Nietes schreef:Ik zit erover te denken mn haar (fel)paars te verven.
Van m'n moeder mag het, maar op het internet lees ik allemaal dingen van; met felgekleurd haar vindt je moeilijker werk etc. klopt dat?
en woowww sommigen hebben echt super mooi haar
Ik heb paars haar gehad.. ook neon oranje en op het moment.. ehrm tussen knal en suikrspin roze in.
Ik denk dat het ook er een beetje aan licht wat voor soort werk, maar je word idd soms wel wat langer aangekeken verder vinden de meeste mensen het leuk, alleen jongere willen nog wel eens achter je rug om je uitlachen maar mij boeit dat niet ;p
Als je bv in een winkel staat ofzo kan ik me voorstellen dat niet iedereen het waardeerd maar aan de andere kant als je semi prmanente paarse verf gebruikt wast het na twee a drie weekjes uit, dus dat zou je dan altijd bij je baan aan kunnen geven ^-^

Als masterstudent nog twee keer knalrood/oranje gehad en daar vond iedereen het eigenlijk tof, en ik denk ook niet dat er in 'mijn' branche moeilijk over gedaan wordt. Maar als je inderdaad semi-permanente kleur gebruikt zal het vast geen probleem zijn. Paars wordt wel echt heel lelijk na een tijdje.. Bij mij in ieder geval. Beetje grijsachtig
. Na t verven is hij heel mooi en lekker fel en na 1e keer wassen is hij minder fel, maar nog steeds mooi en na 3/4 keer wassen wordt t meer koperkleurig en rood is aardig vaal geworden
. Ik heb geen zin om elke maand laten verven. Dat kost teveel geld.

Ik ben echt dooool op mijn haar, zou echt voor geen goud dunner haar willen. Het is af en toe lastig, maar over het algemeen, no way haha 

Na drie keer verf verwijderen (als ik verfverwijderaar gebruik ben ik echt ginger) en het blond proberen te verven maar toch pikzwart haar krijgen ben ik het zat. Ben nu fanatiek in de weer met anti-roos shampoo en dat werkt wel om het een paar tinten op te lichten gelukkig.
Ik heb nou de 3 minute miracle moist erbij staan voor onder de douche. Eerst met anti-roos en dan drie minuten lang zo'n semi-masker erin en het blijft gewoon echt perfect!