Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschien kan je dat voorstellen? 
fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En lekker een saunadag in het verschiet! 
morgen is er weer 1! Je kunt het!
fijne avond nog! 

je lijstje ziet er goed uit.
fijne dag allemaal! 
dat vind ik echt het lekkerste wat er is. Met zalm en avocado en sla..
)
Ik heb gisteren ook een beetje toegegeven, en paaseitjes gekocht en een aantal opgegeten. Ben er nu ook weer klaar mee dus het heeft geholpen!
Ik zal misschien vanavond even een update plaatsen.
Ik belde voor een rugmassage en je betaalt dan 30 euro, incl. toegang tot het wellnesszwembad/tropisch zwembad, maar nu was er blijkbaar toevallig 50% korting
Ik ga trouwens gewoon lekker in mijn eentje gaan! De tijden dat mijn vriend kan is na het werk, en dan zit het vol met buurtkinderen die met korting zwemmen haha.
Ik heb er zoooo hard aan gewerkt dit weekend, nu nog enkele kleine aanpassingen, en weg is ie! Ik was zooo bang dat het weer niet goed genoeg zou zijn, pffff. Ik kon niet stoppen met giechelen terwijl ik de email las haha.Bhriseis schreef:Frummels, zooo herkenbaar, ik zeg sinds exact een jaar gewoon vaker 'nee', en wat geeft dat een rust! Ik ben zelf vrij empathisch dus ging er steeds van uit dat mensen alleen dingen vragen als het écht niet anders kan en dat zij mijn grenzen ook zullen aanvullen: niet dus. Het geeft zo een rust in mijn hoofd en ik heb weer eens tijd voor leuke dingen zo! En mensen nemen je minder vaak voor lief, dat is ook wel fijn.
En áls ik dan nee zeg, voel ik me daar weken schuldig over. Zucht. 

Aria_zz schreef:Even snel, ik denk dat ik weet waarom ik me, onder andere, lichamelijk niet goed voel. De melk die ik vorige donderdag of vrijdag openende, was zuur. Aangezien ik ze enkel in een shake of voor de koffie gebruikte merkte ik het niet op. Maar heb dus al goed 5 dagen slechte melk gedronken, en waarschijnlijk reageer ik er niet goed op.
Dus nog even uitzieken, snel misselijk enzo. Ik hou het op een slatje.
Daar kun je goed naar van worden inderdaad. Hopelijk is het dat en knap je snel weer op, maar er gaat ook een kick-ass griep rond waar je misschien wat van meepakt?
Best zenuwachtig want heb niet zo veel ervaring met solliciteren. Het is ook niet een functie die ik eerder gedaan heb dus vind het echt wel spannend. Zou wel super zijn als ik aangenomen heb, dan is het allemaal echt snel gegaan aangezien ik pas sinds maandag bezig ben met solliciteren. Eten was vandaag niet zo super, mager ontbijt en lunch maar patatjes als avondeten.
Achja, overall eet ik hier al zo veel beter dan toen ik op mezelf woonde
_KellyAV schreef:Ja ik maak de carbonara altijd zelf! Vind dat zo mega lekker, vind met een zakje ofzo echt zonde. Ik doe er vaak champignons doorheen en een ui, zodat er toch wat groente in zit haha
Ik maak hem zelf ook graag, en die is ook echt lekker, maar daar....