gaat komen!
Er was wat fout gegaan met mijn bestellingen, alles dubbel (en dubbel afgeschreven).
Dallista schreef:Ik zat boven een x bedrag (40? 45?) met die twee kalenders en kreeg er een Rituals notitieboekje bij. Merkwaardig genoeg zie ik hem zo snel niet staan als ik wat in het mandje gooi nu, er staat alleen iets over fragrance sticks bij 120 euro of zo.
Zal zo wel even een foto toevoegen.
marlonFloris schreef:Ik heb hem ook gehad en stond toen ook op de site gewoon aangegeven dat je die bij €45 of meer erbij kreeg.
En vgm heb ik daar zelfs een mail van gehad.
Maar vraag me af of ze niet random mails versturen, want ik heb in dec met mijn verjaardag geen cadeautje via de mail gehad terwijl andere dat wel weer kregen.
Flowerbomb schreef:Ik heb rituals een bericht gestuurd via messenger aangezien ik ook geen notebook heb ontvangen. Zeggen ze doodleuk als je het er niet mee eens bent dat je een magazine hebt ontvangen ipv een notebook moet je de bestelling maar terug sturen. Handig als je je spullen al in gebruik hebt en je niet hebt gevraagd om een magazine..
Chocopasta schreef:Mijn bestelling van 00:10 op 27 december (meteen bij de start van de sale) is nog steeeeds niet binnen *huilt*
Eerst stond er tot gister dat het op zaterdag 29 zou komen en dat de bezorging vertraagd was.
Gister stond er opeens dat hij vandaag zou komen maar nu is hij weeer vertraagd
Staat nu op morgen dus ben benieuwd..
Nymbous schreef:Flowerbomb schreef:Ik heb rituals een bericht gestuurd via messenger aangezien ik ook geen notebook heb ontvangen. Zeggen ze doodleuk als je het er niet mee eens bent dat je een magazine hebt ontvangen ipv een notebook moet je de bestelling maar terug sturen. Handig als je je spullen al in gebruik hebt en je niet hebt gevraagd om een magazine..
Ik heb gemaild, omdat ik hem er niet bij had gekregen. Kreeg de vraag om mijn order nummer (stond al in de titel vermeld)
En heb nu sinds vorige week geen reactie meer gehad
Gaat dus soepel met die boekjes
Chocopasta schreef:Mijn bestelling van 00:10 op 27 december (meteen bij de start van de sale) is nog steeeeds niet binnen *huilt*
Eerst stond er tot gister dat het op zaterdag 29 zou komen en dat de bezorging vertraagd was.
Gister stond er opeens dat hij vandaag zou komen maar nu is hij weeer vertraagd
Staat nu op morgen dus ben benieuwd..