Voor degenen die die onbekende sites niet vertrouwen, Banish Fat staat ook op YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w
Dezelfde gebruiker heeft ook No More Trouble Zones online staan. Wel compleet, maar niet in een geheel dus je moet de losse filmpjes achter elkaar afspelen (waar YouTube de afspeellijsten voor ontwikkeld heeft

Ik ben ondertussen uitgedampt van dag 25. De griep/verkoudheid is gelukkig afgezakt dus het ging een stuk beter dan gisteren, maar bij de cardio delen gingen mijn longen wel branden om de borst. Dat had ik vroeger altijd als ik te actief was in een te koude buiten omgeving. poedersuiker

Goede resultaten Phor

@Jolien: Bij de squatch en lunges gebruik je die spieren heel veel. En er zitten heel veel squatches en lunges in de shred... Je kan de impact verkleinen door iets minder diep te zakken. Dan train je de spieren nog steeds en zal je merken dat het makkelijker en minder gevoelig wordt om dieper te gaan.
Enerzijds is een ander topic voor de andere programma's jammer, omdat je elkaar dan uit het oog verliest. Van de andere kant, het gaat hier al zo hard met alleen 30DS-ers en er komen dagelijks nieuwe mensen bij en dan is het straks helemaal niet meer bij te houden.
Misschien toch een HK erbij?