Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElizeVdS schreef:Ten opzichte van gisteren 400gr er af. Morgen zien of dit een normale schommeling is of dat het indd vochtverlies is.
Succes dit weekend allemaal!
Ik ga zo lekker te voet boodschappen doen, dan naar zumba en daarna een paar uur bij de aanstaande buurvrouw helpen klussen.
Vanavond eten we met de kinderen in een pannenkoekenhuis. Vanmiddag dus maar lunchen met een lekkere salade!
Quir schreef:Ceffyl, dat had ik inderdaad ook. Eten werd steeds meer een obsessie en daardoor steeds moeilijker vol te houden en gaf enorm veel onrust. Wat mij nu goed helpt is alleen eten tussen 12 en 20. Maar wel gewoon zelfde kcal, daardoor eet je goed, geen honger en niet snaaien. Alleen eerste week is het daar buiten niet eten even lastig (echt uitkijken naar 12 uur). Maar nu helemaal niet meer, ook geen honger gevoel meer. Verder mag je natuurlijk wel gewoon veel drinken (water, thee zonder suiker, zwarte koffie). Wie weet is dat ook wat voor jou? Hoeveel kcal mag je nu eten?
Only2Bianca schreef:Leuk dat jullie de boeken ook gaan bestellen! Ben benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn.
Ik geloof niet dat je je vetpercentage online kan berekenen Elize, wil je niet ontmoedigen.Sorry...
Een lichaam kan niet vanachter een beeldscherm gescreend en gemeten worden.
Vocht, vet, spier, bot. ...het hangt af van zoveel factoren. Hoe meet jouw coach dit Jaimy? En waarmee werk je zelf in het sportcentrum.
#ikisbenieuwd