of

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Drunksheep schreef:Ik vind beide stijlen van die vogels niks, om eerlijk te zijn
En Solleke_Noah, om heel eerlijk te zijn vind ik die tattoo echt eruitzien alsof het heel slecht gezet is. Kan prima zijn stijl zijn, maar dan nog vind ik het er echt niet mooi uit zien... vooral als je kijkt naar de lijnen van het water(?) in het driehoekje rechtsonder.
xZiva_ schreef:Ik word in maart 18, en dan is het toch eindelijk zo ver, mijn eerste tattoo!
Mijn ouders zijn er erg op tegen geweest, met opmerkingen als: als je een tattoo neemt ga je uit huis.
Nu zijn ze toch bijgedraaid naar: zodra je 18 bent kunnen wij je niet meer tegenhouden!
Ik ben langzaam ideetjes aan het bedenken, shops aan het bekijken en natuurlijk proberen geld te sparen
Solleke_Noah schreef:Drunksheep schreef:Ik vind beide stijlen van die vogels niks, om eerlijk te zijn
En Solleke_Noah, om heel eerlijk te zijn vind ik die tattoo echt eruitzien alsof het heel slecht gezet is. Kan prima zijn stijl zijn, maar dan nog vind ik het er echt niet mooi uit zien... vooral als je kijkt naar de lijnen van het water(?) in het driehoekje rechtsonder.
Ik zie wat je bedoeldgeen idee of het deel van z'n stijl is of slordigheid, maar mij spreekt het alleszins wel aan (het idee dan, niet perse de lijnen
)
edit: hier zie je meer van z'n werk: https://www.facebook.com/costahart?fref=ts is niet zo heel standaard wel, denk dat je ervan houdt of niet (even los van het lijnenwerk dan)
Iolanthe schreef:En wat is daar mis mee? Ik weet ook nu al dat ik later heel waarschijnlijk een tattoo neem (omdat ik het mooi vind), zonder dat ik al weet wat en waar precies, ik heb nog teveel verschillende ideeën
quera schreef:Het lijkt mij dat je niet naar je ouders toe gaat van mam pap ik wil een tattoo... Zonder dat je er overna denkt wat je zou willen en waar? Dan denk je daar toch eerst overna eer dat je dat tegen je ouders verteld.
quera schreef:Het lijkt mij dat je niet naar je ouders toe gaat van mam pap ik wil een tattoo... Zonder dat je er overna denkt wat je zou willen en waar? Dan denk je daar toch eerst overna eer dat je dat tegen je ouders verteld.
__Sannne schreef:Ik heb het er al wel met mijn ouders over gehad. Of in ieder geval aangegeven dat ik van plan ben binnen nu en een x aantal jaar een tattoo te laten zetten. Ook al enkele ideeën verteld, foto's laten zien etc. Waarop mijn moeder dan zegt; jaa heel mooi, voor aan de muur![]()
Verder heb ik hun toestemming niet nodig aangezien ik 19 ben, maar toch wel zo fijn als ze het er wel een beetje mee eens zijn.
Ik heb ze er ook juist al vroeg over verteld dat ik met het idee loop. Als ik out of the blue aan kom zetten van "ik wil deze tattoo op deze plek en ga hem over twee weken laten zetten" denk dat ze dan juist gaan denken dat ik er niet goed over na gedacht heb, of het in een opwelling doe ofzo.