[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:38

Even uit de meeleesmodus, met een korte vraag. Welke stijl vinden jullie mooier:

Afbeelding

of

Afbeelding

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:42

De eerste :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:45

Ik ben normaal totaal niet voor de style in de 2e foto, maar jeetje die is wel echt gaaf!

En ja zal foto plaatsen als ik pijn heb gehad :')

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:49

een combinatie van misschien? vind de vleugels van de eerste het mooist maar het lichaam te saai/strak.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:06

Ik ga in april een tattoo ter ere van mijn vader laten zetten. Gisteren, op 31 dec, was hij jarig en heb ik hem ermee verrast. Hij heeft in november de diagnose reuma gekregen. Hij heeft het in zijn hele lichaam, maar hij heeft al ruim 25 jaar gezondheidsproblemen.
Ik had op een grote kaart (het was nogal een lang verhaal) geschreven dat ik dus op mijn schouderblad een roofvogel voor hem laat zetten. Hij houdt erg van deze dieren en voor mij symboliseert de roofvogel de vrijheid en het gemak van het bewegen. Mijn wens is dat mijn vader zich net zo vrij kan bewegen als deze mooie vogels.
Hij was in tranen en was er helemaal stil van. Hij vond het heel bijzonder dat ik dat voor hem doe.
Ik heb gevraagd of hij meegaat en dat wilde hij heel graag. Nu maar hopen dat zijn gezondheid tegen die tijd goed genoeg is.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 03:53

Ik word in maart 18, en dan is het toch eindelijk zo ver, mijn eerste tattoo! :D
Mijn ouders zijn er erg op tegen geweest, met opmerkingen als: als je een tattoo neemt ga je uit huis.
Nu zijn ze toch bijgedraaid naar: zodra je 18 bent kunnen wij je niet meer tegenhouden! *\o/*

Ik ben langzaam ideetjes aan het bedenken, shops aan het bekijken en natuurlijk proberen geld te sparen _O-

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 10:16

Ik vind de tweede vogel het mooiste, eleganter :j

Supervixen: mooi dat je papa er zo ontroerd door was, zal wel een speciale tattoo worden :)

Net deze tattoo van 'mijn' artiest gespot. Vind de driehoek met water/zee echt mooi, heel aansprekend. Zo'n idee zou eigenlijk mooi passen op m'n andere arm O:) Ik blijf echt fan van zijn losse stijl!

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 8903_o.jpg

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:08

Ik vind de tweede vogel (style) mooier.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:21

Ik vind beide stijlen van die vogels niks, om eerlijk te zijn :=

En Solleke_Noah, om heel eerlijk te zijn vind ik die tattoo echt eruitzien alsof het heel slecht gezet is. Kan prima zijn stijl zijn, maar dan nog vind ik het er echt niet mooi uit zien... vooral als je kijkt naar de lijnen van het water(?) in het driehoekje rechtsonder.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:23

Drunksheep schreef:

En Solleke_Noah, om heel eerlijk te zijn vind ik die tattoo echt eruitzien alsof het heel slecht gezet is. Kan prima zijn stijl zijn, maar dan nog vind ik het er echt niet mooi uit zien... vooral als je kijkt naar de lijnen van het water(?) in het driehoekje rechtsonder.

Ik zie wat je bedoeld :j geen idee of het deel van z'n stijl is of slordigheid, maar mij spreekt het alleszins wel aan (het idee dan, niet perse de lijnen :)) )

edit: hier zie je meer van z'n werk: https://www.facebook.com/costahart?fref=ts is niet zo heel standaard wel, denk dat je ervan houdt of niet (even los van het lijnenwerk dan :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:31

xZiva_ schreef:
Ik word in maart 18, en dan is het toch eindelijk zo ver, mijn eerste tattoo! :D
Mijn ouders zijn er erg op tegen geweest, met opmerkingen als: als je een tattoo neemt ga je uit huis.
Nu zijn ze toch bijgedraaid naar: zodra je 18 bent kunnen wij je niet meer tegenhouden! *\o/*

Ik ben langzaam ideetjes aan het bedenken, shops aan het bekijken en natuurlijk proberen geld te sparen _O-

´
Ik heb wel dat je op deze leeftijd minstens een jaar nadenkt over je ontwerp alvorens je m laat zetten? ;)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:33

Mijn zusje en ik laten in februari een tattoo zetten. Mijn zusje is dan bijna 18. Heeft het hier al vanaf dat ze 15 is over. Dus bij ons gelukkig wel goed over na gedacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:36

quera schreef:
Mijn zusje en ik laten in februari een tattoo zetten. Mijn zusje is dan bijna 18. Heeft het hier al vanaf dat ze 15 is over. Dus bij ons gelukkig wel goed over na gedacht.

Ja dat vind ik al een heel ander verhaal.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:40

Vind het een beetje appart dat mensen gaan 'zeuren' om een tattoo bij ouders. En als ze dan eindelijk mogen dan pas gaan kijken wat ze willen en bij welke shop.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:42

Dan is het alleen maar de tattoo nemen om er eentje te hebben gok ik...

