Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Ik heb echt zoveel problemen met genezen met mijn daith dat ik er soms over twijfel of ik hem er niet gewoon uit moet halen... was zo erg dat ik al bij de huisarts ben geweest, want was bij de piercer geweest en moest smeren met een zalf en dan zou het weggaan. Niet dus, moest ik langskomen bij de huisarts maar die zei dat het geen kwaad kon dat ik me alleen moest afvragen of ik hem wil laten zitten![]()
Nu issie wel weer redelijk rustig..... maar echt wat een bitch. Mijn tragus gaat daarin tegen eigenlijk wel gewoon prima.
Darah3 schreef:Toch maar septum laten piercen vanavond
Tova schreef:Hoe groot en dik is jullie ringetje in je helix? Ik weet niet zo goed hoe groot ik hem moet bestellen.
naomiiiii schreef:Piercings in de oren, behalve een industrial, horen officieel 1.2 te zijn.
Vumana89 schreef:Het geneest niet beter met 1.6 mm hoor...
Bij mannen wordt vaker met 1.6 geprikt omdat het meer in verhouding is het het lijf/oor.
Bij vrouwen wordt, om die reden, vaak 1.2 gepakt.
Dat het beter zou genezen is niet zo. Sterker nog, de wond van een 1.6 is qua diameter groter dan een 1.2 (logisch) waardoor het wondoppervlakte groter is en er meer ruimte is voor bacteriën om vervelend te gaan doen.
Banyu schreef:Ga komende maand toch de daith rechts nog laten zetten! Links vorige week de balletjes veranderd!
Pak gelijk de tragus erbij, alleen daar twijfel ik nog over links of rechts, wat vinden jullie, of zouden jullie doen?
jahoorisgoed schreef:Nadat ik m’n linkeroor vol had laten piercen, heb ik een tijdje op m’n rechteroor moeten slapen en toen is m’n derde gaatje in m’n rechteroor vet gaan ontsteken. Ik had er een 6mm ringetje in, die heb ik er met pijn en moeite uitgekregen en een 8mm staafje ingedaan. Toen het weer rustig was weer een 6mm ringetje in gedaan om te proberen, maar binnen twee dagen ging het weer ontsteken dus toen maar weer het 8mm staafje ingedaan en ook ingehouden tot ik weer op beide oren kon slapen haha.
Daarvoor en daarna nooit enige last van dat gaatje gehad, dus gok dat het ook kwam doordat ik ineens volledig op m’n rechteroor ging slapen. Was wel lastig toen het gaatje ontstoken was, ik heb twee nachten op m’n rug moeten slapen want beide oren deden pijn