Ik heb mij aangesloten bij de rest dus je indirect ook een goede reis gewenst. Maar je hebt helemaal gelijk. Je hebt helemaal niet gevraagd om deze reis.
Ik wens je zo goed mogelijke dagen toe met je geliefden om je heen.
In een vogelvlucht je topic gelezen en de laatste 30 blz helemaal. Hopelijk helpt de pijnmedicatie je en heb je een goede nachtrust gehad.
Mocht het moment daar zijn wens is jou en je familie onwijs veel sterkte toe! Het lijkt me vreselijk om te weten dat je dood gaat en je geliefden achter te moeten laten... Bedankt voor je topic en sterkte
Ik heb stilletjes meegelezen in jouw bijzondere topic. Ik vind het ontzettend knap dat je het hier zo neer zet, het is fijn om te lezen dat deze ziekte je top karakter niet heeft weg genomen en je nog steeds lekker direct bent. Ik wil jou, Marcel, je dochter en andere naasten heel veel sterkte wensen.
GamblersCup
Geplaatst: 02-11-17 12:38
Er wordt aldoor aan je gedacht hier in Duitsland, Priscilla! Ook aan Marcel. Fijn dat hij thuis is. Geniet van elkaar! Ik hoop dat de pomp werkt en je geen verkeerde reactie krijgt.
Ook hier word er aan jullie gedacht en een kaarsje gebrand
Knakker
Geplaatst: 02-11-17 13:58
ik vind het ook zo eng om dit topic te openen..... Maar doe het toch, we zijn er met z'n allen zo betrokken bij geraakt.
pien_2010
Geplaatst: 02-11-17 14:57
Lieve Priscilla, blijf aan je denken en je ook volgen komend weekend, maar dan vanaf mijn smartfoon, dus dat zal weinig tekst plaatsen zijn. Hou je haaks meid en hopelijk ben je niet al te ziek van de morfine.
quera
Geplaatst: 02-11-17 15:07
Kippenvel! Hopelijk heb je nog een aantal mooie dagen met mensen die je lief hebt
Birdie60
Geplaatst: 02-11-17 15:23
quera schreef:
Kippenvel! Hopelijk heb je nog een aantal mooie dagen met mensen die je lief hebt
Sluit me hier bij aan.
UMayDream
Geplaatst: 02-11-17 15:42
Birdie60 schreef:
quera schreef:
Sluit me hier bij aan.
Ik ook. Ik open dit topic nu pas, maar denk aan je vanuit Venlo en wil jou en je dierbaren heel veel sterkte wensen.