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:47

En wat is daar mis mee? Ik weet ook nu al dat ik later heel waarschijnlijk een tattoo neem (omdat ik het mooi vind), zonder dat ik al weet wat en waar precies, ik heb nog teveel verschillende ideeën :)
Laatst bijgewerkt door Iolanthe op 02-01-15 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:48

Solleke_Noah schreef:
Drunksheep schreef:

Ik zie wat je bedoeld :j geen idee of het deel van z'n stijl is of slordigheid, maar mij spreekt het alleszins wel aan (het idee dan, niet perse de lijnen :)) )

edit: hier zie je meer van z'n werk: https://www.facebook.com/costahart?fref=ts is niet zo heel standaard wel, denk dat je ervan houdt of niet (even los van het lijnenwerk dan :D )

Als ik naar die site kijk, lijkt het inderdaad zijn stijl te zijn om lijnen niet zo strak mogelijk te zetten maar speels. Zelf vind ik het onwijs lelijk en afbreuk doen aan sommige plaatjes. Zo'n speels plaatje vind ik best grappig, maar dan wel met strakke lijnen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:08

Iolanthe schreef:
En wat is daar mis mee? Ik weet ook nu al dat ik later heel waarschijnlijk een tattoo neem (omdat ik het mooi vind), zonder dat ik al weet wat en waar precies, ik heb nog teveel verschillende ideeën :)

Dit dus. Ik weet ook zeker dat ik een tattoo wil, maar wat en waar precies weet ik nog niet zeker. Heb al wel verschillende ideeën.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:10

Het lijkt mij dat je niet naar je ouders toe gaat van mam pap ik wil een tattoo... Zonder dat je er overna denkt wat je zou willen en waar? Dan denk je daar toch eerst overna eer dat je dat tegen je ouders verteld.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:25

quera schreef:
Het lijkt mij dat je niet naar je ouders toe gaat van mam pap ik wil een tattoo... Zonder dat je er overna denkt wat je zou willen en waar? Dan denk je daar toch eerst overna eer dat je dat tegen je ouders verteld.

"Hoi mam, hoi pap. Ik neem een tattoo. Hoe of wat weet ik nog niet maar ik neem een tattoo."

-kruipt onder steen vandaan-
Nou, ik wil dus nog steeds die twee kleine zinnetjes, maar ik denk dat ik afwijk van mijn polsen. En dan loop ik vast haha. :')

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:26

quera schreef:

Inderdaad, op die manier geef ik je zeker gelijk :) Lijkt me logisch dat je eerst weet wat je wil voor je er met je ouders over praat.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:30

Ik heb het er al wel met mijn ouders over gehad. Of in ieder geval aangegeven dat ik van plan ben binnen nu en een x aantal jaar een tattoo te laten zetten. Ook al enkele ideeën verteld, foto's laten zien etc. Waarop mijn moeder dan zegt; jaa heel mooi, voor aan de muur :')
Verder heb ik hun toestemming niet nodig aangezien ik 19 ben, maar toch wel zo fijn als ze het er wel een beetje mee eens zijn.
Ik heb ze er ook juist al vroeg over verteld dat ik met het idee loop. Als ik out of the blue aan kom zetten van "ik wil deze tattoo op deze plek en ga hem over twee weken laten zetten" denk dat ze dan juist gaan denken dat ik er niet goed over na gedacht heb, of het in een opwelling doe ofzo.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:34

__Sannne schreef:
Ik heb het er al wel met mijn ouders over gehad. Of in ieder geval aangegeven dat ik van plan ben binnen nu en een x aantal jaar een tattoo te laten zetten. Ook al enkele ideeën verteld, foto's laten zien etc. Waarop mijn moeder dan zegt; jaa heel mooi, voor aan de muur :')
Verder heb ik hun toestemming niet nodig aangezien ik 19 ben, maar toch wel zo fijn als ze het er wel een beetje mee eens zijn.
Ik heb ze er ook juist al vroeg over verteld dat ik met het idee loop. Als ik out of the blue aan kom zetten van "ik wil deze tattoo op deze plek en ga hem over twee weken laten zetten" denk dat ze dan juist gaan denken dat ik er niet goed over na gedacht heb, of het in een opwelling doe ofzo.

Dus jij hebt al enkele ideeën gehad ;)

Xziva zegt dat ze nu pad ideeën aan het verzinnen is. En dat vind ik raar.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:37

Ah zo, verkeerd gelezen sorry :o

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:57

Mijn moeder houdt niet van tattoo's. Maar nadat mijn vader een tattoo heeft laten zetten, begon het bij mij ook te kriebelen. Ik wist alleen nog niet wat ik wilde.
Twee a drie maanden later had ik inspiratie en heb ik 'heel subtiel' het plaatje op facebook gezet met erbij "tattoo ontwerp" :+
Vervolgens ben ik een halfjaar bezig geweest met plaktattoo's en een artiest vinden.
En hoewel mijn moeder het er niet helemaal mee eens was, vond ze wel dat ik er lang genoeg over nagedacht heb :)

En nu ben ik alweer ruim een halfjaar/jaar bezig met een idee voor een pocahontas tattoo.
Ook een artiest gevonden waar ik hem wil laten zetten, Jay Freestyle. Moest wachten tot het nieuwe jaar om een afspraak te maken voor in 2015. Maar nu denk ik dat het verstandiger is om het nog niet te doen, vanwege financiële redenen. Ik wil een eigen bedrijf oprichten, dus dan is het niet slim om een groot deel van mijn spaargeld aan een tattoo uit te geven :\ Maar ik wil zo graag :Y)
Misschien ga ik een berichtje sturen voor een richtlijn qua prijs.