Dus dan lig ik stil denk ik
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dan lig ik stil denk ik
.
Ik vind het juist heerlijk als het koud is.
Dus ook ik loop in de winter gewoon door! Sting schreef:Ik ben van plan gewoon door te lopen als het vriest. Kan toch best? Alleen als het glad is of er sneeuw ligt is het lastig. Ben sowieso niet van plan om de sportschool te gaan betalen...Dus dan lig ik stil denk ik
.

. Heb nu een shirt met korte mouwen, fijn dun en licht jasje en lange broek. Maar niet echt een thermobroek... Is dat warm genoeg of doen jullie er dan nog een legging (heb die wel in thermo) onder? Sting schreef:Moet ik toch maar eens wat thermospullen inslaan. Heb nu een shirt met korte mouwen, fijn dun en licht jasje en lange broek. Maar niet echt een thermobroek... Is dat warm genoeg of doen jullie er dan nog een legging (heb die wel in thermo) onder?

) Ben gewoon begonnen met lopen, eerst de helft van het plantsoen, stuk wandelen en dan de rest van het plantsoen. Momenteel ren ik het hele plantsoen door in 20 minuten. Vorige week heb ik het plantsoen doorgerend, stuk gelopen en daarna nog een keer. Ging echt lekker! Maar was even een aantal dagen uit de running afgelopen week doordat ik met de fiets over de kop was geslagen. Vandaag weer begonnen maar heb dit keer maar 1 rondje gelopen, wil niet me hele lichaam laten schrikken.
Het ging opzich wel lekker, maar ik merk echt dat ik wat meer aandacht moet schenken aan me ademhaling. De eerste 3 minuten loop ik echt hels, dan denk ik alleen maar: pfff, dit ga ik noooooit volhouden, focus focus! Denk aan je ademhaling! Waarop ik ineens heel erg op me ademhaling ga letten maar dat werkt dan ook weer niet helemaal.
Maar uiteindelijk loop ik wel lekker 20 minuten door.
Hopelijk kan dit topic mij helpen om te zorgen dat ik de winter gewoon doorren.

. Ik heb afgelopen winter best vaak gekke blikken van mensen gekeken dat ik met zo weinig aan nog buiten aan het hardlopen was 
. Ja, ik kijk er wel naar uit.
. Maar onder een jas kan dat prima, haha.
. Plien91 schreef:Mara, wat leuk, nog een loper in Groningen. Noorderplantsoen is prachtig! Maar voor mij een beetje ver weg om te gaan hardlopen. Stadspark is voor mij logischer, maar dan moet ik alsnog eerst op de fiets erheen.
Stadspark kan je volgens mij wel uren hardlopen, misschien dat ik me daar in de toekomst nog een keer heen verplaats. ^^
. Lekker veel ruimte en heel rustig!
.
Ik heb er net 1 bij de Bristol gekocht (20 euro) en ze hebben ze deze week bij de Aldi. Weet niet precies voor hoeveel en of ze fijn zijn
. Amaryllis schreef:xEmily schreef:Moet je speciale schoenen hebben om op sneeuw te lopen? Zijn air max van nike gewoon goed of glij je daarmee gemakkelijk uit?
Ik denk dat Air Max sowieso geen goede schoenen voor het hardlopen zijn omdat deze amper demping hebben aan de voorkant, ondanks de 'air'.