Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 20:23

Heerlijk! Daar ligt hier net te weinig sneeuw meer voor.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik morgenochtend ga wandelen of hardlopen. Denk dat wandelen de meer verstandige optie is.

Oh echt zo lekker gegeten net, en super simpel te maken met alleen een oven.

Afbeelding

Afbeelding

Orzo met Cavolo Nero en blauwe kaas. 550 kcal, waarin vooral de blauwe kaas een grote rol speelde qua Kcal. Met 35+ parmezaan was ook een optie geweest, maar ik had echt zin in blauwe kaas.

MuSLi

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:02

Gaaf @Roosch en @Ine! :D

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-21 22:04

Hier vanmiddag ook gewandeld, niet geschaatst, maar hier in de buurt wordt al heel veel geschaatst. Misschien morgen toch maar eens met de voetjes op het ijs :):)

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:25

Hele mooie foto <3 ! Hier ook weer een rondje na het werk. Heerlijk dat het langer licht is *\o/*

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:07

Yess. Ruim een kilo eraf. Zoveel in de sneeuw lopen brengt resultaat. Zat weer op mijn oude gewicht helaas. Maar nu hopelijk geen terugval meer.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:13

Lekker hoor!

Ik moet mezelf echt meer schoppen gaan geven om te bewegen. Ik vind het heerlijk, maar die stap zetten om echt te gaan...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:14

Heb ik 's ochtends ook weleens, bij mij is het gewoon plannen en dan niet teveel denken en gaan.
Normaliter vrijdagochtend hardlopen, maar dat vond ik nu wat te link met het ijs nog dus maar gaan wandelen. Was mooi <3
Afbeelding

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:52

Es_ther schreef:
Lekker hoor!

Ik moet mezelf echt meer schoppen gaan geven om te bewegen. Ik vind het heerlijk, maar die stap zetten om echt te gaan...

Ik moet wel. Heb mijn paardjes in eigen beheer. De waterbakken bevriezen. Ga er 2 of 3 keer per dag heen. Is iets minder als 2 km van huis. Dus loop 8 tot 12 km per dag nu. En dan ook nog rondje bos met de hondjes..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 11:59

Goed bezig! Mijn verzorgponys staan op 36 km afstand, dus ik ga dat niet wandelen :') . Voelde me al schuldig, maar als ik er niet ben krijgen ze hun natje en droogje en ze stonden er lekker bij. Wel meer binnen, de dames houden niet zo van sneeuw :+.

Morgen er weer heen, hoorde dat de wegen daar (van die lekkere achteraf weggetjes) nu weer goed te doen waren. Maar voelde me wel mega schuldig.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:32

Haha. 36 km is wel beetje ver om te lopen. Als ze goed verzorgt worden hoef je je toch niet schuldig te voelen. Als ik niet ga dan krijgen ze niets. Staan nu lekker op onbeperkt hooi. Ik wordt er hopelijk dunner van. Maar zie mijn paardjes groeien

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 13:21

Ik ben gaan wandelen. Lange afstanden. Train normaal in de sportschool ernaast 2x per week. En op mn werk loop ik rustig 10 -19km op een dag (en dat voor iemand met epilepsie, in lichte vorm) Met lopen: zet je zelf een doel in je koppie: hier de Airborne Wandeltocht. 40km. September 2021. Muziekje 3 en gaan. En let op je voeding. Ik kan bij de sportschool een voedinggsschema op vragen.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:24

Prachtige Hollandse foto Roosch zo met die molen!! En Ine: ook die van jou is prachtig en goed dat je bent gaan schaatsen.

