Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:08

Magrathea schreef:
c_alsemgeest schreef:
Gelukkig plas je sowieso uit een ander gat :')

En toch (aldus het artikel): "Als een lekpoes het enige is wat je overhoudt mag je in je handjes knijpen"
Is dus blijkbaar vrij normaal. Iew iew iew :r

Nou dat dus. Ik sla over. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:09

bruintje123 schreef:
MarcoBorsato schreef:
Hier na een week gewoon weer strak hoor. Al die horrorverhalen, bah.

Ben je bevallen?
Gefeliciteerd!!!
Jongen,meisje?

Dankjewel! Een jongen!

Ayasha schreef:
Heb even gelezen en in haar berichten heeft ze het over "ootje" wat volgens mij afgeleid is van de jongesnaam die ze hadden dus ik denk zomaar dat het een zoon geworden is. :D

Proficiat Trut! Waarom stuur je me niks verdorie!! Net moeder en nu al een ***. Dat je zo snel ging veranderen had ik niet verwacht ;( _O-

Sorry!!!

Bloodymary schreef:
MarcoBorsato schreef:
Hier na een week gewoon weer strak hoor. Al die horrorverhalen, bah.

Tuurlijk...

Jep

En of het met nr 2 wel uitrekt, geen idee. Maar mijn lijf is weer mijn oude lijf, voel me ook weer mezelf. Nu had ik wel een supersnelle bevalling, was in 5 uur gepiept. Niet uitgescheurd of iets naars.

Qimm schreef:
Ja met persen is de baby niet bet enige wat eruit gaat :')

Dit heb ik niet gemerkt maar is wel gebeurd :') maar nee het interesseert me echt niet, net zoals de kraamverbanden die ik de 1e paar dagen nodig had.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-06-18 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Shaggy09

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:41

Gefeliciteerd lieveli!
Hoe pijnlijk is bevallen nou op schaal van 1 tot 10? :) (Verschilt bij iedereen, i know)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:41

20 :') . Maar alle clichés zijn waar, kind op je borst = het zo waard.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:46

Ben benieuwd of ik ook ooit zo ga denken :') Het lijkt me zò zò pijnlijk en poedersuiker

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 18:49

Is het ook echt. En dan de verantwoordelijkheid voor dat hele kleine garnaaltje... Als je twijfelt, niet doen. Ik ben echt in de 7e hemel met dit ventje maar ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn met spijt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 19:20

Als je kinderen in de winkel kon kopen had ik er wel eentje hoor. Maar het idee van zwanger zijn, je lijf gaat aan gort, een pens hebben geeft mij echt een horror gevoel. Laat staan het idee van een ongezond kind. Ik ben daar gewoonweg niet voor gemaakt. Ik ben opgegroeid met een broer met een beperking en no way dat dat went......

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 19:22

En als ik een kindje kon adopteren (als single) zonder al die dure moeilijke procedures en als ze gezond zouden zijn zou ik dat zelfs meer overwegen dan een kind uitpoepen.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 20:26

Oh dat hele zwangerschapsgedoe is ook niks voor mij hoor. Ben super tevreden met mijn lijf zoals het nu is en ik wil het niet verpesten. Bovendien kan ik heel slecht tegen pijn. Ik ben om veel minder al eens knock-out gegaan... :=

Vanmiddag zat ik met smart op een pakketje te wachten. Het tijdsbestek waarin het bezorgd kon worden was nogal ruim en er waren inmiddels al wat uurtjes verstreken. Ik wilde eigenlijk ook nog een boodschap doen op dorp nadat de pakketbezorger geweest was.
1e Keer dat de bel ging een mevrouw aan de deur die het verkeerde adres had; prima kan gebeuren.
Later ging de bel weer, dus ik dacht dat het eindelijk mijn pakket zou zijn! *\o/*
Doe ik de deur open.... 2 kleine mormels (hoogstens een jaar of 6). "Heb je een heitje voor 'n karweitje?" ("OF SNOEP!!" gilde de ander nog terwijl ze op mn garagepad lag te dweilen >;) ).
Dat was toch wel even een domper, als je met smart op een postpakket zit te wachten (en als je niet van kinderen van deze leeftijd houdt). -O-
Met een "Daar doen we niet aan!" heb ik de deur dicht gekwakt. O:)
Gelukkig was de derde keer dat de bel ging scheepsrecht. :o

Ik bedacht me later dat ik een tijdje geleden volgens mij dezelfde kids aan de deur had (het was toen nog vakantie en moeders was ze blijkbaar zat). Toen al op een normale uitgelegd dat ik niet mee doe aan dat gebedel aan de deur... Blijkbaar is 1 keer 'Nee' niet meer genoeg.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:03

Zonnetje81 schreef:
Als je kinderen in de winkel kon kopen had ik er wel eentje hoor. Maar het idee van zwanger zijn, je lijf gaat aan gort, een pens hebben geeft mij echt een horror gevoel. Laat staan het idee van een ongezond kind. Ik ben daar gewoonweg niet voor gemaakt. Ik ben opgegroeid met een broer met een beperking en no way dat dat went......

