Goh Alice, ik heb je lang niet zo positief gelezen na een ingreep, als ik het ooit al heb gelezen Ik duim toch zo voor je dat dit ook een positief resultaat zal geven!
Die sokken lijken me nou niet echt comfortabel nee. Maar als het werkt dan is het inderdaad voor een goed doel. Wel gek dat ze dan nu pas stilstaan bij je stollingsprobleempjes om het maar even zo te noemen. Hopelijk wordt de pijn snel minder. En super dat alles het doet.
Veel sterkte!!!!
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-16 17:36
Vandaag hele slechte dag... Enorm veel pijn, stijve pijnlijke nek en buikvlies zeer pijnlijk. En had een enorme bitch als verpleegkundige.
Valentijn5
Geplaatst: 13-12-16 17:41
Quir schreef:
Vandaag hele slechte dag... Enorm veel pijn, stijve pijnlijke nek en buikvlies zeer pijnlijk. En had een enorme bitch als verpleegkundige.
He bah. Hopelijk heb je morgen weer een goede dag. Kop op, je kunt het hoor.
En die verpleging mag je waarschuwen voor het 'bokt-leger'.
Jet
Geplaatst: 13-12-16 18:02
Jakkes meid! Nu hopen dat ze snel opgehoepeld is, ik snap dat niet hoor, dat soort werk moet je toch echt met gevoel doen lijkt me... Balen dat je zoveel pijn hebt, hoop dat dat straks toch weer tot een acceptabel niveau afzakt.
Ahh wat naar, kunnen ze niet iets doen tegen de pijn?
Anoniem
Geplaatst: 13-12-16 18:56
Wanneer ze nog een keer de trut uithangt, gewoon vlakaf melden dat je geen behoefte hebt aan een bitch naast je bed. Je pijn is al erg genoeg. Zij mag dan wel eens een slechte dag hebben, dat hoeft ze heus niet op jou af te reageren. En mocht ze bedenken dat je klaagt om het minste, dan stel je maar voor dat je eens een legertje tanks over haar heen wil rijden. Is ze helemaal... Zeker op een dienst neurologie hoor je als verpleegkundige begripvol, meevoelend en zorgzaam te zijn.
Ik vind je topic per toeval heb de eerste pagina's gelezen en nu de laatste 5 pagina's ongeveer wil je veel sterkte toewensen hopelijk herstel je voorspoedig.
Het kaarsje brandt hier weer voor je, hopelijk gaat het vandaag beter. Heel veel sterkte en een voorzichtige knuffel in ieder geval!
Quir
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-16 13:21
Zit tegen buikvliesontsteking aan... het voelt precies hetzelfde, harde en stille buik, maar vooral heel veel pijn.
Verpleegkundige zei dat ik me als een klein kind gedroeg, waarop ik echt boos werd. Ze zei dat vandaag antibiotica helemaal zou stoppen, infuus eruit gaat en naar huis moest en daar wat ik het dus absoluut niet mee eens... Ze luistert totaal niet, verdraaid alles en ik mocht geen pijnstillers (niet eens paracetamol!) of iets tegen de misselijkheid, etc. Pas toen ik zei dat ik het zelf wel pak kreeg ik wat. Gisteren was zondag dienst, omdat ze over het budget heen zijn. Dus geen artsen gezien. Net wel iemand geweest, die nu de gewone chirurg erbij gaat halen. Vanwege de stille harde en zeer pijnlijke buik. Die t gelukkig wel serieus neemt.
Ik kan ook niets eten of drinken, ten eerste omdat ik dan verga van de pijn, maar ten tweede het er gewoon weer uit komt. In plaats van dat infuus eruit is, loopt ie juist hard nu. Wat niet tof is, want plassen is een hel.
Ze starten nu wel antibiotica in tabletten, maar vraag me af of het nut heeft omdat alles er steeds weer uit komt.
Gaat niet zo lekker, erg beroerd ook en gewoon enorm veel pijn.
Hoofd daartegen gaat wel redelijk goed. Zware hersenschudding door de operatie, dus wel wat hoofdpijn en moeite met geluid en licht. Maar gaat stukke beter, goed te doen. Ik zie ook weer goed, af en toe iets dubbel, maar echt heerlijk om weer wat te zien!
Nu maar weer afwachten, wachten op de chirurg... En morgen weer bloed prikken.
Twaalf operaties in anderhalf jaar, en jij zou je aanstellen als een klein kind? Dat ze het even zelf mag doormaken zeg. Zelfs al zou je krijsend als een peuter in bed zitten, ze heeft het er maar mee te doen. Je hebt er verdorie alle recht toe inmiddels.
Wat jammer dat er zulke mensen bestaan, zo veel op medisch gebied meegemaakt en madam zal wel even op haar(onterechte) strepen gaan staan. Toen je gister melde dat je buik weer zo'n pijn deed was ik al bang voor deze uitslag, klotezooi. Ik hoop dat het toch nog beter afloopt dan de vorige keren, sterkte Alice.
Quir
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-16 14:05
Ik wil ook een klacht tegen haar indienen, je krijgt me niet zomaar over de zeik... haar is het gelukt.
Zo onredelijk ook, schreeuwen, niet luisteren, alles verdraaien, indirect uit maken voor leugenaar (ik zei dat er minimaal zes weken antibiotica gegeven moest worden, zij zei dat dat onzin is en dat dat nooit gedaan wordt) en ze heeft gigantisch lange tenen. Wordt gewoon weer kwaad.
Het is niet dat ik ze continue lastig val of klaag of zeur of iets. In tegendeel. Maar als ik jankend (en ik kan echt veel pijn hebben en huilen van de pijn zal ik ook niet snel doen) in bed lig van de pijn of van het toilet afkom omdat plassen zo ongelooflijk veel pijn doet... om dan te zeggen dat ik me als een klein kind gedraag. Ze zegt dat ik er geen vertrouwen in heb (heb ik ook niet, maar zo gek is dat toch niet meer...) dat dat door mij komt en mijn eigen schuld is.
Maar goed, ik ken verdorie mijn lijf het beste en (helaas) heb ik er ook nog nooit naast gezeten. Hopelijk deze keer wel en werkt de antibiotica snel én komt het niet straks alsnog terug (daar ben ik meest bang voor...). Vorige keren met de hersenvliesontsteking en buikvliesontsteking gebruikte ik ook antibiotica en toch werd ik erg ziek.
Wat betreft budget, een ziekenhuis krijgt een budget per jaar van de zorg verzekering. Alles wat ze meer doen, krijgen ze niet betaald. Behalve spoed gevallen (waar ik dus ook op gezet ben). Hierdoor doen ze geen geplande operaties meer, of operaties die tot januari kunnen wachten, maar ook bezuinigen in personeel, dus een zondag dienst (minder personeel geen of maar enkele artsen voor spoed, etc). Ik kost hun nu ook geld, dus willen ze mij (en iedereen) zo snel mogelijk weg hebben.
Dat is dus de macht van de zorgverzekeringen... bizar eigenlijk, maar kan het ziekenhuis niets aan doen.