Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Ik moest die Juvia echt even testenze blenden beter dan verwacht, ze zijn wat stugger dus was er een beetje bang voor maar gaat helemaal goed
[ [url=m/nwmPqU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de buitenkant zit een traan, ik had net tea tree olie op mijn neus gedaan en mn ogen reageerde daar iets heftig op
Die oranje tinten ook, geweldig gewoon
_Friemel schreef:Op mijn ooglid die roze met glitters in mijn crease en Outer V de roze uit blush en een wat rode
De MuG eyeshadows zijn idd heerlijk maar wat Jodie zegt, ik grijp er minder snel naar omdat ik t liefst gewoon 1 palette pak, lui enzo
Omdat ik toch moet wachten op mijn rij instructeur nog even de Smashbox lipsticks geswatcht
[ [url=m/AsHV3u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dirty en daarnaast Stylist
Press Tour en daarnaast Booked
Drunksheep schreef:Ik had gisteravond weer een feestje, dus Naked Heat erbij gepakt en dit keer een wat donkerdere look gemaakt. Helaas schemerde het al dus heb er niet echt goeie foto's van kunnen maken, maar het was een halo eye met in het midden Scorched als eyecatcher, en het was zo gaaf. Ook eindelijk weer nepwimpers op, de Demi Wispies. En surprise surprise, JS Hunty op mijn lippen
[ [url=m/kvBg4q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3TB8C4.jpg]Afbeelding[/url] ]_Friemel schreef:Ik moest die Juvia echt even testenze blenden beter dan verwacht, ze zijn wat stugger dus was er een beetje bang voor maar gaat helemaal goed
[ [url=m/nwmPqU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de buitenkant zit een traan, ik had net tea tree olie op mijn neus gedaan en mn ogen reageerde daar iets heftig op
Die oranje tinten ook, geweldig gewoon
Jaaaaaaaaaaaa ik kan echt niet wachten tot ik de mijne heb_Friemel schreef:Op mijn ooglid die roze met glitters in mijn crease en Outer V de roze uit blush en een wat rode
De MuG eyeshadows zijn idd heerlijk maar wat Jodie zegt, ik grijp er minder snel naar omdat ik t liefst gewoon 1 palette pak, lui enzo
Omdat ik toch moet wachten op mijn rij instructeur nog even de Smashbox lipsticks geswatcht
[ [url=m/AsHV3u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dirty en daarnaast Stylist
Press Tour en daarnaast Booked
Ik snap wel dat je ze allevier hebt gekocht, zo mooi