Jaaa zag het idd op een blog voorbij komen! nou vind ik de Mustang niet heel boeiend, maar toch wel weer nieuwe! En nieteens zo heel gek oud! Hier lagen ze er vorige week zaterdag in elk geval (nog?) niet tussen, alleen dezelfde als eerst..
Wow Taz hoe maak je van die stickers met doorzichtige ondergrond? Dat wil ik ook!
Geweldige kleurtjes trouwens, van Taz én van Yv. Die rode, middelste van de bovenste rij en rechts blauwe onderste rij lijken me erg gaaf. Ben benieuwd naar de swatches!
Dat ding bevalt super, ik heb best wel wat van die stokjes en vind dit gewoon heel netjes staan. Ze zijn ook niet zo duur gelukkig. 1 cartridge kost rond de €11 en daar haal ik rond de 250 labels voor nagellakjes uit.Het apparaatje kostte rond de €80.
Klopt, alleen deze vind ik persoonlijk wel een stuk leuker. Ze lakken ook een stuk beter, gisteren een knal roze gelakt die dekte in twee laagjes en geen gezeur.
Ik heb vrijdag snel 3 lakjes gescoord bij BB. Helaas niet zo veel tijd dus niet de hele bak door kunnen neuzen.
Gaaf die Rimmel Tazzey
LadyMadonna
Geplaatst: 06-04-15 14:17
Goh, ik twijfel nog of ik m nou wel of niet leuk vind (yv)
Dames, willen jullie helpen? Ik heb nog maar 4 tinten rood in mijn collectie. DArk lava, een wijnrode, een felrode, en een aubergine met rode glitters. Dus ik wil wat meer rood erbij. Maar aangezien ik zelf nauwelijks rood draag, kan ik niet kiezen
Hahaha ik ken het... Vind 'm behoorlijk geel . Maar wel supergeschikt voor pasen!
Ik zou denk ik voor de 080 en de 073 gaan: de wat meer klassiekere kleuren waarvan eentje met een shimmertje. Die A120 en die zonder nummer (3e van onder) vind ik geen rood meer, maar een beetje aubergine, paarsachtig. De glitters zou ik niet nemen, die zijn behoorlijk opvallend en niet neutraal dus ik denk dat je die alleen kwijtraakt als je liefhebbers ervoor krijgt of iemand die een keertje iets anders wil.
Als het voor mezelf zou zijn, zou ik voor 40521, 073 en 80568 gaan. Zijn er geen swatches? Vind het erg lastig kiezen vanaf plaatjes...
Skessa_
Geplaatst: 06-04-15 16:53
Ik ken de kleuren van Bluesky niet zo goed en vind de plaatjes een beetje onduidelijk.
Ik zou gaan voor een rode creme, een rode glitter (zoiets van Ruby Pumps van CG) en zon soort metallic kleur.
Hoi dames, ik meld me, maar ik heb afgebeten nagels. Ik heb een tijd gebeten, maar nu doe ik dat niet meer. Ik lak nu erg vaak, ik heb nu een groenblauw kleurtje op en het is heel mooi.
Mooie kleuren Stef! Vind die 2e alleen niet echt rood, dat valt bij mij onder koraal. Maar voor de komende periode is dat echt de perfecte kleur!
Ik heb de het hele lange paasweekend in bed gelegen, voelde me knap beroerd Heb wel af en toe bijgelezen, maar het is niet echt blijven hangen, sorry...
Heb voor het eerst in een aantal jaar weer meerdere dagen met naakte nagels rond gelopen. Had gewoon geen puf om te lakken. Gister toch maar een lakje gepakt, want naakt naar mijn werk... nope...