Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lay_D

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 10:22

Ik hoop dat de pijn gauw minder wordt.
Je bent een topper en ik duim voor een voorspoedig herstel!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 10:54

Goh Alice, ik heb je lang niet zo positief gelezen na een ingreep, als ik het ooit al heb gelezen := Ik duim toch zo voor je dat dit ook een positief resultaat zal geven!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:01

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en je zelf positief bent, ik duim voor een snel herstel!

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:45

Die sokken lijken me nou niet echt comfortabel nee. Maar als het werkt dan is het inderdaad voor een goed doel.
Wel gek dat ze dan nu pas stilstaan bij je stollingsprobleempjes om het maar even zo te noemen.
Hopelijk wordt de pijn snel minder. En super dat alles het doet.

Veel sterkte!!!!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 17:36

Vandaag hele slechte dag...
Enorm veel pijn, stijve pijnlijke nek en buikvlies zeer pijnlijk. En had een enorme bitch als verpleegkundige. %) :x

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 17:41

Quir schreef:
Vandaag hele slechte dag...
Enorm veel pijn, stijve pijnlijke nek en buikvlies zeer pijnlijk. En had een enorme bitch als verpleegkundige. %) :x

Dat is vreselijk om te horen.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:00

He bah. Hopelijk heb je morgen weer een goede dag. Kop op, je kunt het hoor.

En die verpleging mag je waarschuwen voor het 'bokt-leger'. ~~}>

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:02

Jakkes meid! Nu hopen dat ze snel opgehoepeld is, ik snap dat niet hoor, dat soort werk moet je toch echt met gevoel doen lijkt me...
Balen dat je zoveel pijn hebt, hoop dat dat straks toch weer tot een acceptabel niveau afzakt.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:17

Heb je een paardenzweep meegenomen? Hoppa iedere tang van een verpleegkundige er flink van langs geven!

Heel veel sterkte, ik hoop morgen een betere dag.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:33

Ahh wat naar, kunnen ze niet iets doen tegen de pijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:56

Wanneer ze nog een keer de trut uithangt, gewoon vlakaf melden dat je geen behoefte hebt aan een bitch naast je bed. Je pijn is al erg genoeg. Zij mag dan wel eens een slechte dag hebben, dat hoeft ze heus niet op jou af te reageren. En mocht ze bedenken dat je klaagt om het minste, dan stel je maar voor dat je eens een legertje tanks over haar heen wil rijden. Is ze helemaal... Zeker op een dienst neurologie hoor je als verpleegkundige begripvol, meevoelend en zorgzaam te zijn.

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 21:53

Sterkte, Alice! Hopelijk voel je je morgen wat beter.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 05:38

oww hopelijk nu goed geslapen en een wat beter dagje in het vooruitzicht. Met een vrolijke verpleegkundige

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:50

Hoop ook dat het al wat beter wil

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:18

Hopelijk gaat heet vandaag wat beter en heb je een gezellige/vrolijke verpleegkundige aan je bed.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:39

Ik vind je topic per toeval heb de eerste pagina's gelezen en nu de laatste 5 pagina's ongeveer wil je veel sterkte toewensen hopelijk herstel je voorspoedig.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:44

Duimen draaien en kaarsjes branden.
Ik hoop zo dat het nu toch eindelijk de goede kant opgaat de ab zijn werk doet en 2017 helemaal jullie jaar wordt.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:59

Gaat het alweer wat beter met je? AB slaat aan nu?
Ik [en iedereen natuurlijk] hoop toch zo dat de pijn een stuk gezakt is!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:07

wat een naar mens joh, die vpk! gewoon wat van zeggen hoor, hoe moeilijk ook. je ligt daar niet voor je zweetvoeten immers

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 12:53

Het kaarsje brandt hier weer voor je, hopelijk gaat het vandaag beter. Heel veel sterkte en een voorzichtige knuffel in ieder geval!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 13:21

Zit tegen buikvliesontsteking aan... het voelt precies hetzelfde, harde en stille buik, maar vooral heel veel pijn.

