Het zou best kunnen dat het met het weer te maken heeft, wellicht vraagt je lichaam gewoon om meer energie? Ik heb dus ook echt hetzelfde dames...

. Ik ben idd naar de supermarkt gelopen, maar in de wind moest ik echt m’n capuchon met bont op doen..had anders echt een koude kop. Ik heb vanmiddag 2 cakes gebakken met kwark, abrikozen, pruimen, rozijnen en walnoten. Eentje geef ik weg aan een stalgenootje, en 2/3 van mijn cake heb ik ingevroren. De vorige keer dat ik iets ging bakken heb ging ik me finaal te buiten, dus dat kan nu niet.

Ik heb vanmiddag wel een plakje genomen en nu net terug van stal ook, maar denk dat het wel lukt vandaag om het daar bij te laten. Ik heb wel even paardgereden maar toen ik klaar was met zadelen en watersjouwen had ik nog maar een kwartier...

en m’n paard was frissssss en ik was de enige nog. Ik ben meteen maar gaan draven, maar m’n wekker ging al vlot. Was de kortste training ooit.

en jeetje het was echt echt heeeeel koud (bak is overdekt maar geen wanden) Gezien m’n snaai behoefte en de schade van vandaag vind ik het voor vandaag geen slecht resultaat. Het is iig niet uit de hand gelopen zoals gister.....
Roosch; wat voor trui?