Hoihoi Mag ik meekletsen? Ik heb vanmiddag #6 laten zetten bij Yugen tattoo in Veenendaal. Hanz heeft me getatoeƫerd. Vorig jaar heeft hij ook m'n luipaard print op m'n schouder gezet. Toen was ik net een week ziek geweest en deed het goed zeer. Deze keer ging het dus een stuk beter.
Ik ben er erg blij mee. De veer zal nog lichter worden naarmate het geneest.
Ook niet helemaal mijn ding maar whatever, zolang je er zelf maar blij mee bent Vind het eerste lettertype ook het mooist! Die memento vivere tattoo! Echt geweldig.
ik heb mijn stitch speciaal laten ontwerpen, mijn sterrenbeeld is door blackbear ontworpen, beide zijn miss al een keer overgenomen maar ik hoop het niet. de rest tja, die zullen anderen vast hebben
Anoniem
Geplaatst: 13-06-16 18:52
Ik heb al een mooi ontwerp/idee voor mijn tweede hihi
Qua ideeƫn, eigenlijk wat ik zelf gaaf vind en daarbij een persoonlijke reden. Bijv mijn uil is omdat ik uilen gaaf vind en voor wijsheid/geluk, de roos daarbij is voor mijn moeder. Die 2 heb ik dan samen gecombineerd.
Nu wil ik ook daisybloemem namens mijn oma en daarbij wil ik iets van mezelf nog doorheen laten maken
2 dingen is ook mooi. Ik mag er pas eentje laten zetten op mijn 18de dus nog een paar jaartjes wachten maar ik wil er graag eentje ivm met mijn verleden. Ik wil hem dan op de binnenkant van mijn enkel zodat ik hem gewoon kan zien maar bijv met werk verder niet opvalt.
ik zie mooie dingen voorbij komen!
Anoniem
Geplaatst: 13-06-16 19:03
sterreke98 schreef:
Heeft iemand ervaring met Alpha Ink in Hengelo? En wat vinden jullie van hun werk?
Ik ben er niet zo weg van. Kun je beter naar sailors and crooks gaan in Almelo.
Sterre98
Geplaatst: 13-06-16 19:05
Mm okay, ik ben alleen nog geen 21 Ik wil graag een Tattoo rond mn 18e laten zetten.
Sommig werk van ze vond ik goed, ander niet zo..
__Sannne
Geplaatst: 13-06-16 19:05
Yenni schreef:
Hoi!
Hoe "verzinnen" jullie tattoo die persoonlijk en uniek is?
Ik zie vele mooie voorbei komen maar dan denk ik vaak dat veel mensen die al hebben...
Ik heb mijn beer (in de stijl die ik heb) nog nooit bij iemand anders voorbij zien komen, en de tattoo op mijn bovenarm heb ik zelf getekend en die is dus ook uniek.
Mag ik hier mee kletsen? Ik heb jawel alle pagina's gelezen (was maar drie dagen bezig haha) Maar wat een mooie tattoo's hebben jullie zeg! Heel leuk al die verschillende stijlen
Doordat ik alle pagina's heb gelezen weet ik nu dat wat inktverlies enzo heeeeel normaal is en dat ik me daar bij mijn net gezette tattoo dus geen zorgen om hoef te maken :p
Ik heb donderdag mijn eerste tattoo gezet, maar drie jaar over gedaan voordat ik het aandurfte
Thanks! Een tattoo ter nagedachtenis aan mijn moeder, drie jaar geleden is ze overleden en ik wilde toen eigenlijk al een tattoo, maar omdat ik niet wist precies wat ik wilde is er wel even over heen gegaan ( en dan nog fijne shop zoeken ect )
Heb een hartje met de letter l verwerkt laten zetten, heel simpel hoor!