Verpleegkundige zei dat ik me als een klein kind gedroeg, waarop ik echt boos werd. Ze zei dat vandaag antibiotica helemaal zou stoppen, infuus eruit gaat en naar huis moest en daar wat ik het dus absoluut niet mee eens...
Ze luistert totaal niet, verdraaid alles en ik mocht geen pijnstillers (niet eens paracetamol!) of iets tegen de misselijkheid, etc. Pas toen ik zei dat ik het zelf wel pak kreeg ik wat.
Gisteren was zondag dienst, omdat ze over het budget heen zijn. Dus geen artsen gezien. Net wel iemand geweest, die nu de gewone chirurg erbij gaat halen. Vanwege de stille harde en zeer pijnlijke buik. Die t gelukkig wel serieus neemt.

Ik kan ook niets eten of drinken, ten eerste omdat ik dan verga van de pijn, maar ten tweede het er gewoon weer uit komt. In plaats van dat infuus eruit is, loopt ie juist hard nu. Wat niet tof is, want plassen is een hel.

Ze starten nu wel antibiotica in tabletten, maar vraag me af of het nut heeft omdat alles er steeds weer uit komt.

Gaat niet zo lekker, erg beroerd ook en gewoon enorm veel pijn.

Hoofd daartegen gaat wel redelijk goed. Zware hersenschudding door de operatie, dus wel wat hoofdpijn en moeite met geluid en licht. Maar gaat stukke beter, goed te doen. Ik zie ook weer goed, af en toe iets dubbel, maar echt heerlijk om weer wat te zien!

Nu maar weer afwachten, wachten op de chirurg...
En morgen weer bloed prikken.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:25

En een dikke vette klacht indienen!!! Wat een verschrikkelijk mens, zo een zal je toch!!+

Ik snap je zin... zijn over t budget heen alleen niet...?!
Het lijkt me toch heel erg van belang dat je goede zorg krijgt!!! :oo

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:30

Twaalf operaties in anderhalf jaar, en jij zou je aanstellen als een klein kind? Dat ze het even zelf mag doormaken zeg. Zelfs al zou je krijsend als een peuter in bed zitten, ze heeft het er maar mee te doen. Je hebt er verdorie alle recht toe inmiddels.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:37

Wat jammer dat er zulke mensen bestaan, zo veel op medisch gebied meegemaakt en madam zal wel even op haar(onterechte) strepen gaan staan. Toen je gister melde dat je buik weer zo'n pijn deed was ik al bang voor deze uitslag, klotezooi. Ik hoop dat het toch nog beter afloopt dan de vorige keren, sterkte Alice.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 14:05

Ik wil ook een klacht tegen haar indienen, je krijgt me niet zomaar over de zeik... haar is het gelukt.

Zo onredelijk ook, schreeuwen, niet luisteren, alles verdraaien, indirect uit maken voor leugenaar (ik zei dat er minimaal zes weken antibiotica gegeven moest worden, zij zei dat dat onzin is en dat dat nooit gedaan wordt) en ze heeft gigantisch lange tenen. Wordt gewoon weer kwaad.

Het is niet dat ik ze continue lastig val of klaag of zeur of iets. In tegendeel. Maar als ik jankend (en ik kan echt veel pijn hebben en huilen van de pijn zal ik ook niet snel doen) in bed lig van de pijn of van het toilet afkom omdat plassen zo ongelooflijk veel pijn doet... om dan te zeggen dat ik me als een klein kind gedraag. Ze zegt dat ik er geen vertrouwen in heb (heb ik ook niet, maar zo gek is dat toch niet meer...) dat dat door mij komt en mijn eigen schuld is.

Maar goed, ik ken verdorie mijn lijf het beste en (helaas) heb ik er ook nog nooit naast gezeten. Hopelijk deze keer wel en werkt de antibiotica snel én komt het niet straks alsnog terug (daar ben ik meest bang voor...). Vorige keren met de hersenvliesontsteking en buikvliesontsteking gebruikte ik ook antibiotica en toch werd ik erg ziek.

Wat betreft budget, een ziekenhuis krijgt een budget per jaar van de zorg verzekering. Alles wat ze meer doen, krijgen ze niet betaald. Behalve spoed gevallen (waar ik dus ook op gezet ben). Hierdoor doen ze geen geplande operaties meer, of operaties die tot januari kunnen wachten, maar ook bezuinigen in personeel, dus een zondag dienst (minder personeel geen of maar enkele artsen voor spoed, etc). Ik kost hun nu ook geld, dus willen ze mij (en iedereen) zo snel mogelijk weg hebben.

Dat is dus de macht van de zorgverzekeringen... bizar eigenlijk, maar kan het ziekenhuis niets aan doen.