Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:21

Afbeelding

Jaay :D

Let niet op de paasei op de achtergrond, ben kerstspullen aan het opruimen := en ohja ik heb mezelf gister in het kader van goede voornemens bij de supermarkt de sponsoring van een blindegeleidehond aan laten smeren, vandaar de knuffel :')

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:54

Sakura789 schreef:
Celestial schreef:
Aah ik moet echt vaker vroeg in de ochtend kijken... Ik baal ook dat ik de donkergroene toilettas niet heb besteld. Nu staat de turquoise er weer op, maar de groene helaas niet :(

Ik heb er eentje retour gedaan, dus wellicht dat ie er nog wel op gaat komen!

Er was wat fout gegaan met mijn bestellingen, alles dubbel (en dubbel afgeschreven).

Oh super! Hoe laat zou ik 's ochtends moeten kijken? Heeft iemand een idee?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:44

Dallista schreef:
Ik zat boven een x bedrag (40? 45?) met die twee kalenders en kreeg er een Rituals notitieboekje bij. Merkwaardig genoeg zie ik hem zo snel niet staan als ik wat in het mandje gooi nu, er staat alleen iets over fragrance sticks bij 120 euro of zo.
Zal zo wel even een foto toevoegen.

Heb het even nagevraagd. Was zolang de voorraad strekt. Maar ik heb nooit eeb mail gehad dat je een cadeau erbij krijgt, of op de site of wat dan ook... Vind dat niet leuk!
Laatst bijgewerkt door Banyu op 04-01-19 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:48

Ik heb dat note bookje ook! Vorige week vrijdag bij mijn bestelling gekregen.

Alwiene

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:56

Ik heb hem ook, zat bij mijn bestelling die ik meteen bij de opening van de sale gedaan heb, hij stond ook in mijn overzicht toen! Ik had wel mijn mandje al voor middernacht gevuld, misschien ligt het daaraan? :=

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:58

Ja, ik had toen ook een bestelling. Maar er niet bij gekregen, en volgens mij was het ook nergens aangegeven. Was handig geweea
St voor school maarja.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:17

Ik heb hem ook gehad en stond toen ook op de site gewoon aangegeven dat je die bij €45 of meer erbij kreeg.

En vgm heb ik daar zelfs een mail van gehad.

Maar vraag me af of ze niet random mails versturen, want ik heb in dec met mijn verjaardag geen cadeautje via de mail gehad terwijl andere dat wel weer kregen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:25

marlonFloris schreef:
Ik heb hem ook gehad en stond toen ook op de site gewoon aangegeven dat je die bij €45 of meer erbij kreeg.

En vgm heb ik daar zelfs een mail van gehad.

Maar vraag me af of ze niet random mails versturen, want ik heb in dec met mijn verjaardag geen cadeautje via de mail gehad terwijl andere dat wel weer kregen.

Dan zal ik er wel overheen gekeken hebben... :?

Heb sowieso geen mail gehad iig dat weet ik zeker!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:54

banyu ik loop met de winkel uit hier en van die parfum die jij zocht stonden der nog 5 ofzo dat ik snel zag.

ik heb ween een yalda shower gekocht en de touch of happiness body freak.
maar jeetje ze mogen er wel wat minder parfum op die tasjes spuiten zeg :+

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:11

Ik heb rituals een bericht gestuurd via messenger aangezien ik ook geen notebook heb ontvangen. Zeggen ze doodleuk als je het er niet mee eens bent dat je een magazine hebt ontvangen ipv een notebook moet je de bestelling maar terug sturen. Handig als je je spullen al in gebruik hebt en je niet hebt gevraagd om een magazine..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:13

Flowerbomb schreef:
Ik heb rituals een bericht gestuurd via messenger aangezien ik ook geen notebook heb ontvangen. Zeggen ze doodleuk als je het er niet mee eens bent dat je een magazine hebt ontvangen ipv een notebook moet je de bestelling maar terug sturen. Handig als je je spullen al in gebruik hebt en je niet hebt gevraagd om een magazine..

Dat hebben ze tegen mij dus niet gezegd... :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:14

Ah, vandaar! Ik heb idd de magazine gehad en geen notebook.. magazine had ik al..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:22

Magazine is hier meteen de oud papierbak in gegaan :')

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:25

Notebook stond wel vermeld toen ik mijn order plaatste voor de twee kalenders eerder deze week (toen ze opnieuw beschikbaar waren). Heb er eigenlijk toen geen enkele aandacht aan besteed, maar heb nu de order bevestiging erbij gezocht. Daar stond het boekje ook vermeld... en een link.
Kom ik hier uit.
https://www.rituals.com/nl-nl/notebook-4576.html
Nou, het spijt me dat ik het moet zeggen, maar dat notitieboekje is echt geen 17,50 waard! Beetje overdreven voor wat blaadjes papier en een zachte cover. ;-)

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 21:35

Ben wel benieuwd naar de quotes die erin staan

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:01

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:18

Huh magazine in plaats van notebook? Ik had ze gewoon uh beide? :=

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:27

Mijn bestelling van 00:10 op 27 december (meteen bij de start van de sale) is nog steeeeds niet binnen *huilt*
Eerst stond er tot gister dat het op zaterdag 29 zou komen en dat de bezorging vertraagd was.
Gister stond er opeens dat hij vandaag zou komen maar nu is hij weeer vertraagd :roll:
Staat nu op morgen dus ben benieuwd..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:30

Chocopasta schreef:
Mijn bestelling van 00:10 op 27 december (meteen bij de start van de sale) is nog steeeeds niet binnen *huilt*
Eerst stond er tot gister dat het op zaterdag 29 zou komen en dat de bezorging vertraagd was.
Gister stond er opeens dat hij vandaag zou komen maar nu is hij weeer vertraagd :roll:

Ik heb al mijn bestellingen binnen, en is na joi besteld?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:36

Nou chocopasta dat schiet écht niet op zeg, gatsie -O-

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:37

Ik heb later op de dag nog een kleine bestelling gedaan, die is wel binnen. Ze hebben natuurlijk achterstand bij postnl, maar dit duurt wel erg lang. Hopelijk is het er over 2 weken want daarna woon ik ergens anders :')

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:23

Nymbous schreef:
Flowerbomb schreef:

Ik heb gemaild, omdat ik hem er niet bij had gekregen. Kreeg de vraag om mijn order nummer (stond al in de titel vermeld)

En heb nu sinds vorige week geen reactie meer gehad

Gaat dus soepel met die boekjes :')

Ja, normaal zijn ze bij Rituals heel vriendelijk maar deze reactie vond ik ronduit bot. Ik had heel graag een notebook gekregen. Ik zag dat er meerdere mensen wel een notebook hebben gekregen die na mij een bestelling hebben geplaatst. Tsja jammer zegt Rituals :(

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:25

Chocopasta schreef:

Huh... ik heb zelfs mijn 2 bestellingen van deze week al binnen (dinsdag en woensdag)..

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 00:11

Ik gok zo dat het probleem bij PostNL zit en niet bij Rituals.

Ik baal want mijn tegoedbon van het werk die ik heb om laten zetten naar een Wehkamp bon begint redelijk zinloos te worden. Ze hadden nog wel wat leuke pakketten bij Wehkamp dus dat leek me een goede keus maar nu stelt het niets meer voor. Ik kijk elke dag maar er komt niet echt wat bij. Misschien moet ik even wachten tot na de sale ofzo, anders toch maar iets anders bedenken om het aan uit te geven.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 01:07

Mijn pakketje die vanmiddag is besteld komt morgen! :D