Wat vinden jullie de mooist jelly's? Liefst van OPI
Mavelle
Geplaatst: 25-10-13 22:45
Ik heb net even cg rodeo fanatic gelakt met een laagje circus confetti van eseence. Dat laatste eigenlijk uit verveling maar vind t eigenlijk verrassend mooi!
En nog een vraagje: waar halen jullie je dance legends vandaan? Als ik google krijg ik eigenlijk alleen een niet goed werkende ninjapolish site...
OPI heeft niet zo heel veel jelly's . Wat ik een hele mooie vind ik Skirting The Issue van Essie, maar als je voor écht jelly's wilt gaan, moet je eens kijken voor de JS-lijn (of jelly syrup) van Nfu Oh. Zijn niet heel veel duurder dan OPI. Maar wel écht jelly's.
Ik heb er 2, de zwarte en een roze met een beetje koraal. Ze zijn echt onzettend gaaf, maar hebben als je ze normaal wilt dragen zeker wel 4 a 5 lagen nodig. En ze drogen traag. Maar ze zijn het wel waard, vooral bij een jelly sandwich zijn ze echt súpertof! Kijk dit bijvoorbeeld, echt heel tof!
Gatver! Die groene nagels op de vorige (?) pagina....
Ik wil zo graag van Dance Legend de kleur 163 thermo<3 Maar wil weer niet voor 1 lakje iets bestellen..
Hebben mensen hier misschien interesse in een van de volgende lakjes? China Glaze - I wanna Lei Ya (1 keer geprobeerd) Essie - 246 (1 keer geprobeerd) Pupa -107 (1 keer geprobeerd) Guylond Paris (donkerpaars en lila, nog nieuw!)
Konad nagellak om te stempelen: - Wit (11ml, paar keer gebruikt, denk stuk of 5/6 keer) - Blauw (11ml, 2 keer gebruikt) - Zwart (5ml, zit nog iets meer dan de helft in)
Mocht iemand een van deze lakjes over willen nemen, graag een PB'tje sturen.