Morrie schreef:bigone schreef:Weet niet hoe het in de grote steden is maar voor het eerst sinds weken heb ik de indruk dat mensen zich aan de regels houden, het is doodstil buiten.
Hier ook, iedereen zit in de kerk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:Grootste probleem is dat leveranties gewoon niet op tijd komen
Daar kunnen de leiders niks aan doen
Wereldwijd teveel vraag...fabrieken kunnen niet leveren
Citaat:Gommers zei het van de week nog, afgelopen maanden hebben ze allen meer geleerd dan ze ooit gedacht hadden..
Positieve, ziekenhuizen werken optimaal samen en dat blijft na Corona ook zeggen ze..
Dus uit deze donkere tijden komen ook mooie dingen..
purny schreef:Tiggs schreef:Noem eens iemand die het beter gekund had, purny?
Ik zou het niet weten maar je mag toch wel kritiek op het kabinet hebben?
purny schreef:Tiggs schreef:Noem eens iemand die het beter gekund had, purny?
Ik zou het niet weten maar je mag toch wel kritiek op het kabinet hebben?
moonsparkle schreef:Ik las net dit en dat is toch wel heel erg triest, je had gehoopt een leuke dag te organiseren met sinterklaas en dan loopt het uit op veel doden en heel erg veel besmettingen in een verpleeghuis. Bij mijn oma op de afdeling(ander verpleeghuis) is ook een patiënt met corona en ik maak me wel zorgen. De mensen worden nu elke dag getest. Qua visite mag nu 1 iemand komen en die moet een speciaal pak aan en dan moet je op de kamer blijven van diegene waarvoor je komt, na een uur moet je weg.
[ [url=m/mltbYc.png]Afbeelding[/url] ]
Astorga schreef:Hoeveel van zulke video's zijn er nodig om collectieve ongehoorzaamheid te veranderen in betrokken gehoorzaamheid?
https://www.facebook.com/Franciscuszorg ... 5217778921
purny schreef:Maar verootjoo. Toen deze mensen gekozen werden was er nog niet eens van corona sprake.
Zou jij in een volgende termijn Hugo weer aan het roer willen zien? Ik niet hoor
Citaat:De vertraging die wij nu hebben bij de vaccinaties komt omdat er een nieuw IT-systeem gemaakt wordt wat niet af is.
moonsparkle schreef:Ik las net dit en dat is toch wel heel erg triest, je had gehoopt een leuke dag te organiseren met sinterklaas en dan loopt het uit op veel doden en heel erg veel besmettingen in een verpleeghuis. Bij mijn oma op de afdeling(ander verpleeghuis) is ook een patiënt met corona en ik maak me wel zorgen. De mensen worden nu elke dag getest. Qua visite mag nu 1 iemand komen en die moet een speciaal pak aan en dan moet je op de kamer blijven van diegene waarvoor je komt, na een uur moet je weg.
[ [url=m/mltbYc.png]Afbeelding[/url] ]
lenaa_tje schreef:Toch hoeft dat ook geen overweging te zijn om juist wel op hen te stemmen.
Echwel schreef:Citaat:De vertraging die wij nu hebben bij de vaccinaties komt omdat er een nieuw IT-systeem gemaakt wordt wat niet af is.
Vertraging van uiterlijk twee weken en nee niet alleen daardoor maar bewust later beginnen zodat ze door kunnen gaan.
Veel landen die nu met bombarie verkondigen al te zijn begonnen hebben domweg niet voldoende vaccins om door te gaan..
Dus wachten nu op nieuwe voorraad.
Hier is gekozen eerst voldoende te hebben zodat groep 1 in 1x geprikt kan worden..
lenaa_tje schreef:Toch hoeft dat ook geen overweging te zijn om juist wel op hen te stemmen.