goldenarrow schreef:Ik mag vandaag weerAlleen die wereldreis richting Alkmaar zie ik wel tegen op
Maar daar krijg je wel wat voor terug
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frummels schreef:goldenarrow schreef:Ik mag vandaag weerAlleen die wereldreis richting Alkmaar zie ik wel tegen op
Hee wat leuk, mijn vriend heeft vandaag ook een afspraak voor het afmaken van zijn bovenarm bij JoeEn ook een wereldreis naar Alkmaar, haha. Succes!
Jodie_ schreef:Nu ik inmiddels 2 tattoo(tje)s rijker ben laat ik ook maar eens wat plaatsenvolg al eeuwen maar post eigenlijk nooit wat.
Ik heb een klein venussymbool op mijn sternum:
[ [url=m/BTokRc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En sinds Valentijnsdag een roosje in rode inkt op mijn heup (bil?). Lekkere bilfoto maar ach hij staat nu toch al op internet:
[ [url=m/Mdm9Sv.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Also Yay! Stretchmarks!)
Daarnaast een hoop dingen die ik nog graag zou willen maar allemaal vrij klein/subtiel en alleen op relatief onzichtbare of makkelijk te bedekken plaatsen ivm werk. De collectie zal dus nooit erg uit de hand lopen al snap ik inmiddels het verslavingselement wel
goldenarrow schreef:KlaarZe zijn echt zo gaaf geworden
Deze is door Joe gezet:
[ [url=m/yzXbF3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze door Thomas:
[ [url=m/MWGfHf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En samen:
[ [url=m/GARY12.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben het nog best wel even over Bokt gehad ookZe hadden niet door dat het zo groot was en dat ze uitkomen bij Bokt als ze de recensies opzoeken
Dus aan iedereen een bedankje voor de goede recensies