Kan je ze dan ook ruilen als ze niet bevallen?

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:09

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:16

LadyMadonna schreef:
Zonnetje81 schreef:

Kan je ze dan ook ruilen als ze niet bevallen?

In mijn fantasie wereld wel. :')

Maar nee ik ben niet zo erg anti kind zoals sommige hier hahaha. Maar de drang om ze zelf op de wereld te zetten en het idee dat het onomkeerbaar is en je voor eeuwig aan de vader vast zit benauwd mij juist.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 23:07

Katten en honden eten de placenta wel dacht ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 23:50

Proficiat Lieveli! Geniet van je kleine man. Ik doe het je niet na maar ben wel blij voor je :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 00:02

Dankjewel!!

En de placenta is echt heel goor, met die navelstreng er aan. Ik heb toen ook mijn ogen dicht gedaan hoor, ik ben niet gemaakt voor die ellende. Maar dat is het fijne van een kraamhulp. Je bevalt op de bank, gaat even plassen en drinkt een glas water, je komt terug en de crime scene is schoon! *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 07:40

Stel je voor dat je een hond hebt, je bevalt op de bank en dat beest komt snuffelen op die plek of er wat te rapen valt. Ieuw.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 08:20

Varekaj schreef:
Stel je voor dat je een hond hebt, je bevalt op de bank en dat beest komt snuffelen op die plek of er wat te rapen valt. Ieuw.

Ik hou op met lezen na "Stel je hebt een hond". Anders krijg ik weer nachtmerries

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:32

Hahahaha oh wat een ellende.

Die artikelen :oo Is ook 1 van mijn angsten hoor, al die lichamelijke ellende.. Je wordt gewoon gesloopt van binnen en buiten. Nee Dankje. En natuurlijk zijn er altijd vrouwen waarbij het wel goed gaat of meevalt maar die zijn in de minderheid. En als de schade niet lichamelijk is dan wel geestelijk of in je relatie.

En ik ben bang dat ik een gehandicapt kind krijg als ik toch zwanger zou raken ooit.

Over die abortus.. ik zou dat denk ik wel doen maar niet vertellen. De familie van mijn vriend zijn best wat mensen die heel graag kinderen wilden en dat niet konden krijgen dus dat ligt dan ff te gevoelig. Natuurlijk wel met mijn eigen familie en beste vriendinnen).

Gefeliciteerd Lieveli! Fijn dat bij jou alles goed is gegaan.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 11:29

Mars schreef:
Oh vreselijk die buiken idd, ik vind er ook niks moois aan. Of van die vrouwen die hun buik de hele dag vasthouden alsof die pens er elk moment af kan donderen.

Meiden die aan zo'n buik willen voelen brrr. Of nog erger, een zwangere die je hand grijpt en tegen die buik drukt om te voelen, yuk!

Dat is misschien nog wel erger dan vreemde die ongevraagd aan je buik voelen :oo

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:24

Dat snap ik idd al helemaal niet
De notie dat als iemand zwanger is, die buik spontaan publiek bezit is :?
Of kinderwagens
Daar denken een hoop mensen ook van dat je er vooral in moet duiken
Bizar
Ik zou dat knap slecht handelen vermoed ik :=
(Bonje in de appie etc :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:08

Vanavond wordt er in het dorp, op het speelpleintje aan het station, een quiz georganiseerd. Staat al ruim 2 weken aangekondigd met affiches overal etc. Morgen zijn er kermiskoersen met de start en aankomst op die plek.

Er staat sedert 2 dagen een tent op dat pleintje. Aan de overkant van de straat staan een paar appartementen.

Geloof het of niet, enkele bewoners eisen dat de quiz en koersen verplaatst worden "want hier slapen wel kindjes jonger dan 1 jaar hoor".

Hallo zeg, je woont op minder dan 100m van een station op 1 van de drukste lijnen van het land, met treinen tot half 12 's nachts. Dat vind je prima maar 1 quizavond tot 11u en 1 zondag kermiskoersen kan niet omdat die wurm moet slapen?
Hoepel op zeg.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:09

En die wurm slaapt er gewoon doorheen. Alleen die ouders moeten moeilijk doen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:13

Kinderen zijn gewoon een excuus. Die ouders hebben de hele dag al herrie aan de kop en zijn blij als het addergebroed slaapt. Een dan komt er andere herrie, dat kan toch niet :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:17

Het is zaterdagavond, laat ze zondag uitslapen... maar zeikerds heb je overal.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:49

Nou naast E. kan je een bom afvuren maar die heeft écht nérgens last van. Ik vind het nog bijzonder :)) Overigens zeikerds heb je overal. Ik woon naast Schiphol en hier zeuren ze over de vliegtuigen die overvliegen :)) -O-