Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kenyada schreef:Natuurlijk kun je die eerst bespreken met je huisarts!
Sowieso moet je de mirena eerst via de ha bestellen en later ophalen bij de apotheek (tenminste zo ging het bij mij) en dan weer n afspraak maken bij je gyn of huisarts tijdens je menstruatie om m te laten plaatsen.
Ik lig helaas nog steeds in bed met buikpijn. Snap er niks van ben nu ook weer kei erg ongesteld. Zodirect kan ik bellen voor n afspraak bij de gyn, hopelijk zit t spiraal gewoon niet helemaal goed en ligt het dus daaraan want het lijkt me zo ideaal voor de rest, vijf jaar lang nergens aan denken en minder last van menstruatie enz enz.
Mars schreef:Ben je weleens naar de HA geweest met deze heftige menstruatieklachten?
Gebruik je de pil? Hoe is de afgelopen tijd voor jou zelf geweest? Stress gehad? Veel afgevallen of aangekomen?
xEmily schreef:....dus maak je niet meer zorgen dan strikt noodzakelijk!Maar mijn borsten zijn helemaal niet gespannen, zijn wel iets kleiner geworden dan voorheen. Vocht houd ik niet vast en gewichtstoename is ook niet van toepassing (ik val juist af).
Het logisch.ste moment voor veel libodo is de eisprong.Citaat:ik ben idd wel blij dat ik die hevige kramp niet heb. Maar vanaf de andere kant, liever vruchtbaar met hevige kramp dan onzekerheid of ik nog vruchtbaar ben. Nu ik nadenk is mijn libido ook erg gedaald, maar dat hangt zeker van je cyclus af?
Citaat:In de tijd dat je bloed verloor had je eigenlijk niet mogen stoppen met de pil. Je bent dan namelijk niet meer beschermd. De kans dat je zwanger bent is er dus wel. Volg de raad van je vriendin op en doe nog een test. Je kan bij de huisarts ook een zwangerschapstest laten doen. Succes!