Ik heb een beetje een dip merk ik, heb gisteravond mega zitten snaaien. Had wederom enorme stress en hop, stop van alles in m’n mond... -O- Ik slaap ook niet best en heb echt even nergens zin in qua bewegen ed. Maar ja, komt hopelijk wel weer. Ik ga zo even naar de supermarkt lopen en wil vanavond even op m’n paard klimmen. Meestal voelt ie het goed aan als ik niet lekker in m’n vel zit: of hij is juist heel ‘zorgzaam’ of hij neemt de stress over. Als dat zo is ga ik er weer af....ik heb behoefte aan een lekkere buitenrit denk ik... :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:29

Ik heb exact hetzelfde Pallatin, ik heb de laatste dagen echt snaaibehoeftes gehad. Daardoor meer koolhydraten gegeten, wat mijn lichaam lekker als vocht/glycogeen heeft opgeslagen. Ik dacht daarom laat ik vandaag dan even minder koolhydraten eten. Ik kom evengoed op een schappelijke 70 gram koolhydraten uit in totaal vandaag maar man, wat voel ik me verrot :\ Moe, hoofdpijn, misselijk, slapjes. Meteen duidelijk weer even afkickverschijnselen van de suikers.

Ik ga maar een beetje lief zijn voor mezelf vandaag en buiten werken hoef ik van mezelf helemaal niks.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 14:31

Ook mindere dagen horen erbij, dames. Het is wat we ermee doen en hoe we ermee omgaan.

We kunnen dit!

Ik heb net een nieuwe Naketano-trui, nouja, de opvolger ervan, gekocht. <3
En sta nu op de Foxy de spierpijn weg te sporten. Ik ben bang dat ik zondag niet kan lopen, ik heb morgen een ritje te paard gepland ook. :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 19:43

Pff echt een zware dag. Mijn lichaam blijft om eten roepen terwijl ik niet zozeer honger heb. Heb genoeg gedronken vandaag en net vitaminepillen genomen. Misschien heb ik wel gewoon een tekort aan iets.. hopelijk helpt dit. Rest van de avond maar aan de kruidenthee.

Lekker bezig Roosch!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 20:43

Negerzoen schreef:
Pff echt een zware dag. Mijn lichaam blijft om eten roepen terwijl ik niet zozeer honger heb. Heb genoeg gedronken vandaag en net vitaminepillen genomen. Misschien heb ik wel gewoon een tekort aan iets.. hopelijk helpt dit. Rest van de avond maar aan de kruidenthee.

Dat heb ik vandaag precies hetzelfde. Ik word gek van mezelf...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 20:49

Ik heb echt het idee dat het aan het weer ligt. Ik eet bij voorbaat maar wat meer, want ook trek, om te voorkomen dat ik einde dag helemaal los ga.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:26

Het zou best kunnen dat het met het weer te maken heeft, wellicht vraagt je lichaam gewoon om meer energie? Ik heb dus ook echt hetzelfde dames... -O- . Ik ben idd naar de supermarkt gelopen, maar in de wind moest ik echt m’n capuchon met bont op doen..had anders echt een koude kop. Ik heb vanmiddag 2 cakes gebakken met kwark, abrikozen, pruimen, rozijnen en walnoten. Eentje geef ik weg aan een stalgenootje, en 2/3 van mijn cake heb ik ingevroren. De vorige keer dat ik iets ging bakken heb ging ik me finaal te buiten, dus dat kan nu niet. :D Ik heb vanmiddag wel een plakje genomen en nu net terug van stal ook, maar denk dat het wel lukt vandaag om het daar bij te laten. Ik heb wel even paardgereden maar toen ik klaar was met zadelen en watersjouwen had ik nog maar een kwartier... :') en m’n paard was frissssss en ik was de enige nog. Ik ben meteen maar gaan draven, maar m’n wekker ging al vlot. Was de kortste training ooit. :D en jeetje het was echt echt heeeeel koud (bak is overdekt maar geen wanden) Gezien m’n snaai behoefte en de schade van vandaag vind ik het voor vandaag geen slecht resultaat. Het is iig niet uit de hand gelopen zoals gister.....
Roosch; wat voor trui?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:48

Pallatin schreef:
Het zou best kunnen dat het met het weer te maken heeft, wellicht vraagt je lichaam gewoon om meer energie? Ik heb dus ook echt hetzelfde dames... -O- . Ik ben idd naar de supermarkt gelopen, maar in de wind moest ik echt m’n capuchon met bont op doen..had anders echt een koude kop. Ik heb vanmiddag 2 cakes gebakken met kwark, abrikozen, pruimen, rozijnen en walnoten. Eentje geef ik weg aan een stalgenootje, en 2/3 van mijn cake heb ik ingevroren. De vorige keer dat ik iets ging bakken heb ging ik me finaal te buiten, dus dat kan nu niet. :D Ik heb vanmiddag wel een plakje genomen en nu net terug van stal ook, maar denk dat het wel lukt vandaag om het daar bij te laten. Ik heb wel even paardgereden maar toen ik klaar was met zadelen en watersjouwen had ik nog maar een kwartier... :') en m’n paard was frissssss en ik was de enige nog. Ik ben meteen maar gaan draven, maar m’n wekker ging al vlot. Was de kortste training ooit. :D en jeetje het was echt echt heeeeel koud (bak is overdekt maar geen wanden) Gezien m’n snaai behoefte en de schade van vandaag vind ik het voor vandaag geen slecht resultaat. Het is iig niet uit de hand gelopen zoals gister.....
Roosch; wat voor trui?

Slim dat je een deel hebt ingevroren! Anders blijft het roepen he :D Knap dat je je goed hebt gehouden vandaag en lekker buiten bent geweest :j

Ik denk absoluut dat we met deze kou meer verbranden. Mijn lichaam verbrandt maar mooi even vet vandaag :+ Ik heb me goed gehouden vanavond. Was ook nodig want ik voel aan dat als ik nu iets eet, ik alle kasten ga opentrekken en nu heb ik het nog onder controle := Ik heb me netjes aan mijn plan gehouden vandaag en hopelijk zitten mijn lijf en ik morgen weer op een lijn! Enne, hoe ruk ik het ook voor jullie vind, ik ben blij dat ik niet de enige ben die nu last heeft O:) zo fijn om hier steun te vinden! Heeft mij zeker overeind gehouden vanavond :j

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 23:09

Ik heb echt ontieglijk veel zin in een groot pak patat!!! :x -O-
En daar den lekker een ijskoud blikje cola bij :roll:

Weersta ! :=

Ik heb dus ook een baaldag vandaag hahaha pfffff ...

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 23:14

BillyJ schreef:
Ik heb echt ontieglijk veel zin in een groot pak patat!!! :x -O-
En daar den lekker een ijskoud blikje cola bij :roll:

Weersta ! :=

Ik heb dus ook een baaldag vandaag hahaha pfffff ...

Welkom bij die club :D hahaha.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 23:19

Hier vandaag m'n rondje hardlopen op de loopband gedaan. Want hardlopen buiten zit er gewoon nog niet in met die gladde ondergrond -O- hopelijk is volgende week de sneeuwpret weer voorbij en kan het "gewone" leven weer doorgaan. Nu moest ik genoegen nemen met 5km tijdens een aflevering van de Zwarte Tulp... :Y)

Sterkte dames die dat nodig hebben vandaag :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 23:24

Zwarte Tulp. :') my 600lb life, dat motiveert! :))

Ik heb gehoord dat met een bad veel kcal worden verbrand. Dus ik lig voor de 5e keer in bad deze week. :Y)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 23:27

Roosch schreef:
Zwarte Tulp. :') my 600lb life, dat motiveert! :))

Ik heb gehoord dat met een bad veel kcal worden verbrand. Dus ik lig voor de 5e keer in bad deze week. :Y)

Die heb ik allemaal al gezien, tijdens m'n zwangerschapsverlof stond m'n tv de hele dag op TLC... :')

Zwarte Tulp motiveert beter om af te kijken, dus langer te lopen :P geniet van je bad.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 08:35

Morgen!

Muesli wat voor loopband heb je voor thuis? Ik ben steeds meer aan het overwegen er ook 1 te kopen.

Hier vanochtend dus ook geen hardlopen, ff kettlebells maar en daarna bij het paard aan de slag. Morgen een flinke wandeltocht.